Mag ik wel met mijn moeder in de tuin badmintonnen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mag paardensport in de meivakantie wel?
Dit soort dingen moeten wij weten.
[ afbeelding ]
Neequote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:29 schreef Minimunt het volgende:
weet iemand hoe de bezetting van de duitse ic's zijn?
Alleen als je in de bible belt woont, daar wordt incest gedoogd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mag ik wel met mijn moeder in de tuin badmintonnen?
Besmet geraakt bij de vorige persco.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:30 schreef LTVDK het volgende:
Zitten de journalisten die wel normale kunnen vragen ook in quarantaine ofzo?
Dit zou een goede vraag zijn. Gaan we niet stellen dus.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:29 schreef Minimunt het volgende:
Dat is geen sportquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mag paardensport in de meivakantie wel?
Dit soort dingen moeten wij weten.
[ afbeelding ]
met genoeg afstand dikke primaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:29 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mag ik wel met mijn moeder in de tuin badmintonnen?
Ik zou 'm graag even zien ontploffen.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:30 schreef LTVDK het volgende:
Zitten de journalisten die wel normale kunnen vragen ook in quarantaine ofzo?
@Rewimo had daar een website voor geloof ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:29 schreef Minimunt het volgende:
Ik heb respect over hoe die man zijn geduld kan bewarenquote:
Maar hoe kunnen we nou een IC verpleegkundige het beste steunen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Rutte lijkt wel een ouder die een kind moet opvoeden, door alles telkens te moeten herhalen tegen die journalisten.
Sportschool dicht, tennisclub dicht, straks ga ik nog aankomen, alleen maar omdat een chinees zonodig een vleermuis moest etenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben serieus best woest dat de tennisclub dicht is. Waar slaat dat op? Ik sta 40-45 meter van de tegenstander.
Doet ie heel goed - zeker voor het simpele volkquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Rutte lijkt wel een ouder die een kind moet opvoeden, door alles telkens te moeten herhalen tegen die journalisten.
Ze hadden beter kas stuyff daar neer kunnen zetten, die is me toch een partij kundig.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:31 schreef heywoodu het volgende:
Men voelt aan dat dit ernstig is. Wel fijn, die duiding door een psycholoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |