Belangrijkste bijzaakquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Serieus... heel de wereld staat in de fik en jij maakt je druk ok profvoetbal
MADquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:25 schreef Confetti het volgende:
NOS is echt een compleet achterlijke zender met achterlijke mensen. Man man man. Dit gebeurt nooit in het buitenland.
Ik zie hier dagelijks complete wielerkoersen voor m'n raam voorbij komen. Nog nooit zoveel langs zien komenquote:
in het buitenland hebben ze ook geen NOSquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:25 schreef Confetti het volgende:
NOS is echt een compleet achterlijke zender met achterlijke mensen. Man man man. Dit gebeurt nooit in het buitenland.
De journalisten die hier telkens zitten zijn echt dramatisch...quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja potjandorie, nu missen we allemaal nuttige vragen. Ik had wel willen weten waarom ze niet gewoon heel Nederland testen.
Yepquote:
Wel, in Portugal hebben ze de Liga NOS.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
in het buitenland hebben ze ook geen NOS
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Intelligente lockdown
Het zijn van die FB vragen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:26 schreef Zeroku het volgende:
[..]
De journalisten die hier telkens zitten zijn echt dramatisch...
Mag paardensport in de meivakantie wel?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja potjandorie, nu missen we allemaal nuttige vragen. Ik had wel willen weten waarom ze niet gewoon heel Nederland testen.
En de schaakclub, wanneer gaat die weer openquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mag paardensport in de meivakantie wel?
Dit soort dingen moeten wij weten.
[ afbeelding ]
Filmpje van Poet in de lift met een dokter die (zo blijkt vandaag) corona heeft, 6 dgn geleden opgenomentwitter:dimsmirnov175 twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 14:11:32«Как больница? - Космос!»: Путин и главврач больницы в Коммунарке https://t.co/Vrsh9rQW14 reageer retweet
acht je ze zo hoog in dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:28 schreef kilon het volgende:
Ik had met deze journalisten nog wel een vraag verwacht over Koningsdag. Of 5 mei.
Valt onder evenementen en dus helderquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:28 schreef kilon het volgende:
Ik had met deze journalisten nog wel een vraag verwacht over Koningsdag. Of 5 mei.
Ze vragen dit namens hun kijkers. Kun je nagaan.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:27 schreef _I het volgende:
[..]
Het zijn van die FB vragen.
Er zit geen inhoud of vooruitblik tussen met enige substantie.
Ik ben serieus best woest dat de tennisclub dicht is. Waar slaat dat op? Ik sta 40-45 meter van de tegenstander.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
En de schaakclub, wanneer gaat die weer open
Zo voelt het wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ze vragen dit namens hun kijkers. Kun je nagaan.
Als dat virus verstandig is slaat het Poetin over.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:28 schreef myShizzle het volgende:
Filmpje van Poet in de lift met een dokter die (zo blijkt vandaag) corona heeft, 6 dgn geleden opgenomentwitter:dimsmirnov175 twitterde op dinsdag 24-03-2020 om 14:11:32«Как больница? - Космос!»: Путин и главврач больницы в Коммунарке https://t.co/Vrsh9rQW14 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |