Maar hoe kunnen we nou een IC verpleegkundige het beste steunen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Rutte lijkt wel een ouder die een kind moet opvoeden, door alles telkens te moeten herhalen tegen die journalisten.
Sportschool dicht, tennisclub dicht, straks ga ik nog aankomen, alleen maar omdat een chinees zonodig een vleermuis moest etenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben serieus best woest dat de tennisclub dicht is. Waar slaat dat op? Ik sta 40-45 meter van de tegenstander.
Doet ie heel goed - zeker voor het simpele volkquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:31 schreef SonicVolcano het volgende:
Rutte lijkt wel een ouder die een kind moet opvoeden, door alles telkens te moeten herhalen tegen die journalisten.
Ze hadden beter kas stuyff daar neer kunnen zetten, die is me toch een partij kundig.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:31 schreef heywoodu het volgende:
Men voelt aan dat dit ernstig is. Wel fijn, die duiding door een psycholoog.
Ik zie geen vraagtekens?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:32 schreef Newone82 het volgende:
Heb deze vraag gemaild naar de lokale GGD, kijken of ze er wat mee doen:
Vragen over de dagelijkse corona cijfers van Rivm en GGD-en en de maatregelen:
1. Mortaliteit: sterftecijfers over causaal verband met sars-cov-2 zijn onbekend.
2. Morbiditeit: Ook wat betreft de ziektelast van Covid-19 per geïnfecteerde zijn geen wetenschappelijk verantwoorde cijfers over ernst en omvang bekend;
3. Besmettingen: het werkelijke aantal besmettingen in de populatie met sars-cov-2 is niet bekend.
4. Ziekenhuisopname's: of en in welke mate (ic) ziekenhuisopname's bij Covid-19 effectief d.w.z. nodig zijn weten we niet. Zijn er al 'Randomized Controlled trials' uitgevoerd?
5. Aanpak: onbekend is of de maatregelen om besmetting met het sars-cov-2 virus tegen te gaan opwegen tegen de hoge maatschappelijke en economische kosten en op termijn mogelijk nog (langdurig) schadelijker zijn voor de volksgezondheid dan de (kortdurende) gezondheidsschade door Covid-19.
Samenvattend: er zijn dus grote vraagtekens te stellen bij de omvang, ernst en aanpak van deze virusinfectie. Door al deze vragen en twijfels is het de vraag waarop de overtuiging van het RIVM en de politiek berust over de noodzaak van de coronamaatregelen, met name gezien de (wel bekende) hoge maatschappelijke en economische kosten hiervan, zeker in vergelijking met andere meer urgente en omvangrijkere maatschappelijke en gezondheidsproblemen.
Ben benieuwd wat ik terug krijg.
Die zal we weer gaan pissen op zijn total lockdown van tracking en tracing.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:32 schreef tompsv18 het volgende:
Ab Osterhaus vanavond weer bij Op1. Die gaat weer los.
Waar is de vraag?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:32 schreef Newone82 het volgende:
1. Mortaliteit: sterftecijfers over causaal verband met sars-cov-2 zijn onbekend.
2. Morbiditeit: Ook wat betreft de ziektelast van Covid-19 per geïnfecteerde zijn geen wetenschappelijk verantwoorde cijfers over ernst en omvang bekend;
3. Besmettingen: het werkelijke aantal besmettingen in de populatie met sars-cov-2 is niet bekend.
4. Ziekenhuisopname's: of en in welke mate (ic) ziekenhuisopname's bij Covid-19 effectief d.w.z. nodig zijn weten we niet. Zijn er al 'Randomized Controlled trials' uitgevoerd?
5. Aanpak: onbekend is of de maatregelen om besmetting met het sars-cov-2 virus tegen te gaan opwegen tegen de hoge maatschappelijke en economische kosten en op termijn mogelijk nog (langdurig) schadelijker zijn voor de volksgezondheid dan de (kortdurende) gezondheidsschade door Covid-19.
Samenvattend: er zijn dus grote vraagtekens te stellen bij de omvang, ernst en aanpak van deze virusinfectie. Door al deze vragen en twijfels is het de vraag waarop de overtuiging van het RIVM en de politiek berust over de noodzaak van de coronamaatregelen, met name gezien de (wel bekende) hoge maatschappelijke en economische kosten hiervan, zeker in vergelijking met andere meer urgente en omvangrijkere maatschappelijke en gezondheidsproblemen.
Dit krijg je: TLDRquote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:32 schreef Newone82 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |