abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 31 maart 2020 @ 19:13:46 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192376897
Wat een lul :{ :{ :{ :{ :{ :{

quote:
Kersverse vader verzwijgt symptomen coronavirus bij bezoek aan kraamafdeling



Een man die ziek was en symptomen vertoonde van het coronavirus, heeft desondanks verschillende bezoekjes gebracht aan de kraamafdeling van een ziekenhuis in New York. Hij wilde absoluut zijn vrouw bezoeken, die op het punt stond te bevallen. Hij gaf pas toe dat hij ziek was toen zijn vrouw na de bevalling ook symptomen begon te vertonen.

Het incident gebeurde volgens USA Today vorige week in het Strong Memorial Hospital in New York. De wereldstad is zowat het epicentrum van de uitbraak van het coronavirus in de Verenigde Staten. Ziekenhuizen kunnen de toestroom van patiënten er amper volgen.

Het incident leidde ertoe dat verschillende ziekenhuizen in New York nu de temperatuur opmeten van alle personen die een bezoek willen brengen aan de kraamafdeling.

Burgemeester Bill de Blasio van de zwaar getroffen metropool riep gisteren gezondheidswerkers uit heel Amerika op om te komen helpen bij het behandelen van coronapatiënten. Het aantal bevestigde besmettingen in de noordoostelijke staat is opgelopen tot meer dan 66.500.

Intussen is in Central Park een noodhospitaal opgetrokken. Voor patiënten die niet besmet zijn met het coronavirus is een schip van de Amerikaanse marine opgetrommeld.

https://www.hln.be/nieuws(...)amafdeling~a70e487a/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 31 maart 2020 @ 19:15:42 #2
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_192376949
quote:
Hij wilde absoluut
Ik ook absoluut iets doen met dit soort figuren.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 19:15:55 #3
386879 Sheffield
Weet het ook niet
pi_192376951
Hoe dom egoïstisch kun je zijn
pi_192377247
Zal wel weer 10 jaar worden daar
.
pi_192377927
Gewoon strafrechtelijk vervolgen
pi_192378465
Strafblad geven. Next.
One man's trash, another man's treasure.
pi_192379018
Ach, paar weekjes geleden kreeg je nog een zeikende baas aan de lijn als je thuis wilde blijven vanwege klachten. 99% van de mensen riep 'ach wat overdreven allemaal'

En nu willen ze je lynchen 8)7

hypocriet gedoe
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')