abonnement Unibet Coolblue
pi_192374210
Momenteel ben ik bezig om een aantal oefenschema's in elkaar te draaien via Word. De bedoeling is dat er links in beeld 1 of 2 afbeeldingen komen en rechts wat begeleidende tekst.

Van een collega had ik een soort malletje ontvangen, een word bestand met daarin wat kaders. Werkt allemaal prima maar als ik het bestand vervolgens elders open dan staat alles door elkaar. Plaatjes schuiven een pagina op, tekst komt door elkaar etc. Het stomme is dat wanneer ik het op 5 verschillende PC's open ik ongeveer 5 verschillende versies van het schema zie :')

Kent iemand een goede manier om dit op te lossen? Alleen plaatje+tekst kan natuurlijk maar dan oogt het wel heel kaal.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 16:59:58 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_192374331
Je kan er ook een interactieve PDF van maken, dan heb je er geen last van.
So we just called him Fred
pi_192374390
quote:
7s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 16:59 schreef Fred het volgende:
Je kan er ook een interactieve PDF van maken, dan heb je er geen last van.
Que? De bedoeling is dat dit bestand straks in een onedrive komt; vervolgens passen we de variabelen (aantal sets/herhalingen) aan en wordt hij gedeeld met meerdere mensen via e-mail.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 17:08:31 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_192374453
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 17:04 schreef nickhguitar het volgende:
Que? De bedoeling is dat dit bestand straks in een onedrive komt; vervolgens passen we de variabelen (aantal sets/herhalingen) aan en wordt hij gedeeld met meerdere mensen via e-mail.
Dit is een pdf: https://nl.wikipedia.org/wiki/Portable_document_format
Hét formaat om tekstdocumenten met elkaar te delen. Als de lezer van het document het alleen hoeft te kunnen lezen dan kan je dat met de meeste recente versies van Word standaard doen: Opslaan als en dan bij het veld "Opslaan Als" Word document veranderen in PDF document.

Als die mensen er ook nog in moeten kunnen typen dan zal je er een interactieve PDF van moeten dan maken, maar dan heb je meer nodig dan alleen Word.
So we just called him Fred
pi_192378846
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 16:50 schreef nickhguitar het volgende:
Het stomme is dat wanneer ik het op 5 verschillende PC's open ik ongeveer 5 verschillende versies van het schema zie
Komt door die onnodige code die Word er allemaal in propt als het op een andere pc geopend wordt.

quote:
Kent iemand een goede manier om dit op te lossen?
Werken met de online versie van Word.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')