abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Admin dinsdag 31 maart 2020 @ 09:38:44 #1
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_192367299
Voor degenen die 'm kennen en volgen hoef ik weinig uit te leggen. Voor wie 'm niet kent:
Philip E. Mason, op YouTube bekend als thunderf00t, is een Britse chemicus en natuurkundige die in diverse wetenschappelijke velden actief is (geweest) en wiens onderzoek meerdere malen is gepubliceerd. Hij is vooral bekend van het debunken van kickstarters en andere technologische beloftes die simpelweg niet financieel, economisch of natuurkundig haalbaar zijn, maar ook vanwege zijn brede interesses. Van astronomie tot radioactiviteit en van de wetenschap van afvallen tot het uitvoeren van zeer uiteenlopende experimenten.

In zijn tweede kanaal VoiceOfThunder maakt hij video's die hij niet goed of uitgebreid genoeg vindt voor zijn hoofdkanaal, of die daar eenvoudigweg niet zouden passen of de boel onnodig zouden vullen met telkens hetzelfde onderwerp. En hij is ook al een tijdje bezig met berichten rondom het Coronavirus.

In dit topic wil ik telkens de nieuwste video plaatsen. Niet omdat wat hij zegt persé heilig is, maar wel omdat zijn berekeningen en voorspellingen telkens uit lijken te komen, omdat hij uitlegt wat er gebeurt als je *niets* zou doen en welke maatregelen *wel* invloed hebben.

Hij richt zich met name op de VS en UK (hij heeft 10 jaar op diverse plekken in de VS gewoond en is zelf Brit), maar hier en daar bekijkt hij ook andere landen en legt hij vergelijken.

LET WEL: Het is een boel praatwerk en elke video duurt zo'n 10-20 minuten. Houd je daar niet van, sla het dan gerust over of haak in met de meest recente en bekijk elke ochtend de video van de avond ervoor ofzo :)

Van zijn hoofdkanaal:

9 februari:

15 maart:

21 maart:

23 maart:

Van het secundaire kanaal; vrij uitgebreide (bijna) dagelijkse statistieken, berekeningen, whatif's en mogelijke vooruitzichten:

25 maart:

26 maart:

27 maart:

28 maart:

29 maart (rant over Boris Johnson, niet erg boeiend):

En de meest recente:

30 maart:
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_192367850
Zeer goed uitlegt kanaal.
Jammer dat Google hem nogal cencuurt
pi_192368067
Thunderf00t is een baas idd. Solar freakin’ roadways :D
  Admin donderdag 2 april 2020 @ 11:42:45 #4
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_192408254
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin vrijdag 3 april 2020 @ 10:30:53 #5
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_192426951
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')