Ik probeer het ook zo veel mogelijk te maken mijden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:05 schreef gianni61 het volgende:
ik heb het corona lied nog niet gehoord en ik probeer dit ook zo lang mogelijk zo te houden
Dit. Maar het enkele feit dat een stel derderangs BN'ers het nodig vindt om in deze tijd met een lied weer even in de schijnwerpers te staan, maakt het op voorhand al een ontiegelijk kutnummer.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:05 schreef gianni61 het volgende:
ik heb het corona lied nog niet gehoord en ik probeer dit ook zo lang mogelijk zo te houden
het ergste is nog dat meer dan de helft van die bn'ers gewoon niet eens zanger is.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit. Maar het enkele feit dat een stel derderangs BN'ers het nodig vindt om in deze tijd met een lied weer even in de schijnwerpers te staan, maakt het op voorhand al een ontiegelijk kutnummer.
Ik weet ook niet waar het over gaatquote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit. Maar het enkele feit dat een stel derderangs BN'ers het nodig vindt om in deze tijd met een lied weer even in de schijnwerpers te staan, maakt het op voorhand al een ontiegelijk kutnummer.
Volgens mij of een of ander biermerk ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar het over gaat
Bourgondiër!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:37 schreef Karzai het volgende:
vers croissantje en een roombroodje als ontbijt
Geeeffff.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:37 schreef Karzai het volgende:
Ja was gisteren al. Kan nog wel gemaakt worden toch?quote:
Hekel aan nijpend de laatste tijd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Drie videocalls en één nijpende kwestie vandaag.
Ja, er nijpt veel de laatste wekenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hekel aan nijpend de laatste tijd.
Ik had stokbrood met gekookte eitjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:37 schreef Karzai het volgende:
Krijg er een nijpende neep van, opsmurfen allemaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, er nijpt veel de laatste weken
quote:Het coronalied in het kort
Het coronalied verspreidt zich vooral van mens op mens via nies- en hoestdruppeltjes. De kans dat je besmet raakt via oppervlakken zoals deurklinken is klein. Deze kans wordt kleiner als je vaak je handen wast.
Je kunt de kans op verspreiding flink verkleinen door minstens 1,5 meter afstand te houden van anderen.
Een geīnfecteerde persoon besmet gemiddeld twee ā drie anderen. De voorzorgsmaatregelen zijn nodig om dit in te dammen.
Verreweg de meeste patiënten hebben milde (griepachtige) klachten.
Bijna alle sterfgevallen betreffen ouderen of andere kwetsbare personen, zoals hart-, long- of diabetespatiënten. Als iedereen de maatregelen naleeft, verkleint dat hun risico's.
ligt er maar aan hoeveel geld je er op stuk slaat: alles kan gemaakt wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja was gisteren al. Kan nog wel gemaakt worden toch?
Da's wel fijn in deze tijd ja. Je weet nooit wanneer ze daar ook ineens mee stoppenquote:
Kranten? Worden die nog gedrukt dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:12 schreef FranticDJ het volgende:
O jongens.
Een van de grootste krantenpapierproducenten ter wereld ligt stil vanwege coronaaa.
Dus hopen dat de pleepopierfabrikanten door gaananders kannen we met de telegraaf niet verder (hun papier komt daar ook vandaan)
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kranten? Worden die nog gedrukt dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:16 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Nou weet ik, als ex-krantenjournalist, dat alle uitgevers meerdere leveranciers hebben. Maar dit kan wel een dingetje worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ze kon toch geen glazen bol hebben om te weten dat de horeca gesloten zou wordenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 02:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Misschien stiekem toch even naar de tuin, Kreeg van een collega wat commentaar dar het niet de bedoeling is dat ik dat doe, alleen voor noodzaak. de deur uit En ze heeft ook wel een punt, maar ik zie van een afstand van een meter of 5 max 4 collega;s en misschien 4 kinderen zoals vandaag Ik vind de afleiding gewoon fijn Maar sinds dat commentaar voel ik me een beetje bezwaard daar te zijn. De collega in kwestie ging de avond voor de horeca sluiting nog wel lekker uit eten met vrienden want dat was al afgesproken..
En anders doe ik morgen niets, hoef niet naar de supermarkt dus misschien wel een stukje wandelen.
ah. jij hebt een zwak voor de geteerde paalquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schreef zijn naam verkeerd
wat is geteerde paal?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ah. jij hebt een zwak voor de geteerde paal?
Binnenkort: cambal in Blacked Raw?
zo een waar kaas uit het uiteind komtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
k ben net wakker johAls ik naar die foto kijk denk ik niet gelijk aan een boomstam
nee ook nietquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:47 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zo een waar kaas uit het uiteind komt?
Ja zijn we aan het terugdraaien.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:48 schreef Karzai het volgende:
Medicijnen komen ook allemaal uit India en China, lekker afhankelijk van die landen voor onze gezondheid
jij doktert nu in je woonkamer om ze te maken?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja zijn we aan het terugdraaien.
ja hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:55 schreef Budapestenaar het volgende:
@:bitterbal, mag ik mijn wachtwoorden naar jou sturen. Dan kun jij twee videocalls doen en een beetje rommelen. En dan kan ik een dagje smurfen.
Ja is goed, ik hou toch meestal mijn camera uit.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja hoor![]()
Ik hou wel mijn pyjama aan. Gaat het gesprek net zoals die van uitstraling?
ja , nee en een beetje kijken of ik diep nadenk?
oke ja dat kan ik welquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja is goed, ik hou toch meestal mijn camera uit.
Gewoon af en toe met lage stem brommen dat het vandaag allemaal afkomt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op aanvraag, zeg maar welke?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij doktert nu in je woonkamer om ze te maken?
Gisteren bij het NOS-journaal van 23.30 lieten ze even een paar seconden horen, toen ze terugschakelden naar de presentator was echt zo mooiquote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:05 schreef gianni61 het volgende:
ik heb gisteren wel een stuk van jinek gekeken. Blijkbaar op de juiste tijden niet gekeken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gisteren bij het NOS-journaal van 23.30 lieten ze even een paar seconden horen, toen ze terugschakelden naar de presentator was echt zo mooi, ging ongeveer zo:
*paar seconden gejengel van dat lied bij Jinek*
- beeld schakelt terug naar de studio
*presentator:![]()
*presentator: ...
"En dan nu over naar het weer van morgen"
hij is hier anders een stuk vaker dan jijquote:
Momentje, vandaag maken en morgen op gerbils testen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
hmm ja ik wil gewoon een vaccin voor covid
ja hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Mag ik dan met jouw ledlampjes spelen?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Momentje, vandaag maken en morgen op gerbils testen.
Gewoon testen op US zodat je gelijk op een menselijk specimen testquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Testen op die schubdieren lijkt me nuttiger.
ja dit is veel effecienter jaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon testen op US zodat je gelijk op een menselijk specimen test
That's the jokequote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hij is hier anders een stuk vaker dan jij
hoi Nijn
Hey Budaquote:
je beweert dat US menselijk is?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
ik mag nog steeds naar mn werk, dat vind ik wel fijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:06 schreef RockNijntje het volgende:
Overleven jullie het thuis zitten (of het nog steeds fysiek naar werk moeten) een beetje?
Coronalied?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:06 schreef gianni61 het volgende:
ik heb gekeken.
godverdomme, waarom heb ik dit gekeken?
de helft van deze mensen ken ik niet eens.
Waarom doen mensen dit. Hebben ze geen zelfrespect?
Ouuuuuuud! Nee grapje, ik snap dat heel erg goed. Het is best lekker rustig zoquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik mag nog steeds naar mn werk, dat vind ik wel fijn.
en in het weekend niet uitgaan en zo beviel me sowieso al prima
Menselijk specimen, dat betekent niet gelijk dat het een mens is.quote:
Zonde van zo'n prachtig en mooi schepsel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is meer een soort band-aids.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Coronalied?
Snap dat niet zo.. koningslied/coronalied.. het is een hele slechte poging tot band-aid. En dat snap ik ook nooit zo.
jep.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Coronalied?
Snap dat niet zo.. koningslied/coronalied.. het is een hele slechte poging tot band-aid. En dat snap ik ook nooit zo.
we kunnen niet allemaal zo jong zijn als jijquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ouuuuuuud! Nee grapje, ik snap dat heel erg goed. Het is best lekker rustig zo.
Ik overleef het thuiswerken wel, maar ik vind het enorm saai zo.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:06 schreef RockNijntje het volgende:
Overleven jullie het thuis zitten (of het nog steeds fysiek naar werk moeten) een beetje?
Nijnerquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ouuuuuuud! Nee grapje, ik snap dat heel erg goed. Het is best lekker rustig zo.
Ik mag niet naar buiten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.buienradar.nl/weer/schalkhaar/nl/2747704/14daagse het gaat zondag BBQweer worden
Schubdier op de BBQquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:13 schreef Dr_Flash het volgende:
https://www.buienradar.nl/weer/schalkhaar/nl/2747704/14daagse het gaat zondag BBQweer worden
Alleen tuin dan, maar da's alsnog oppassen gezien de buren dan ook naar buiten gaan.quote:
ja maardaar heb je toch wel genoeg ruimte?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Alleen tuin dan, maar da's alsnog oppassen gezien de buren dan ook naar buiten gaan.
Toch alweer 24 over twee weken hoor. Waardoor mensen hier me nog steeds piepjong gaan noemen, maar mijn hele omgeving noemt me oud en het is zo'n confronterende 'word eens volwassen en ga baby's maken'-leeftijdquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
we kunnen niet allemaal zo jong zijn als jij
ja, soms te rustig. Maar het is vooral sport dat ik mis.
vrijdag doe ik misschien mee aan een online pubquiz. Ben benieuwd
Flesquote:
Snap ik wel... Zelf is het hier thuis enorm gezellig met vriendlief op 25m2quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik overleef het thuiswerken wel, maar ik vind het enorm saai zo.
Ik neem liever zo min mogelijk risico, mijn buren zijn oud.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maardaar heb je toch wel genoeg ruimte?
Keelpijn en soort van koortsig.quote:
hmm begrijp ik ja.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik neem liever zo min mogelijk risico, mijn buren zijn oud.
24 is echt piepjong hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch alweer 24 over twee weken hoor. Waardoor mensen hier me nog steeds piepjong gaan noemen, maar mijn hele omgeving noemt me oud en het is zo'n confronterende 'word eens volwassen en ga baby's maken'-leeftijd.
Online activiteiten kan ik echt enorm aanraden, ik word er zelf in ieder geval heel erg gelukkig van. Een pubquiz heb ik nog niet gedaan, maar wel Jackbox en Scribbl op de vrijmibo's van mijn werk. En gisteren was er een digitale drankveilig van mijn studentenvereniging en het was zo gezellig. En gewoon allemaal lekker vanuit bed
. Ik denk echt dat je zoiets als een pubquiz heel fijn gaat vinden als je sociaal contact mist.
[..]
Fles.
[..]
Snap ik wel... Zelf is het hier thuis enorm gezellig met vriendlief op 25m2. Maar ik hoor helaas ook veel andere verhalen. Zit je helemaal alleen of heb je wel een beetje gezelschap?
Wacht maar tot je de 30 gepasseerd bent, dán komen de babyverwachtingen pas echt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
het is zo'n confronterende 'word eens volwassen en ga baby's maken'-leeftijd
Ik moet zeggen, het lijkt erop dat ze het nu op beginnen te geven hier (ik 33, kerel 38).quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:22 schreef FranticDJ het volgende:
Joh hoe vaak ik (32) de vraag al niet heb gehad.. 'wanneer komen er kinderen'..
Ja tieft. Als ze komen dan zien we 't wel.. en zo niet dan niet
Ja die vent schuift tegenwoordig aan ij Boulevard. Toch wel het teken dat je (als artiest) afgeschreven bentquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jep.
en natuurlijk het verplichte rap stukje er in. van niemand minder dan brainpower. wist niet dat die vent nog leefde.
baby's maken op je 24ste? ben je gek?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toch alweer 24 over twee weken hoor. Waardoor mensen hier me nog steeds piepjong gaan noemen, maar mijn hele omgeving noemt me oud en het is zo'n confronterende 'word eens volwassen en ga baby's maken'-leeftijd.
Online activiteiten kan ik echt enorm aanraden, ik word er zelf in ieder geval heel erg gelukkig van. Een pubquiz heb ik nog niet gedaan, maar wel Jackbox en Scribbl op de vrijmibo's van mijn werk. En gisteren was er een digitale drankveilig van mijn studentenvereniging en het was zo gezellig. En gewoon allemaal lekker vanuit bed
. Ik denk echt dat je zoiets als een pubquiz heel fijn gaat vinden als je sociaal contact mist.
[..]
Fles.
[..]
Snap ik wel... Zelf is het hier thuis enorm gezellig met vriendlief op 25m2. Maar ik hoor helaas ook veel andere verhalen. Zit je helemaal alleen of heb je wel een beetje gezelschap?
Wij zijn allebei 32.. maar goed. Zijn wat hindernissen op het moment.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen, het lijkt erop dat ze het nu op beginnen te geven hier (ik 33, kerel 38).
Maar waarom? Aan het leedrecreëren?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
ik ben langzaam onderweg nu naar dat verschrikkelijke nummer
Kijk je Op1?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
ik ben langzaam onderweg nu naar dat verschrikkelijke nummer
ik kijk nu jinekquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar waarom? Aan het leedrecreëren?
Oh jeetje. Beterschap.quote:
Oef, klinkt niet leuk. Ik hoop dat je jezelf een beetje kunt blijven vermakenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
24 is echt piepjong hoor![]()
Helemaal remi, maar wel regelmatig online contact met mensen. En FOK! natuurlijk
I can imaginequote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:20 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Wacht maar tot je de 30 gepasseerd bent, dán komen de babyverwachtingen pas echt.
kijk alsnog liever naar Op1quote:
Hét moment om de groepsapp te verlatenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
I can imagine. Laatst in de familie WhatsApp van mijn vriend werden zijn neef en de vriendin van zijn neef compleet gebombardeerd door hun ouders, ooms, tantes, opa's, oma's, etc. dat het tijd was voor kinderen en ze maar eens een gezellige avond moesten hebben en ditdatalles. De oudste neef is homo, de volgende neef is de eerdergenoemde neef en die daarna (de jongste) is mijn vriend, dus wij zaten echt stilletjes naar onze schermen te kijken van:
[ afbeelding ]
Sowieso familie die je onder druk gaat zetten. Mijn ex-schoonmama eiste ook gewoon dat wij haar oma zouden maken. Echtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hét moment om de groepsapp te verlaten
Pehehe, ik ben plots blij dat ik niet in familiegroepen zit.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh jeetje. Beterschap.
[..]
Oef, klinkt niet leuk. Ik hoop dat je jezelf een beetje kunt blijven vermaken.
[..]
I can imagine. Laatst in de familie WhatsApp van mijn vriend werden zijn neef en de vriendin van zijn neef compleet gebombardeerd door hun ouders, ooms, tantes, opa's, oma's, etc. dat het tijd was voor kinderen en ze maar eens een gezellige avond moesten hebben en ditdatalles. De oudste neef is homo, de volgende neef is de eerdergenoemde neef en die daarna (de jongste) is mijn vriend, dus wij zaten echt stilletjes naar onze schermen te kijken van:
[ afbeelding ]
Sowieso een leven met baby's/peuters/kleutersquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sowieso familie die je onder druk gaat zetten. Mijn ex-schoonmama eiste ook gewoon dat wij haar oma zouden maken. Echt
Dit was al dagen bekend. Maar als ze dit daadwerkelijk onder Bavaria gaan marketen wil ik er wel eentje jaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)t-het-hart~af9c2a50/
Dit worden collectors items jongens! Je las de tip als eerste hier.
Ja, ik moet er ook niet aan denken. Ik heb nooit de wens gehad om kinderen te hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sowieso een leven met baby's/peuters/kleuters
Ik snap dat het een super fijn moment in het leven van een soon to be oma/opa/vader/moeder/oom/tante is, maar onder druk zetten... nee wtf.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Sowieso familie die je onder druk gaat zetten. Mijn ex-schoonmama eiste ook gewoon dat wij haar oma zouden maken. Echt
Misschien moet je even met de stoomreiniger door je luchtpijp of zoquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
hmmm hoest neemt toe
in deze situatie word je echt een schijthaas
hmm zou kunnen werkenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Misschien moet je even met de stoomreiniger door je luchtpijp of zo
Mijn ma heeft het ook heel even geprobeerd..quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt top hoe al die bedrijven aan het schakelen zijn!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:32 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)t-het-hart~af9c2a50/
Dit worden collectors items jongens! Je las de tip als eerste hier.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit was al dagen bekend. Maar als ze dit daadwerkelijk onder Bavaria gaan marketen wil ik er wel eentje ja
Dat zou me verbazenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]waarschijnlijk is de handgel beter te drinken dan het bier
Nou inderdaad. Ik word gelukkig keurig met rust gelaten hieroverquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Hét moment om de groepsapp te verlaten
Lukt het nog wel om zo mijn werk over te nemen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
hmmm hoest neemt toe
Mijn ex-schoonmama was sowieso iemand die graag mensen onder druk zette. Geen fijn mens.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik snap dat het een super fijn moment in het leven van een soon to be oma/opa/vader/moeder/oom/tante is, maar onder druk zetten... nee wtf.
[ afbeelding ]
jawelquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lukt het nog wel om zo mijn werk over te nemen?
Wil namelijk aan mijn bodempje 10:45 whisky beginnen zo
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik vind het wel echt top hoe al die bedrijven aan het schakelen zijn!
Voor tussen de bedrijven door even je handen kunnen ontsmetten is handgel wel handig.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:36 schreef Karzai het volgende:
Ik heb gewoon de goedkoopste handzeep werkt net zo goed
Zou me niets verbazen als dat ook gewoon projectie was.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:38 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het trouwens wel enorm grappig hoe opa's en oma's op hun 16e trouwden, maar nu zo zijn: "WAT GA JE SAMENWONEN OP JE 24E WEET JE DAT NU WEL ZEKER ZOU JE NIET EVEN WACHTEN OH NEE HELP PANIEK ONS KLEINKIND GAAT SAMENWONEN TE JONG TE ONSCHULDIG ERROR ERROR"
Moet de FOK! KnokVerpleegploeg al uitrukken?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:33 schreef bitterbal het volgende:
hmmm hoest neemt toe
nog niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet de FOK! KnokVerpleegploeg al uitrukken?
jeetje, samenwonen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:38 schreef RockNijntje het volgende:
Ik vind het trouwens wel enorm grappig hoe opa's en oma's op hun 16e trouwden, maar nu zo zijn: "WAT GA JE SAMENWONEN OP JE 24E WEET JE DAT NU WEL ZEKER ZOU JE NIET EVEN WACHTEN OH NEE HELP PANIEK ONS KLEINKIND GAAT SAMENWONEN TE JONG TE ONSCHULDIG ERROR ERROR"
twitter:MaximaKoningin_ twitterde op maandag 30-03-2020 om 22:48:57En toch grijpt het nummer je wel bij de strot!
#coronalied #Jinek https://t.co/SIwNIfjm6S reageer retweet
Mental image van zes mannelijke Fokkers die aanbellen in witte jas en kookworst uit de broek.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet de FOK! KnokVerpleegploeg al uitrukken?
Ja dan krijg je vanzelf dat gemekker om reproducties natuurlijkquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, samenwonen.
Onze kleine Nijn wordt groot
Heb je geen andere symptomen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nog niet.
vind het allemaal maar wat eng zo :p
”Kleed u zich maar even uit mevrouwtje”quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van zes mannelijke Fokkers die aanbellen in witte jas en kookworst uit de broek.
Trouwen klinkt helemaal als horror.quote:
Welkom in m'n quarantaine.quote:
geteerde paal hebben we vanmorgen geconcludeerdquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mental image van zes mannelijke Fokkers die aanbellen in witte jas en kookworst uit de broek.
Heb je een koortsthermometer?quote:
Waar hebben jullie het allemaal over als ik nog slaap??quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geteerde paal hebben we vanmorgen geconcludeerd
Koen dusquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
geteerde paal hebben we vanmorgen geconcludeerd
Ja, als die de ophaalbrug heeft opgehaald gaat hij persoonlijk checken of de vrouwelijke inwoners van Foqueville nog niets nodig hebben huehuequote:
ja het is meer mentaal dat je gelijk in de stress schietquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je een koortsthermometer?
Waarschijnlijk is het helemaal niks, maar jezelf even goed monitoren
Op jouw leeftijd en met jouw sublieme conditie heb je eerder kans dat je het loodje legt door het eten van een giftige kikker of het inslikken van een breinaald dus komt goed.quote:
rectaal mag ik hopen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is meer mentaal dat je gelijk in de stress schietneem nu temp ;p
sublime conditiequote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd en met jouw sublieme conditie heb je eerder kans dat je het loodje legt door het eten van een giftige kikker of het inslikken van een breinaald dus komt goed.
Even de dames die nog niet snurken een verhaaltje voor het slapen gaan voorlezen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als die de ophaalbrug heeft opgehaald gaat hij persoonlijk checken of de vrouwelijke inwoners van Foqueville nog niets nodig hebben huehue
Snap ik. Dat had ik zaterdag ook toen ik ineens keelpijn kreeg.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het is meer mentaal dat je gelijk in de stress schietneem nu temp ;p
Doen ze in het ziekenhuis/bij de dokter ook echt nog heel veelquote:
koele kikkerquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:50 schreef bitterbal het volgende:
ja temp is wat laag maar das niet vreemd
Je moet thuis even 8 uur met een vol dienblad tussen je keuken en eettafel heen en weer lopen om je conditie op peil te houden.quote:
ja eigenlijk wel he, en kratjes trap op om de bar te vullenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je moet thuis even 8 uur met een vol dienblad tussen je keuken en eettafel heen en weer lopen om je conditie op peil te houden.
de laatste keer dat ik koorts had bestonden oorthermometers nog niet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Doen ze in het ziekenhuis/bij de dokter ook echt nog heel veel
Bijna alles gaat via het oor tegenwoordig.
Ja, moet ik even chef komen spelen?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel he, en kratjes trap op om de bar te vullen
liever nietquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, moet ik even chef komen spelen?
Opeens is Remy minder interessant geworden?quote:
nou nog steeds een plaatje om naar te kijkenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Opeens is Remy minder interessant geworden?
ja maar ga er niet van uit dat je er tussen komt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
Kan ik het assortiment van Picnic echt pas checken als ik nummer 1 in de wachtrij ben? Over vijf jaar of zo?
Ja, die hebben we ook in Dordrecht. Ben je daar sneller aan de beurt?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar ga er niet van uit dat je er tussen komt.
geem jumbo in de buurt?
het is allemaal al vervelend genoeg zoquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of die vervelende gast die vraagt of het tofulapje wel écht vegetarisch en glutenvrij is?
Lekker met zo'n papieren hoes om de thermometer ja.. Van die papercuts je aars. Die herinnering heb ik ook nog wel van 25 jaar geledenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de laatste keer dat ik koorts had bestonden oorthermometers nog niet.
daarbij heb ik liever een MI van een thermometer met Bitterbilletjes
jaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die hebben we ook in Dordrecht. Ben je daar sneller aan de beurt?
wat dacht je van volle kratjes en fusten die kelders in te bonjouren als leverancierquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja eigenlijk wel he, en kratjes trap op om de bar te vullen
Kan je in ieder geval meteen bestellen zonder een wachtlijst. Alleen een tijdslot vinden kan een uitdaging zijn.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, die hebben we ook in Dordrecht. Ben je daar sneller aan de beurt?
heb er net 1 gevangenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval meteen bestellen zonder een wachtlijst. Alleen een tijdslot vinden kan een uitdaging zijn.
dat hoefde ik gelukkig nooit te doen :pquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:55 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wat dacht je van volle kratjes en fusten die kelders in te bonjouren als leverancier?
in kelders zonder glijbaan.. waar je net niet overeind kan staan..
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
het is allemaal al vervelend genoeg zo
nee dat deed de leverancierquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat hoefde ik gelukkig nooit te doen :p
ja stel je voor dat er zinnige data uit komtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:50 schreef FranticDJ het volgende:
Of zoals m'n pa: met een oorthermometer tegen het voorhoofd
hmm ja waar is diequote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
Die Haags is nog steeds missing in action
Ga ik ook proberen danquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Kan je in ieder geval meteen bestellen zonder een wachtlijst. Alleen een tijdslot vinden kan een uitdaging zijn.
hypochondertjeeeequote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja stel je voor dat er zinnige data uit komt
de computer waar die vervelende bot op draaide wordt nu gebruikt voor corona onderzoekquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.
Die Haags is nog steeds missing in action
oh echt?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:57 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Onder oksel moet je een graad bij optellen afaik.
https://www.avogel.nl/Ind(...)d-special/Koorts.phpquote:de beste manier om de lichaamstemperatuur te meten is in de anus. Wanneer er onder de oksel wordt gemeten kan de gemeten temperatuur 1°C lager uitvallen en gemeten onder de tong 0,5°C lager dan de werkelijke lichaamstemperatuur;
Minder betrouwbaar iig. Maar wel een prima moment om fluctuatie aan af te meten, als 'ie morgen op dezelfde manier ineens 36/37 is, weet je in ieder geval dat je temp gestegen is.quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:58 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de computer waar die vervelende bot op draaide wordt nu gebruikt voor corona onderzoek
aah. mooi, dan zit het allemaal wel snorquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.avogel.nl/Ind(...)d-special/Koorts.php
dit ja.. altijd op dezelfde wijze meten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Minder betrouwbaar iig. Maar wel een prima moment om fluctuatie aan af te meten, als 'ie morgen op dezelfde manier ineens 36/37 is, weet je in ieder geval dat je temp gestegen is.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In China eerst checken of er geen kogels inzitten.
In België hadden ze nu ook weer feest met die mondkapjes uit "China". Bleken uit Colombia te komen. Verpakt in oude cornflakesdozenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In China eerst checken of er geen kogels inzitten.
johquote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
niet vanuit gaan..
meest onbetrouwbare units.
Goeie video voor tijdens de lunchquote:
Die zou ik uitdelen aan de tolpoortjesmensen bij de Liefkenshoektunnelquote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In België hadden ze nu ook weer feest met die mondkapjes uit "China". Bleken uit Colombia te komen. Verpakt in oude cornflakesdozenbeestendrollen erbij en al.
Boeiend wel.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie video voor tijdens de lunch
Die drollen hequote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die zou ik uitdelen aan de tolpoortjesmensen bij de Liefkenshoektunnel
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die drollen hepapiertje van Ferrero Rocher eromheen zooo
Shit kopen om thuis prettiger te werken is ķķk werk?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb een gebrek aan motivatie om mijn werk te doen
Hrrrrrrquote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die drollen hepapiertje van Ferrero Rocher eromheen zooo
Klinkt niet als een heel prettig persoon inderdaadquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ex-schoonmama was sowieso iemand die graag mensen onder druk zette. Geen fijn mens.
Ja maar ook nee. De dingen die bij ouder worden horen gebeuren, maar niet op de manier waarop ze horen te gebeurenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jeetje, samenwonen.
Onze kleine Nijn wordt groot
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Klinkt niet als een heel prettig persoon inderdaad.
De gebeurtenis van de schoonfamilieapp leek gelukkig nog allemaal luchtig en grappig te zijn, maar het was voor ons (vriend en ik) wel even een besefmomentje dat we op het moment dat ze dat ook bij ons gaan proberen direct netjes zullen aangeven dat we er niet echt van gediend zijn. En die avond kregen we de bevestiging dat zijn ouders het voorval ook als ongemakkelijk en pushy hadden ervaren, dus dat was heel erg fijn en opluchtend om te horen.
[..]
Ja maar ook nee. De dingen die bij ouder worden horen gebeuren, maar niet op de manier waarop ze horen te gebeuren. Lang verhaal zo kort mogelijk: we gingen per ongeluk samenwonen omdat we het gezellig vonden samen (we deelden de studio een tijdje nadat ik weer thuis was en hij nog mijn onderhuurder was), we kregen na een halfjaar ofzo een relatie, we beseften ons dat we allebei op zoek waren naar een woning en dat we beter samen iets konden zoeken omdat in je eentje iets vinden onmogelijk is in deze regio. En als het als vrienden, goede vrienden, onderhuurder-huurbaas, scharrel of stel lukt op 25m2 komt het als stel in een groter appartement zeker goed. Daarbij is de huidige quarantaine opzich ook wel weer een leuke relatietest die extra zekerheid biedt
. Als tl;dr klinkt het misschien naīef en nonchalant, maar het heeft weinig nut om het hele verhaal hier neer te zetten.
Maar ja, drie dagen geleden dus geheel onverwacht en ver naar de deadline te horen gekregen dat we een tof nieuwbouw appartement toegewezen hebben gekregen. De kans was heel erg klein en het was het enige appartement in de hele zoektocht dat we écht 100% perfect vonden, dus we zijn oneindig gelukkig.
Oeh ja, dankie san.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben ook een fan van de video’s van Mark Felton
nice.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De gebeurtenis van de schoonfamilieapp leek gelukkig nog allemaal luchtig en grappig te zijn, maar het was voor ons (vriend en ik) wel even een besefmomentje dat we op het moment dat ze dat ook bij ons gaan proberen direct netjes zullen aangeven dat we er niet echt van gediend zijn. En die avond kregen we de bevestiging dat zijn ouders het voorval ook als ongemakkelijk en pushy hadden ervaren, dus dat was heel erg fijn en opluchtend om te horen.
[..]
Ja maar ook nee. De dingen die bij ouder worden horen gebeuren, maar niet op de manier waarop ze horen te gebeuren. Lang verhaal zo kort mogelijk: we gingen per ongeluk samenwonen omdat we het gezellig vonden samen (we deelden de studio een tijdje nadat ik weer thuis was en hij nog mijn onderhuurder was), we kregen na een halfjaar ofzo een relatie, we beseften ons dat we allebei op zoek waren naar een woning en dat we beter samen iets konden zoeken omdat in je eentje iets vinden onmogelijk is in deze regio. En als het als vrienden, goede vrienden, onderhuurder-huurbaas, scharrel of stel lukt op 25m2 komt het als stel in een groter appartement zeker goed. Daarbij is de huidige quarantaine opzich ook wel weer een leuke relatietest die extra zekerheid biedt
. Als tl;dr klinkt het misschien naīef en nonchalant, maar het heeft weinig nut om het hele verhaal hier neer te zetten.
Maar ja, drie dagen geleden dus geheel onverwacht en ver naar de deadline te horen gekregen dat we een tof nieuwbouw appartement toegewezen hebben gekregen. De kans was heel erg klein en het was het enige appartement in de hele zoektocht dat we écht 100% perfect vonden, dus we zijn oneindig gelukkig.
als thuis ben eet ik juist geen brood als lunch.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:06 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft iemand nog lekkere lunchideeën? Het 24/7 thuiszitten maakt me erg inspiratieloos qua eten en ik ben klaar met boterhammen met hagelslag.
ik heb de keuze uit fruit met yoghurtquote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:06 schreef RockNijntje het volgende:
Heeft iemand nog lekkere lunchideeën? Het 24/7 thuiszitten maakt me erg inspiratieloos qua eten en ik ben klaar met boterhammen met hagelslag.
Dat klinkt wel echt supertof.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
soep? salade?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:06 schreef RockNijntje het volgende:
KLIMAATCRISIS. WE GAAN ER AAN. NOG EEN KEER!!!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:09 schreef bitterbal het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)V6NIr1HfMw5wLASV3M2E
Doe dan die meteoriet maar, dan gaat het tenminste vlot.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KLIMAATCRISIS. WE GAAN ER AAN. NOG EEN KEER!!!
Ja, dan kunnen we die beademingsapparatuur ook afbestellenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Doe dan die meteoriet maar, dan gaat het tenminste vlot.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maaktquote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:05 schreef RockNijntje het volgende:
Een tsunami hebben we al een tijdje niet meer gehad.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
KLIMAATCRISIS. WE GAAN ER AAN. NOG EEN KEER!!!
Dit is een waarheid die loeit als een koe.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt
Leuk!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:18 schreef bitterbal het volgende:
heb nog plantjes besteld
[ afbeelding ]
https://nl-nl.bakker.com/(...)3074744d604b.bmxfbmw
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is een waarheid die loeit als een koe.
Ik ben zelf ook wel blij met 'de manier waarop'. Het voelt op veel vlakken veel beter dan vorige relaties en we genieten er allebei enorm van dat we het ene moment heel erg vriendjevriendinnetje zijn en op het andere moment gewoon chillen als beste vrienden, wat ook wel te maken heeft met de manier waarop we samenkwamen, denk ik.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Leuk Nijn! En dit is toch een prima manier om in een relatie te rollen? Stukken beter dan een tinderdate in elk geval
Ik ben vorig jaar in februari afgestudeerd, ging er toen even tussenuit en heb sinds september een fulltime baanquote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nice.
ben je ook al aan het werk, of ben je nog student nu?
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als thuis ben eet ik juist geen brood als lunch.
vaker een salade of iets dergelijks
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:09 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik heb de keuze uit fruit met yoghurt
tosti kaas/salami
gebakken ei met spek en kaas
broodje bockwurst
of een broodje shoarma
Geen idee waarom ik er zelf niet aan dacht, maar dit zijn perfecte ideeën. Ik kan wel vooruit tot het einde van de quarantaine, mijn dank is grootquote:
Nicequote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:18 schreef bitterbal het volgende:
heb nog plantjes besteld
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
even er tussenuit noemt ze dat.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook wel blij met 'de manier waarop'. Het voelt op veel vlakken veel beter dan vorige relaties en we genieten er allebei enorm van dat we het ene moment heel erg vriendjevriendinnetje zijn en op het andere moment gewoon chillen als beste vrienden, wat ook wel te maken heeft met de manier waarop we samenkwamen, denk ik.
Ach ja, niemand kan de toekomst voorspellen, ik ben in ieder geval blij dat mijn (liefdes)leven weer op de rit begint te raken na een nare semi-traumatische relatie en dat werkelijk alles in het leven nu zo veel beter en voorspoediger gaat.
[..]
Ik ben vorig jaar in februari afgestudeerd, ging er toen even tussenuit en heb sinds september een fulltime baan.
[..]
[..]
[..]
Geen idee waarom ik er zelf niet aan dacht, maar dit zijn perfecte ideeën. Ik kan wel vooruit tot het einde van de quarantaine, mijn dank is groot.
Zal wel toch? zag wel dat ze best wat verzorging nodig hebben hahaquote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop dat ze het overleven. maar heb nu meer vrije tijd
heb met die 2e foto al eerder een poging gedaan. niet geluktquote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zal wel toch? zag wel dat ze best wat verzorging nodig hebben haha
Is altijd wel een beetje cru voor (on)zekere types die denken dat het leven planbaar en maakbaar is.quote:
Die zijn sowieso al van de leg nu, nu het sociale leven stilligt.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is altijd wel een beetje cru voor (on)zekere types die denken dat het leven planbaar en maakbaar is.
Heb meerdere keren mijn toekomst zien verdampen. Niet leuk. Maar that's lifequote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is altijd wel een beetje cru voor (on)zekere types die denken dat het leven planbaar en maakbaar is.
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
Poeh. trek net even een heftige salami TMI
Hongaars?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 11:24 schreef FranticDJ het volgende:
Poeh. trek net even een heftige salami uit de koelkast..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |