Ik probeer het ook zo veel mogelijk te maken mijden.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:05 schreef gianni61 het volgende:
ik heb het corona lied nog niet gehoord en ik probeer dit ook zo lang mogelijk zo te houden
Dit. Maar het enkele feit dat een stel derderangs BN'ers het nodig vindt om in deze tijd met een lied weer even in de schijnwerpers te staan, maakt het op voorhand al een ontiegelijk kutnummer.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:05 schreef gianni61 het volgende:
ik heb het corona lied nog niet gehoord en ik probeer dit ook zo lang mogelijk zo te houden
het ergste is nog dat meer dan de helft van die bn'ers gewoon niet eens zanger is.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit. Maar het enkele feit dat een stel derderangs BN'ers het nodig vindt om in deze tijd met een lied weer even in de schijnwerpers te staan, maakt het op voorhand al een ontiegelijk kutnummer.
Ik weet ook niet waar het over gaatquote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dit. Maar het enkele feit dat een stel derderangs BN'ers het nodig vindt om in deze tijd met een lied weer even in de schijnwerpers te staan, maakt het op voorhand al een ontiegelijk kutnummer.
Volgens mij of een of ander biermerk ofzoquote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet ook niet waar het over gaat
Bourgondiër!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:37 schreef Karzai het volgende:
vers croissantje en een roombroodje als ontbijt
Geeeffff.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:37 schreef Karzai het volgende:
Ja was gisteren al. Kan nog wel gemaakt worden toch?quote:
Hekel aan nijpend de laatste tijd.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:52 schreef Budapestenaar het volgende:
Drie videocalls en één nijpende kwestie vandaag.
Ja, er nijpt veel de laatste wekenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hekel aan nijpend de laatste tijd.
Ik had stokbrood met gekookte eitjes.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:37 schreef Karzai het volgende:
Krijg er een nijpende neep van, opsmurfen allemaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, er nijpt veel de laatste weken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |