Ik hou me liever niet zo bezig met wat andere landen denken over een ander land. In principe weten we op dit moment juiste aanpak nog niet. Dat weten we pas over een jaar of 2 wanneer we alles in alle rust kunnen gaan evalueren.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:25 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
We zouden het allemaal toch krijgen zei leider Rutte?
Mijn schoonouders in Hong Kong wisten niet wat ze hoorden toen ik begon over groepsimmuniteit in Nederland. Ze hadden ze wat slimmer ingeschat zeg maar
In de war tijdens zijn toespraak? Dan kan je beter geen uitspraken doen als je in de war bent... Man man wat een faal weer. Vooral in dit soort tijden
Rond de 2500.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:29 schreef DustPuppy het volgende:
1084 corona patiënten op de IC nu, weer 100 erbij ten opzichte van gisteren deze tijd.
Help me even, wat was het maximum haalbare voor Nederland qua aantal bedden?
VS dus lager dan Nederland. Wie was het hier die laatst zei dat zij zoveel testte?quote:
Dat was in totaal, hoeveel voor Corona patiënten?quote:
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien moet je de speech eerst terugkijken voordat je onzin aan je schoonouders gaat verkopen.
Komt Drachten ook een keer positief in het nieuws kom er zelf ook wegquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:25 schreef Dr88 het volgende:
[..]
Natuurlijk zijn wij noordelingen solidair met de zuiderlingen. Het stugge kan misschien wat afschrikken voor zuiderlingen maar dat is maar een schilletje bij de meeste mensen.
Friezen zijn altijd bereid om te helpen waar maar kan. Boeren die nu bijvoorbeeld een circus helpen aan 3 maanden voer voor hun dieren. Denk zelfs dat men nog bereid is hier om thialf om te bouwen tot een nood hospitaal.
Ik zal hem nogmaals terugkijken!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Misschien moet je de speech eerst terugkijken voordat je onzin aan je schoonouders gaat verkopen.
Ehm, waar precies?quote:
2000 dan, aangezien er volgens mij 500 nodig zijn voor andere zaken.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:30 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat was in totaal, hoeveel voor Corona patiënten?
verkeerd opgevat dan. My badquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:32 schreef Noek het volgende:
[..]
Ehm, waar precies?![]()
Ik woon in 't Noorden.
China: 13 dagenquote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus wij hebben hier op fok al de wetenschappelijke artikelen gezien waarbij de gemiddelde ligtijd op een ic tussen landen onderzocht is, waarbij zelfs per land het ic opname moment kan verschillen waardoor de duur dus veranderd, de leeftijdspopulatie op de ic verschilt, enz...
En per land verschilt de definitie van een IC plek.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 08:39 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dus wij hebben hier op fok al de wetenschappelijke artikelen gezien waarbij de gemiddelde ligtijd op een ic tussen landen onderzocht is, waarbij zelfs per land het ic opname moment kan verschillen waardoor de duur dus veranderd, de leeftijdspopulatie op de ic verschilt, enz...
Hoe dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:36 schreef Momo het volgende:
[..]
En per land verschilt de definitie van een IC plek.
Nederland test twee keer zoveel als België, maar heeft minder gevallen maar wel veel meer doden? Hoe werkt dat?quote:
Dus bij de huidige toename zouden we er over 8 dagen aan de absolute max zitten.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
2000 dan, aangezien er volgens mij 500 nodig zijn voor andere zaken.
Nederland test alleen nog maar de gevallen waarvan men eigenlijk vrij zeker is dat ze corona hebben.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:39 schreef speknek het volgende:
[..]
Nederland test twee keer zoveel als België, maar heeft minder gevallen maar wel veel meer doden? Hoe werkt dat?
Test België haar ziekenhuispersoneel niet maar wel de mensen met symptomen?
Sterktequote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:15 schreef Qarrad het volgende:
Collega van me is besmet en heel snel ziek geworden, eng gewoon. Andere collega (van veel verder weg overigens, werkte ik nooit direct mee) is overleden aan Corona. Deze ochtend is dus errug kut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |