quote:
Ik ook nietquote:Op maandag 30 maart 2020 23:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Fucking hell. Nooit gedacht dat het zover zou komen.
Gaat Trump een Tommy Teleshopping doen?quote:Op maandag 30 maart 2020 23:17 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
voor de mensen die mee willen kijken.
Zodra je dit ook zou loslaten kom je ook terecht in het fascisme van 40/45 waar de nutteloze gehandicapten massaal werden vernietigd.quote:Op maandag 30 maart 2020 22:57 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
En is mijn punt dat ik dat niet doe. Geen enkele arts. Iets met de eed van een of andere oude Griek. Hippocampus ofzo.
hij komt niet echt uit zijn woordenquote:Op maandag 30 maart 2020 23:20 schreef Felixa het volgende:
[..]
Gaat Trump een Tommy Teleshopping doen?
Denk dat het belangrijk is om een balans te vinden in al die dingen. Situatie accepteren, maar ook niet compleet stil komen te staan.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Mijn vakantie gaat niet door, en mn cluppie AZ deed het prima. Had ook nog een mooie voetbalreis in het verschiet.
Eigenlijk boeit het me allemaal niet meer, en is de enige prioriteit om hier goed doorheen te komen. Maar ik heb de situatie ook geaccepteerd zoals het is.
Als je je focust op de dingen die je niet meer hebt, maar wel graag zou willen hebben, dan krijg je het lastig ja.
laat dat ziek maar weg, het is niet per definitie dat als je 80 plus bent je ziek of zwak bent.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zodra je dit ook zou loslaten kom je ook terecht in het fascisme van 40/45 waar de nutteloze gehandicapten massaal werden vernietigd.
En daar zitten we nu al bijna in, als zieke 80-plussers al geadviseerd worden om maar gewoon dood te gaan.
America komt met deze 2.2 trilloen dollar aan hulp recht in een recessie terecht.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:22 schreef Felixa het volgende:
Trump zei gisteren dat er met social distancing 1.000.000 levens gered kunnen worden.
Hij zet straks zijn handtekening onder de cheques die mensen krijgen met gratis geld.
Dat kan niet meer misgaan in november.
Wat een walgelijk land is het toch. Zonder Noord-Europse hulp betaalden ze nu 10% rente ipv 2%. Duitsland zal ons gelukkig niet laten vallen. Er komt een oorlog aan.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:22 schreef Newone82 het volgende:
Crisis tussen Italië en NL qua politieke standpunten:
De EU-ruzie tussen Italië en NL gaat nextlevel. Een aantal prominente Italianen (economen, gouverneurs en burgemeesters) schrijft een brief in de Frankfurter Algemeine van morgen om aan de Duitsers te vragen afstand te nemen van Nederland dat “niet ethisch en solidair” is.
Bron: https://twitter.com/mousmar/status/1244734872234733569?s=21
Naja, even objectief gezien: wat heeft het voor nut om mensen aan de beademing in de IC te leggen als de prognose ronduit waardeloos is? Dus waarschijnlijk overlijden, en als je er uitkomt dat je zwaar gehavend bent?quote:Op maandag 30 maart 2020 23:21 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Zodra je dit ook zou loslaten kom je ook terecht in het fascisme van 40/45 waar de nutteloze gehandicapten massaal werden vernietigd.
En daar zitten we nu al bijna in, als zieke 80-plussers al geadviseerd worden om maar gewoon dood te gaan.
Duitsland zelf was toch ook kritisch?quote:Op maandag 30 maart 2020 23:22 schreef Newone82 het volgende:
Crisis tussen Italië en NL qua politieke standpunten:
De EU-ruzie tussen Italië en NL gaat nextlevel. Een aantal prominente Italianen (economen, gouverneurs en burgemeesters) schrijft een brief in de Frankfurter Algemeine van morgen om aan de Duitsers te vragen afstand te nemen van Nederland dat “niet ethisch en solidair” is.
Bron: https://twitter.com/mousmar/status/1244734872234733569?s=21
Jep, daarom is het wel interessant om te zien wat er nu gebeurt.quote:
EU gaat uit mekaar vallen na deze crisis. Dat is wel duidelijk.quote:Op maandag 30 maart 2020 23:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Wat een walgelijk land is het toch. Zonder Noord-Europse hulp betaalden ze nu 10% rente ipv 2%. Duitsland zal ons gelukkig niet laten vallen. Er komt een oorlog aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |