abonnement Unibet Coolblue
  maandag 30 maart 2020 @ 15:59:10 #26
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_192355753
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 15:53 schreef Megumi het volgende:

[..]

De virusdeeltjes heb ik begrepen kunnen in de vorm van druppels ook in de ogen komen.
Nogmaals. Dat onderken ik. Maar alles in het leven is de reductie van de grootste risico's...

quote:
En bij flink hoesten gaan de druppels ook om een stof mondkapje heen. Wil je echt veilig boodschappen doen zou ik in een militair biologisch/nucleair pak de boodschappen doen maar lastig lijkt me en duur.
Nogmaals.. het gaat om reductie niet om eliminatie. Als jij het 5x zo moeilijk maken maken voor virusdeeltjes in je lichaam te komen dan heb je al gewonnen. Je hoeft niet bubble-boy te worden.

Dat is voor 7 miljard mensen ook helemaal niet realistisch.
There are no things, but as a consequence there are as many things as we like
pi_192355754
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 15:53 schreef Megumi het volgende:

[..]

De virusdeeltjes heb ik begrepen kunnen in de vorm van druppels ook in de ogen komen. En bij flink hoesten gaan de druppels ook om een stof mondkapje heen. Wil je echt veilig boodschappen doen zou ik in een militair biologisch/nucleair pak de boodschappen doen maar lastig lijkt me en duur.
Het gaat erom dat t bij jou blijft en dat lukt weldegelijk met een kapje.

  maandag 30 maart 2020 @ 16:05:24 #28
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_192355851
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 15:59 schreef funnywell het volgende:

[..]

Het gaat erom dat t bij jou blijft en dat lukt weldegelijk met een kapje.

https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T

Een biologisch pak gewoon standaard in je overlevingspakket. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_192355934
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 16:05 schreef Megumi het volgende:

[..]

https://www.businessinsid(...)ional=true&r=US&IR=T

Een biologisch pak gewoon standaard in je overlevingspakket. :P
Wearing a mask isn't the best way to prevent coronavirus.

Nee klopt het gaat ook niet om het volledig te voorkomen, maar wel om t niet als makke schapen massaal te verspreiden en dan denken dat 1,5 mtr afstand de oplossing is.
pi_192367080
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2020 15:03 schreef SpecialK het volgende:

[..]


N95 / FFP2 is voldoende. En lager helpt ook.

Niet iedereen hoeft ze zelfs te dragen... vanaf 25% van de populatie met een masker in het openbaar begin je al sterk een effect te krijgen op de verspreidingsnelheid.

Meer dekking is beter natuurlijk...
Apart volgens het RIVM werken ze niet.

Zelfde RIVM wat nu trouwens zegt dat ffp1 ook voldoende is voor zorgverlenders. :')
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_192367411
RIVM probeert steeds t ene gat met t andere te dichten
uiteindelijk lukt altijd alles
pi_192369921
Mondkapjes verplicht in Duitse stad Jena
Inwoners van de Duitse stad Jena moeten verplicht een mondkapje dragen als ze naar winkels gaan, gebruikmaken van het openbaar vervoer of openbare gebouwen betreden. De maatregel gaat volgens de krant Bild komende week in.

Het stadsbestuur neemt de maatregel om personeel in publieke diensten beter te beschermen. "Naast mondkapjes mogen ook doeken of sjaals gebruikt worden. Deze moeten wel mond en neus bedekken", aldus een woordvoerder van de gemeente.

Voor verpleegkundigen, artsen en ov-personeel heeft de stad mondkapjes geregeld. Om de rest van de bevolking te beschermen, krijgen mensen het dringende verzoek zelf mondkapjes te naaien. "Ieder masker is beter dan geen masker."
pi_192569205

quote:
How useful are face masks during the coronavirus crisis? Experts can’t really agree on this: Should we wear them? And if so: who should wear them? Do they protect me, or the other person? And which types of masks make sense at all?
In many Asian countries, face masks are regarded as one of the main weapons in the fight against the coronavirus. And in China it’s even forbidden to be on the streets without a mask.
Here in Europe, we have mixed feelings about wearing masks. In times of scarcity many believe masks should be reserved for healthcare workers who depend on protection. But that view seems to have changed recently. Now more and more local authorities do recommend to wear masks in public.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')