Is in haar geval gewoon erg relevant.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:57 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ze is zeker niet lelijk, zolang ze maar lachtMaar als we daar alles op gaan baseren
Lekkere wilde bos met haar.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:08 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Die linker chick in die thumbnail is ook wel lekker.
Ik zie wel twee pluspunten.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik MOEST hier gewoon mijn mening over gevenZe komt verder wel sympathiek over, maar snap écht niet waarom ze opeens zo gehyped word en belangrijk is
Thumbnail is vet (hihaho) flatteus trouwens
De ex van Enzo Knol, dan ben je dus automatisch iemand.quote:Op maandag 30 maart 2020 15:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik MOEST hier gewoon mijn mening over gevenZe komt verder wel sympathiek over, maar snap écht niet waarom ze opeens zo gehyped word en belangrijk is
Thumbnail is vet (hihaho) flatteus trouwens
Wie is Crystal Clear? Is dat een Fokker?quote:Op maandag 30 maart 2020 17:32 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Mooie comment van Crystal Clear onder die "Dee" video. Natuurlijk heeft die negatieve comment (Die een plaatsje krijgt in een video over 1 week) 5 likes.
Ik had altijd moeilijk veel likes op comments in je vlogsquote:Op maandag 30 maart 2020 17:32 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Mooie comment van Crystal Clear onder die "Dee" video. Natuurlijk heeft die negatieve comment (Die een plaatsje krijgt in een video over 1 week) 5 likes.
Geen ideequote:Op maandag 30 maart 2020 18:01 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Wie is Crystal Clear? Is dat een Fokker?
Ik zag het vriendquote:Op maandag 30 maart 2020 18:05 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik had altijd moeilijk veel likes op comments in je vlogs
Oeh spannendquote:Op maandag 30 maart 2020 18:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Geen ideeDroeftoeter is het.
Maar vind die haatcomments wel mooi, geven mij meer voer voor een vlog
Wordt dat een uitleg over hoe je mensen op yt kan blokken?quote:Op maandag 30 maart 2020 18:09 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Geen ideeDroeftoeter is het.
Maar vind die haatcomments wel mooi, geven mij meer voer voor een vlog
quote:Op maandag 30 maart 2020 18:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wordt dat een uitleg over hoe je mensen op yt kan blokken?
Godverquote:Op maandag 30 maart 2020 18:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wordt dat een uitleg over hoe je mensen op yt kan blokken?
Haatberichtjes?quote:Op maandag 30 maart 2020 18:11 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Duurt nog wel even hoor, wil minimaal 30 reacties, heb er nu 18![]()
Niet eens over je haar?quote:Op maandag 30 maart 2020 18:16 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja.
Vooral veel over mijn overgewicht enz
Vind het wel een leuk kapsel. Nog nooit zoiets gezien.quote:Op maandag 30 maart 2020 18:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ja zitten er ook 2 over bij geloof ikVind het wel komisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |