quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Natuurlijk werd er wel eens een leugentje verteld om eigen bestwil (onder andere de so you think you can Peugeotpoetsen-stage, en Braad's wraak op de Polo) maar het is inderdaad meestal een tamelijk pretentieloze kijkervaring. Overduidelijk gemaakt enthousiasme waarbij alles amazing en awesome is zie je bij Braad niet, een auto van 1500 euro wordt al beschouwd als duur, het vlees wordt gewoon aangebrand getoond, en vogelnest en touwtjesshirt in volle glorie gedragen. Je ziet een persoon in plaats van een zorgvuldig opgebouwd levend reclamebord.
Brad is al de hele dag stil. Of hij heeft COVID-19 of hij staat op het punt om zijn kanaal te verwijderen.quote:
Mooi omschreven en helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:37 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Natuurlijk werd er wel eens een leugentje verteld om eigen bestwil (onder andere de so you think you can Peugeotpoetsen-stage, en Braad's wraak op de Polo) maar het is inderdaad meestal een tamelijk pretentieloze kijkervaring. Overduidelijk gemaakt enthousiasme waarbij alles amazing en awesome is zie je bij Braad niet, een auto van 1500 euro wordt al beschouwd als duur, het vlees wordt gewoon aangebrand getoond, en vogelnest en touwtjesshirt in volle glorie gedragen. Je ziet een persoon in plaats van een zorgvuldig opgebouwd levend reclamebord.
Hahaha. Ik probeer een beeld te vormen van Braad en zijn maten op zijn slaapkamer met een toeter in zijn mond en overal LCD schermen.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:25 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
En daarnaast ook nog een georganiseerde handel in van een vrachtwagen gevallen luxeapparatuur bestierde?
WOW. Ja, doe!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 17:41 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mag dit geweldig stuk proza in de OP? Een mooiere omschrijving kan je niet verzinnen.
Ik was de hele dag in de weer.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:01 schreef ZwangerPetro het volgende:
[..]
Brad is al de hele dag stil. Of hij heeft COVID-19 of hij staat op het punt om zijn kanaal te verwijderen.
Nice wat heb je vandaag gedaan dan?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:07 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik was de hele dag in de weer.
Zou je voor mij in de stream een woord opzoeken die ik moet vertalen naar het Russissch. Ik ben sinds vannacht begonnen met Russisch leren. Ik zoek een dagelijkse challenge om mijzelf te blijven verbeteren.quote:
Die man waarvan ik dat keyboard had gekocht afgelopen week zag'm op marktplaats staan en had zoiets van bevalt 'ie niet? Je mag 'm wel terugbrengen als je wilquote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nice wat heb je vandaag gedaan dan?
Dit ga ik zeker voor jou doen!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:10 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zou je voor mij in de stream een woord opzoeken die ik moet vertalen naar het Russissch. Ik ben sinds vannacht begonnen met Russisch leren. Ik zoek een dagelijkse challenge om mijzelf te blijven verbeteren.
спасибо
Jeetje weer een andere keyboard..quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:11 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die man waarvan ik dat keyboard had gekocht afgelopen week zag'm op marktplaats staan en had zoiets van bevalt 'ie niet? Je mag 'm wel terugbrengen als je wilDus dat heb ik gedaan. Toen ben ik even naar de kringloop gegaan met een maat, en ik sta nu op het punt een keyboard aan te sluiten wat EN 1/4e van de prijs was van die andere maar WEL beter!
Thanks!quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:12 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Dit ga ik zeker voor jou doen!
Als 'ie bij de kringloop staat, is dat vaak wel voor een reden. Dan is er wel 'iets' mee. Anders had de vorige eigenaar hem wel verkocht voor een betere prijs.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:11 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Die man waarvan ik dat keyboard had gekocht afgelopen week zag'm op marktplaats staan en had zoiets van bevalt 'ie niet? Je mag 'm wel terugbrengen als je wilDus dat heb ik gedaan. Toen ben ik even naar de kringloop gegaan met een maat, en ik sta nu op het punt een keyboard aan te sluiten wat EN 1/4e van de prijs was van die andere maar WEL beter!
Of opa is dood een corona en ze willen snel van de zooi af, even doekje er overheen Braddie.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:16 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Thanks!
[..]
Als 'ie bij de kringloop staat, is dat vaak wel voor een reden. Dan is er wel 'iets' mee. Anders had de vorige eigenaar hem wel verkocht voor een betere prijs.
#blijfthuis boeit je dus niet? En dat voor iemand uit de risicogroep...quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:11 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Flikker nou eens op man iedereen hier weet zo'n beetje alles van hem. Lekker boeiend alllemaal.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 16:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja want iemand die zijn hele leven lang alleen teert op een uitkering en verder schijt heeft aan zelfontwikkeling is geen non valeur? Weet je überhaupt de definitie daarvan? Lol
Top! Die ga je toch wel even showen, of niet?quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:11 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:25 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Top! Die ga je toch wel even showen, of niet?
Neequote:Op dinsdag 31 maart 2020 19:05 schreef Duveldrinker het volgende:
Wat was er mis met die vorige dan? En nu eentje van de kringloop? Is de kringloop open dan met de coronatijd?
Dat is een heel sympathiek gebaar van de verkoper, al leg je er nu natuurlijk alsnog vrij flink op toe maar dat is uiteraard voor eigen risico.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 18:11 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |