abonnement Unibet Coolblue
  zondag 29 maart 2020 @ 20:07:24 #1
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_192342501
Zeven jaar na het debacle van het K(r)oningslied voelt zich opnieuw een groep BN'ers geroepen om Nederland ongevraagd te vergasten op een cultureel hoogstandje :X dat ons de tenen ongetwijfeld weer in de schoenen zal doen krullen.
Ditmaal natuurlijk n.a.v. de coronacrisis (Never waste a good crisis) O-)

De primeur voor dit pareltje zou naar Jinek gaan, ware het niet dat GeenStijl vandaag al de hand wist te leggen op een (voorlopige) versie en deze terstond op haar site plaatste.

Uiteraard waren de producenten maar matig te spreken over deze ludieke actie, zoals blijkt uit onderstaand mailtje dat door een van de geestelijke vaders naar GS werd gestuurd:



De afzender spitst de oren bij het horen van de naam Luc Weegels, maar is bij DGK-adepten natuurlijk beter bekend als rapper 'Double L', die Dennix Bax de horens opzette door met diens vriendin 'Nadia-met-de-drie-Bergman-buiken' de koffer in te duiken. >:)



Dus aan een ieder die de hoop of verwachting koestert om kunst met een grote K voorgeschoteld te krijgen: laat alle hoop maar varen.... -O-
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
  zondag 29 maart 2020 @ 20:25:31 #2
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_192342928
Begrijp ik nou goed uit dat mailtje dat als GS het liedje laat staan, hij juist geen kort geding aanspant?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 29 maart 2020 @ 20:29:34 #3
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_192343016
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 20:25 schreef kanovinnie het volgende:
Begrijp ik nou goed uit dat mailtje dat als GS het liedje laat staan, hij juist geen kort geding aanspant?
Viel mij ook op.
Tja, hij schrijft zoals Brian praat. Ex-DGK'ers zijn nu eenmaal echte taalvirtuozen. :+
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')