abonnement Unibet Coolblue
pi_192336820
Vanochtend was er een topic in R&P over seks hebben met iemand die niet in hetzelfde huis woont. Werd jammer genoeg kapot gemaakt door TS en een troll.

Maar het is wel iets wat ik mij afvraag, hoe staan mensen hier in.

Als je in hetzelfde huis woont met je partner, is het makkelijk, dan gaat je liefdes/seksleven gewoon door.

Maar wat nou als je een ander soort relatie hebt, waardoor je gescheiden bent van je liefdes/seks partner(s)? Op wat voor manier dan ook.
Ga je dan over op een gescheiden relatie, of neem je het (naar mijn mening minieme) risico en ga je wel bij elkaar op bezoek?

Ik zelf heb het geluk dat ik getrouwd ben en samenwoon. Maar als we in aparte huizen woonden, dan was ik dus echt nog wel bij haar langs gegaan en andersom. Als je voor de rest wel die afstand houdt, zie ik het verschil niet.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 29 maart 2020 @ 14:52:55 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192336993
Nou ja, ze woont in Brazilië. Dat gaat nog wel enige tijd duren dus, ik zou blij zijn als het binnen een half jaar kan.

Als we in de buurt zouden wonen zou ik nog wel gewoon op bezoek gaan, klein beetje afhankelijk van de thuissituatie.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192337221
Ja hoor. We hebben al afgesproken dat we bij een full lockdown tijdelijk bij elkaar intrekken (om het even bij wie). Voor nu is de afstand prima.

[ Bericht 6% gewijzigd door Erasmus op 29-03-2020 15:13:36 ]
  zondag 29 maart 2020 @ 15:16:55 #4
338319 ZarB
Piña colada
pi_192337316
Of het een geluk is om in deze tijden getrouwd te zijn zal voor velen de vraag zijn hoor _O- o|O
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
  zondag 29 maart 2020 @ 15:18:35 #5
486092 Zilverberk
Neem ook een abo!
pi_192337348
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 15:16 schreef ZarB het volgende:
Of het een geluk is om in deze tijden getrouwd te zijn zal voor velen de vraag zijn hoor _O- o|O
Gaat hier prima. Meer tijd samen loopt hier uit op meer seks. :Y
pi_192337373
Tinder kan iig beter een nieuwe naam nemen: Minder.
pi_192337379
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 15:18 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Gaat hier prima. Meer tijd samen loopt hier uit op meer seks. :Y
Dit.
pi_192337473
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 15:18 schreef Zilverberk het volgende:

[..]

Gaat hier prima. Meer tijd samen loopt hier uit op meer seks. :Y
hier ook
pi_192337532
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:37 schreef babylon het volgende:
Vanochtend was er een topic in R&P over seks hebben met iemand die niet in hetzelfde huis woont. Werd jammer genoeg kapot gemaakt door TS.
Werd kapot gemaakt door TS?
pi_192337535
Sinds de lockdown heb ik mijn vriendin niet meer gezien, wonen allebei in Barcelona
Kijken of ik aankomend weekend naar haar toe kan gaan, het is maar 3 haltes met de metro, maar overal staat politie,en ze vliegen af en toe met helicopters boven de stad
pi_192337566
Kan wat mij betreft gewoon prima. Mensen die samenwonen hebben makkelijk praten. Zolang je van elkaar maar een beetje weet dat je beiden geen gekke dingen hebt gedaan is het goed.
pi_192337629
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 15:30 schreef BeriBeri het volgende:
Sinds de lockdown heb ik mijn vriendin niet meer gezien, wonen allebei in Barcelona
Kijken of ik aankomend weekend naar haar toe kan gaan, het is maar 3 haltes met de metro, maar overal staat politie,en ze vliegen af en toe met helicopters boven de stad
Las net dat de Spaanse overheid de maatregelen nog verder heeft aangescherpt.
pi_192338213
Ja.

Hahaha ik heb toch helemaal geen partner.


;(
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 16:16:45 #14
5428 crew  miss_sly
pi_192338238
Punt is natuurlijk dat je niet echt weet van elkaar of je de overige adviezen wél in acht neemt. En dat als één van beide dat niet doet, je voor jezelf en anderen risico’s neemt. Het is net als met wisselende seksuele contacten: je hebt niet alleen seks met degene met wie je daadwerkelijk onbeschermde seks hebt, maar ook met alle andere waarmee die persoon onbeschermde seks heeft gehad. En nu is het nog een graadje lastiger, want er hoeft niet eens echt contact met iemand geweest te zijn om besmet te zijn en te kunnen besmetten.

Overigens was de zogenaamde trol iemand die het niet met TS eens was. Als dat al de definitie van trol is, dan zitten er nogal veel op fok.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_192338316
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:37 schreef babylon het volgende:
Vanochtend was er een topic in R&P over seks hebben met iemand die niet in hetzelfde huis woont. Werd jammer genoeg kapot gemaakt door TS en een troll.

quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 15:30 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Werd kapot gemaakt door TS?
Kleine modbreak: ik ga ervan uit dat jullie het zelf al doorhebben, maar die discussie graag onder elkaar via DM uitvechten en niet verder in dit topic. Iedere post hierna wordt verwijderd + genoted. Thanks.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 29-03-2020 16:22:34 ]
pi_192338385
- Kappen. -

[ Bericht 51% gewijzigd door Erasmus op 29-03-2020 16:33:31 ]
pi_192338554
Voor mensen die in Nederland wonen is het hooguit een zelfgecreëerd probleem. Totaal onnodig om elkaar te ontwijken.

Voor mensen op de lange afstand, tsja, dat soort relaties zijn toch al gedoemt om te mislukken, die zien elkaar toch al nooit.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192338573
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 16:39 schreef Aiciu het volgende:

Voor mensen op de lange afstand, tsja, dat soort relaties zijn toch al gedoemt om te mislukken, die zien elkaar toch al nooit.
Eens. Begin er gewoon niet aan.
pi_192338725
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 16:16 schreef miss_sly het volgende:
Punt is natuurlijk dat je niet echt weet van elkaar of je de overige adviezen wél in acht neemt. En dat als één van beide dat niet doet, je voor jezelf en anderen risico’s neemt. Het is net als met wisselende seksuele contacten: je hebt niet alleen seks met degene met wie je daadwerkelijk onbeschermde seks hebt, maar ook met alle andere waarmee die persoon onbeschermde seks heeft gehad. En nu is het nog een graadje lastiger, want er hoeft niet eens echt contact met iemand geweest te zijn om besmet te zijn en te kunnen besmetten.
Dat geldt ook allemaal als je bij elkaar in hetzelfde huis woont.
pi_192338779
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 15:16 schreef ZarB het volgende:
Of het een geluk is om in deze tijden getrouwd te zijn zal voor velen de vraag zijn hoor _O- o|O
Behalve hier. Alle mannen 30cm en alleen maar meer seks. Heel geloofwaardig.

Om antwoord te geven. Mij zou het niet tegenhouden.
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 16:53:54 #21
5428 crew  miss_sly
pi_192338817
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 16:48 schreef babylon het volgende:

[..]

Dat geldt ook allemaal als je bij elkaar in hetzelfde huis woont.
Nee. Wij komen nergens. Mijn man doet boodschappen, verder zien we helemaal niemand.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_192339031
Mijn vrouw woont in Duitsland in NRW en ik in Limburg, Nederland. En tot nu toe ben ik gewoon naar haar blijven reizen, echter het is de vraag wanneer de grenzen definitief dicht gaan.

Dus heb mijn vrouw op het hart gedrukt, om uit haar comfort zone te stappen en met mij mee naar Nederland te gaan. Voordat Duitsland of Nederland een uitreis verbod aankondigd....

Ze kan immers toch thuis werken en op die manier, zien wij elkaar ook nog vaker. Toch wel enigszins deprimerend deze huidige crisis.
pi_192339070
Laatste keer was halverwege januari. We zagen elkaar om de week (Frankrijk-Nederland). Na mijn verjaardag zou ik daar naar toe reizen en dan zouden we na bijna 5 jaar heen en weer gaan samenwonen. Doordat het virus vrij nieuw was wilde we even wachten voor we weer heen en weer zouden reizen (omdat we niemand onbewust wilde besmetten).

Als ik toen had geweten wat ik nu weet was ik er gewoon naar toe gegaan. We zien elkaar nu op discord, maar je mist het toch wel. Mijn ouders zijn wel blij dat ik nu thuis woon, omdat ik ze kan helpen met dingen online (zoals skypen met de familie, boodschappen online etc.)
~ The seminar how to handle disappointments, sadly has been cancelled ~
  zondag 29 maart 2020 @ 17:12:50 #24
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_192339143
Vriendin is de dag voor de lockdown hier 13 maart) naartoe gekomen. Sinds een week zou die reis verboden zijn. Terug naar huis zou ze nog wel mogen.

Daarvoor gekozen omdat we elkaar toch om de twee weken minstens wel zien maar de reisafstand (3 uur) flink is en we al het idee hadden dat het hier ook los ging barsten.

En bij mij thuis omdat ik een grote woning met een tuin heb naast een bosgebied in een stad met vooralsnog 2 besmettingen en zij in het epicentrum van het land in een klein appartement woont.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_192339423
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 16:39 schreef Aiciu het volgende:
Voor mensen die in Nederland wonen is het hooguit een zelfgecreëerd probleem. Totaal onnodig om elkaar te ontwijken.

Voor mensen op de lange afstand, tsja, dat soort relaties zijn toch al gedoemt om te mislukken, die zien elkaar toch al nooit.
Onzin, of je teveel op elkaars lippen zit of te weinig maakt helemaal niks uit voor de kwaliteit van de relatie. Het is waar ieder zn voorkeur naar toe gaat. Stellen die teveel bij elkaar zijn mislukken ook heel vaak. Dus dat is echt op niks gebaseerd.
pi_192339464
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 16:51 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Behalve hier. Alle mannen 30cm en alleen maar meer seks. Heel geloofwaardig.

Om antwoord te geven. Mij zou het niet tegenhouden.
Zie nergens iemand 30cm vermelden en waarom zou je. Maar wat is er vreemd aan, je zit thuis en je hebt zin. En vrouwen hebben ook gewoon zin, het is echt neit dat mannen alleen maar geil zijn of meer geil zijn. Mn vriendin staat vaak al bij mn bureau te popelen laatste 2 weken voor sex rond t middaguur.
pi_192339479
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 17:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
Mijn vrouw woont in Duitsland in NRW en ik in Limburg, Nederland. En tot nu toe ben ik gewoon naar haar blijven reizen, echter het is de vraag wanneer de grenzen definitief dicht gaan.

Dus heb mijn vrouw op het hart gedrukt, om uit haar comfort zone te stappen en met mij mee naar Nederland te gaan. Voordat Duitsland of Nederland een uitreis verbod aankondigd....

Ze kan immers toch thuis werken en op die manier, zien wij elkaar ook nog vaker. Toch wel enigszins deprimerend deze huidige crisis.
Waarom niet aanpassen en in DUitsland gaan wonen. Of moet de vrouw zich altijd opofferen
pi_192339648
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 17:29 schreef funnywell het volgende:
Dus dat is echt op niks gebaseerd.
Tuurlijk is dat wel op iets gebaseerd. :') Lange afstandsrelaties mislukken ontelbaar veel vaker dan relaties tussen Truus uit de Bakkersstraat en en Piet uit de Loolaan.
pi_192339892
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 17:32 schreef funnywell het volgende:

[..]

Waarom niet aanpassen en in DUitsland gaan wonen. Of moet de vrouw zich altijd opofferen
Je weet 0,0% van mijn situatie..... en het gaat je ook niks aan! Maar heeft in iedere geval niets met een ouderwetse rolverdeling te maken. Ik werk in Nederland en kan niet thuiswerken, dus kan nu niet doordeweeks in Duitsland zijn.
pi_192340103
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 16:53 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nee. Wij komen nergens. Mijn man doet boodschappen, verder zien we helemaal niemand.
Dat kan toch ook als je in aparte huizen woont?
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 18:11:06 #31
5428 crew  miss_sly
pi_192340196
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:05 schreef babylon het volgende:

[..]

Dat kan toch ook als je in aparte huizen woont?
Dat kan. Moet je elkaar wel echt kunnen vertrouwen. Dus een scharrel zou wat mij betreft niet kunnen. Iemand waarmee je een langdurige duurzame monogame relatie hebt, wellicht wel. In dat geval zou ik voor de time being denk ik kiezen om dan tijdelijk samen in een huis te gaan wonen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_192340237
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat kan. Moet je elkaar wel echt kunnen vertrouwen. Dus een scharrel zou wat mij betreft niet kunnen. Iemand waarmee je een langdurige duurzame monogame relatie hebt, wellicht wel. In dat geval zou ik voor de time being denk ik kiezen om dan tijdelijk samen in een huis te gaan wonen.
Dat laaste vind ik niks toevoegen tbh. En ik ken wel lat-ers die daarmee binnen een maand de relatie kapot maken :+
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 18:47:08 #33
5428 crew  miss_sly
pi_192340887
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:12 schreef babylon het volgende:

[..]

Dat laaste vind ik niks toevoegen tbh. En ik ken wel lat-ers die daarmee binnen een maand de relatie kapot maken :+
Lastig. Maar het zijn rare, moeilijke tijden. Daar horen ook lastige, moeilijke beslissingen bij. Iedereen heeft zo zijn eigen sores die het moeilijk maakt.
Maar als je de maatregelen heel sec bekijkt ben je twee aparte huishoudingen en er wordt gezegd geen bezoek te ontvangen. Dat ben je wel bij elkaar als je geen duurzame huishouding voert.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_192340938
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 15:35 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Las net dat de Spaanse overheid de maatregelen nog verder heeft aangescherpt.
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2020 15:35 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Las net dat de Spaanse overheid de maatregelen nog verder heeft aangescherpt.
Ja klopt, vanaf morgen
pi_192341482
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:47 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Lastig. Maar het zijn rare, moeilijke tijden. Daar horen ook lastige, moeilijke beslissingen bij. Iedereen heeft zo zijn eigen sores die het moeilijk maakt.
Maar als je de maatregelen heel sec bekijkt ben je twee aparte huishoudingen en er wordt gezegd geen bezoek te ontvangen. Dat ben je wel bij elkaar als je geen duurzame huishouding voert.
Ja klopt wel. Maar ik denk dat het niet verstandig is om ze heel sec te bekijken als daardoor het medicijn erger wordt dan de ziekte.
pi_192341659
Ik type in dat gesloten topic het volgende:

Ik begrijp even niet zo goed wat het precieze verschil is tussen seks hebben met een partner die in hetzelfde huis woont maar bijvoorbeeld nog wel boodschappen doet of via werk in aanraking komt met (mogelijke) besmettingsbronnen (zorgmedewerkers bijvoorbeeld), en een vaste FWB of LAT-partner die - ga ik even vanuit - ook gewoon verder thuis blijft en niet met 37 andere contacten afspreekt de rest van de week.

(Dat laatste is wel even een voorwaarde, maar ik ken helaas nog genoeg mensen in 'standaard'relaties die zich minder van de lockdown aantrekken, dan zou moeten. En nog wel massaal familie bezoeken, kinderen van hot naar her meeslepen..etc. En die dus wel seks 'mogen' hebben. Dus dat is niet echt specifiek voor FWB/LAT)

Zeker als je bij elkaar thuis afspreekt, geen gezondheidsklachten hebt natuurlijk, met de auto reist en niet op café/restaurant gaat... zie ik het verschil in besmettingsrisico niet zo? Maar misschien mis ik een punt ter overdenking hoor.
---

Dus met andere woorden; ik zou het iemand met een LAT-relatie niet kwalijk nemen dat ze elkaar nog wel opzoeken. LATten staat namelijk niet gelijk aan je wel of niet aan de verdere regels qua social distancing houden.
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 19:26:56 #37
5428 crew  miss_sly
pi_192341731
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 19:12 schreef babylon het volgende:

[..]

Ja klopt wel. Maar ik denk dat het niet verstandig is om ze heel sec te bekijken als daardoor het medicijn erger wordt dan de ziekte.
Wanneer wordt volgens jou het medicijn erger dan de kwaal?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 29 maart 2020 @ 19:27:48 #38
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_192341753
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 19:21 schreef Candaasje het volgende:
Ik type in dat gesloten topic het volgende:

Ik begrijp even niet zo goed wat het precieze verschil is tussen seks hebben met een partner die in hetzelfde huis woont maar bijvoorbeeld nog wel boodschappen doet of via werk in aanraking komt met (mogelijke) besmettingsbronnen (zorgmedewerkers bijvoorbeeld), en een vaste FWB of LAT-partner die - ga ik even vanuit - ook gewoon verder thuis blijft en niet met 37 andere contacten afspreekt de rest van de week.

(Dat laatste is wel even een voorwaarde, maar ik ken helaas nog genoeg mensen in 'standaard'relaties die zich minder van de lockdown aantrekken, dan zou moeten. En nog wel massaal familie bezoeken, kinderen van hot naar her meeslepen..etc. En die dus wel seks 'mogen' hebben. Dus dat is niet echt specifiek voor FWB/LAT)

Zeker als je bij elkaar thuis afspreekt, geen gezondheidsklachten hebt natuurlijk, met de auto reist en niet op café/restaurant gaat... zie ik het verschil in besmettingsrisico niet zo? Maar misschien mis ik een punt ter overdenking hoor.
---

Dus met andere woorden; ik zou het iemand met een LAT-relatie niet kwalijk nemen dat ze elkaar nog wel opzoeken. LATten staat namelijk niet gelijk aan je wel of niet aan de verdere regels qua social distancing houden.

Helemaal mee eens. Ik heb een soort beginnende relatie nu en ik zie niet in hoe dat gevaarlijker is dan als we samen zouden wonen. We zien allebei verder geen andere mensen.
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 19:30:06 #39
5428 crew  miss_sly
pi_192341799
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 19:21 schreef Candaasje het volgende:
Ik type in dat gesloten topic het volgende:

Ik begrijp even niet zo goed wat het precieze verschil is tussen seks hebben met een partner die in hetzelfde huis woont maar bijvoorbeeld nog wel boodschappen doet of via werk in aanraking komt met (mogelijke) besmettingsbronnen (zorgmedewerkers bijvoorbeeld), en een vaste FWB of LAT-partner die - ga ik even vanuit - ook gewoon verder thuis blijft en niet met 37 andere contacten afspreekt de rest van de week.

(Dat laatste is wel even een voorwaarde, maar ik ken helaas nog genoeg mensen in 'standaard'relaties die zich minder van de lockdown aantrekken, dan zou moeten. En nog wel massaal familie bezoeken, kinderen van hot naar her meeslepen..etc. En die dus wel seks 'mogen' hebben. Dus dat is niet echt specifiek voor FWB/LAT)

Zeker als je bij elkaar thuis afspreekt, geen gezondheidsklachten hebt natuurlijk, met de auto reist en niet op café/restaurant gaat... zie ik het verschil in besmettingsrisico niet zo? Maar misschien mis ik een punt ter overdenking hoor.
---

Dus met andere woorden; ik zou het iemand met een LAT-relatie niet kwalijk nemen dat ze elkaar nog wel opzoeken. LATten staat namelijk niet gelijk aan je wel of niet aan de verdere regels qua social distancing houden.

Je had er eerst nog iets bij staan over de familie van je vriend die nog wel allerlei mensen zien en zo. En dat is dus precies het gevaar van mensen ontmoeten waar je nu niet zo ongeveer 24/7 mee samen bent: je weet niet wie ze nog meer hebben gezien. Misschien verzwijgen ze het voor je omdat ze weten dat je hem anders niet wil zien, of misschien is hun contact met een familielid zo gewoon dat ze er niet bij stilstaan dat het eigenlijk niet juist is. Want al die contacten hebben weer contacten en contacten en kunnen anderen besmetten, jou besmetten en jij ongemerkt een ander.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zondag 29 maart 2020 @ 19:45:38 #40
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192342056
Ja, die zie ik nog gewoon. Elk weekend.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_192342073
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 19:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Wanneer wordt volgens jou het medicijn erger dan de kwaal?
Als er aan het eind van deze crisis ladingen relaties kapot zijn, tienduizenden mensen kats depressief zijn, angststoornissen alom aanwezig zijn, etc etc etc.

En dan zeg ik dus niet dat sociaal isolement afgeschaft moet worden, maar dat we er soepel mee om moeten gaan om er voor te zorgen dat mensen geestelijk gezond blijven.

Wat dag betreft ben ik blij dat we hier geen lock down hebben.
  zondag 29 maart 2020 @ 19:49:13 #42
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_192342114
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 19:46 schreef babylon het volgende:

[..]

Als er aan het eind van deze crisis ladingen relaties kapot zijn, tienduizenden mensen kats depressief zijn, angststoornissen alom aanwezig zijn, etc etc etc.

En dan zeg ik dus niet dat sociaal isolement afgeschaft moet worden, maar dat we er soepel mee om moeten gaan om er voor te zorgen dat mensen geestelijk gezond blijven.

Wat dag betreft ben ik blij dat we hier geen lock down hebben.
Als er een lockdown komt gaan we waarschijnlijk tijdelijk hokken :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 29-03-2020 20:04:10 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_192342132
Lijkt me dat dat gewoon moet kunnen. Misschien ook leuk voor singles, een corona buddy. Iedereen mag gewoon met 1 ander persoon wel gewoon close contact hebben. Als je dan toevallig niet bij elkaar woont hoef je niet maanden zonder fysiek contact te doen en blijft verspreiding van het virus minimaal.
pi_192342228
Mijn vrouw al 3 weken niet meer gezien en dat gaat ook nog wel een maand of 2 duren
  zondag 29 maart 2020 @ 19:56:26 #45
432997 Ven1972
Man met humor
pi_192342267
Allemaal heel veel sterkte.... voor een lange afstandsrelatie is best wel erg moeilijk om elkaar blijven kunnen zien, maar jullie kunnen elkaar skypen of whatsappen/facetimen en videobellen toch?
Humor, serieus en vrolijk!
pi_192342422
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 19:56 schreef Ven1972 het volgende:
Allemaal heel veel sterkte.... voor een lange afstandsrelatie is best wel erg moeilijk om elkaar blijven kunnen zien, maar jullie kunnen elkaar skypen of whatsappen/facetimen en videobellen toch?
Gelukkig wel ja, mowt er niet aan denken alleen brieven te kunnen schrijven en af en toe bellen😀
  zondag 29 maart 2020 @ 20:06:21 #47
432997 Ven1972
Man met humor
pi_192342475
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 20:03 schreef Noudanzeg het volgende:

[..]

Gelukkig wel ja, mowt er niet aan denken alleen brieven te kunnen schrijven en af en toe bellen😀
Zolang een geliefde niet kunnen zien is heel erg voor elke dierbare partner zowel ze heel ver van elkaar wonen... je moet echt zeker stevig in schoenen kunnen staan om vol te kunnen houden... Maar is het wel iets voor hun voor bij All You Need Love kerstsepcial aan te melden dit jaar, als het coronavirus echt achter de rug is?
Humor, serieus en vrolijk!
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 21:17:13 #48
5428 crew  miss_sly
pi_192344358
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 19:46 schreef babylon het volgende:

[..]

Als er aan het eind van deze crisis ladingen relaties kapot zijn, tienduizenden mensen kats depressief zijn, angststoornissen alom aanwezig zijn, etc etc etc.

En dan zeg ik dus niet dat sociaal isolement afgeschaft moet worden, maar dat we er soepel mee om moeten gaan om er voor te zorgen dat mensen geestelijk gezond blijven.

Wat dag betreft ben ik blij dat we hier geen lock down hebben.
Ik begrijp wat je bedoelt. Ik denk dat het gevaar van jouw insteek is dat veel mensen hun eigen invulling geven aan wat soepel is. Hence de mensen die met z’n allen toch naar het strand gingen vorig weekend want ach, dat kan toch geen kwaad? Er is nu weinig ruimte voor soepelheid, omdat er nu een crisis gaande is.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_192344541
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 19:50 schreef Alfje het volgende:
Lijkt me dat dat gewoon moet kunnen. Misschien ook leuk voor singles, een corona buddy. Iedereen mag gewoon met 1 ander persoon wel gewoon close contact hebben. Als je dan toevallig niet bij elkaar woont hoef je niet maanden zonder fysiek contact te doen en blijft verspreiding van het virus minimaal.
Mooi gezegd.
pi_192345348
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 17:06 schreef Diqiu-Long het volgende:
Mijn vrouw woont in Duitsland in NRW en ik in Limburg, Nederland. En tot nu toe ben ik gewoon naar haar blijven reizen, echter het is de vraag wanneer de grenzen definitief dicht gaan.

Dus heb mijn vrouw op het hart gedrukt, om uit haar comfort zone te stappen en met mij mee naar Nederland te gaan. Voordat Duitsland of Nederland een uitreis verbod aankondigd....

Ze kan immers toch thuis werken en op die manier, zien wij elkaar ook nog vaker. Toch wel enigszins deprimerend deze huidige crisis.
Same problem here, hoewel het in mijn geval om mijn vriendin ipv vrouw gaat. Ik heb mijn vriendin inmiddels alweer een maand niet meer gezien, in eerste instantie vanwege het feit dat ik ziek ben geweest en kort er na begonnen zowel Duitsland, als Nederland met de corona maatregelen.

Ik denk er hard over om volgend weekend weer gewoon naar haar toe te gaan. Thuis werken kan ik namelijk in geval van nood eventueel ook bij haar. Alleen nog even een werkgeversverklaring van mijn werkgever regelen zodat ik toch nog terug de grens over mag.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_192345436
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 22:05 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Same problem here, hoewel het in mijn geval om mijn vriendin ipv vrouw gaat. Ik heb mijn vriendin inmiddels alweer een maand niet meer gezien, in eerste instantie vanwege het feit dat ik ziek ben geweest en kort er na begonnen zowel Duitsland, als Nederland met de corona maatregelen.

Ik denk er hard over om volgend weekend weer gewoon naar haar toe te gaan. Thuis werken kan ik namelijk in geval van nood eventueel ook bij haar. Alleen nog even een werkgeversverklaring van mijn werkgever regelen zodat ik toch nog terug de grens over mag.
De grens tussen Nederland en Duitsland is nog niet dicht, dus dat zou geen probleem moeten vormen. Ben zelf al voor de tweede keer naar Duitsland gereisd, nadat zowel in Nederland en Duitsland de corona maatregelen ingingen.

Nu geld wel een contactverbod, dus je mag maximaal met twee personen samen zijn. Opzicht is het nog wel te doen: het heen en weer reizen, de vraag is alleen wanneer gaan de grenzen dicht?

Mijn vrouw was van mening, dat Duitsland dit enkel ging doen: als Nederland besluit de grens te sluiten. Tot nu toe heb je daar nog geen berichten over gelezen, dus denk dat de grens tussen Nederland en Duitsland gewoon open blijft.
pi_192345974
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Muck op 30-03-2020 14:47:43 ]
  maandag 30 maart 2020 @ 14:51:06 #53
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_192354690
Mijn vriend en ik werken voor hetzelfde bedrijf en moeten nog gewoon werken. Hij werkt nog op locatie en ik, totdat ik ziek werd, op een andere locatie en nu ben ik thuis.

We wonen zo'n 60 km uit elkaar en omdat het werk doorgaat, hebben we elkaar al drie weken niet gezien -O-
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_192365188
Ik ga voorlopig even niet meer langs omdat ik nu zoveel mogelijk het risico op besmetting wil inperken. Het ziet ernaar uit dat de situatie in de ziekenhuizen de komende tijd erg nijpend gaat worden en ik denk dat we richting een code zwart gaan.
pi_192366282
Gisteren samen met mijn vrouw naar Limburg gereden: op hetzelfde moment, stond ook een ambulance voor de deur in Deutschland, met van die witte pakken aan.

Dus nu is mijn vrouw bij mij in Limburg, lekker thuis werken :) Lijkt mij lastig, als je partner uit een land komt dat nu zijn grenzen dichtgegooid heeft. Dan ga je elkaar inderdaad lange tijd niet zien.
pi_192366390
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 03:14 schreef Gehrman het volgende:
Ik ga voorlopig even niet meer langs omdat ik nu zoveel mogelijk het risico op besmetting wil inperken. Het ziet ernaar uit dat de situatie in de ziekenhuizen de komende tijd erg nijpend gaat worden en ik denk dat we richting een code zwart gaan.
Code zwart?
pi_192371666
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 08:10 schreef babylon het volgende:

[..]

Code zwart?
Dan is er geen plek meer en moeten ze kiezen wie er nog hulp krijgt.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 14:13:32 #58
433994 jigggy
moegenblatvlekker
pi_192371885
Ik zie mijn scharrel niet meer aangezien ze longpatient is, balen maar het is niet anders
pi_192371996
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 14:03 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Dan is er geen plek meer en moeten ze kiezen wie er nog hulp krijgt.
Dat heet geen code zwart.
pi_192372084
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 14:18 schreef babylon het volgende:

[..]

Dat heet geen code zwart.
Waarom vraag je het dan?

Code zwart: https://www.nd.nl/nieuws/(...)htig-aan-code-zwart-

[ Bericht 19% gewijzigd door #ANONIEM op 31-03-2020 14:24:34 ]
  dinsdag 31 maart 2020 @ 14:51:25 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_192372526
Ik heb een liefje dat op 100 km woont. Die zie ik nog wel. Ik volg de redenatie van Candaasje.
  dinsdag 31 maart 2020 @ 14:59:30 #62
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_192372642
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 14:52 schreef heywoodu het volgende:
Nou ja, ze woont in Brazilië. Dat gaat nog wel enige tijd duren dus, ik zou blij zijn als het binnen een half jaar kan.

Als we in de buurt zouden wonen zou ik nog wel gewoon op bezoek gaan, klein beetje afhankelijk van de thuissituatie.
Mijn vriendin woont in Spanje... Geen idee wanneer ik die kant op kan. Gaat waarschijnlijk nog lang duren.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 31 maart 2020 @ 15:25:02 #63
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192373057
quote:
9s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 14:59 schreef ShevaJB het volgende:

[..]

Mijn vriendin woont in Spanje... Geen idee wanneer ik die kant op kan. Gaat waarschijnlijk nog lang duren.
Bijzonder vervelend ja. En dan denk je misschien "Spanje, je kunt nog met de auto", maar lang leve gesloten grenzen |:)

Nou weet ik dat er uiteraard ergere dingen zijn en dat mensen veel ernstiger gevolgen hebben dan het niet kunnen zien van hun partner, maar ik hoop dat de boel snel weer open kan (kán dus he, alleen wanneer het veilig kan :+ ).
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  woensdag 1 april 2020 @ 07:30:05 #64
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_192384625
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2020 15:25 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Bijzonder vervelend ja. En dan denk je misschien "Spanje, je kunt nog met de auto", maar lang leve gesloten grenzen |:)

Nou weet ik dat er uiteraard ergere dingen zijn en dat mensen veel ernstiger gevolgen hebben dan het niet kunnen zien van hun partner, maar ik hoop dat de boel snel weer open kan (kán dus he, alleen wanneer het veilig kan :+ ).
Precies, het is niet anders. Voor nu moeten we het doen met facetime en whatsapp. Beter dan niets.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_192385873
Hee, leuk, speciaal een topic hierover.

Ik ben zelf rasechte kaaskop en ik heb een Oekraïense vriendin, die nu voor een jaar werkt in Abu Dhabi. Gelukkig onlangs nog 8 weken bij haar geweest tot 17 februari, dus elkaar onlangs nog ruime tijd gezien. Echter zou zij voor het eerst naar Nederland komen en wel morgen. Dat feest gaat dus niet door :( Maar begrijpelijk. Er zijn nu belangrijkere dingen.

Wat mij wel frustreert, elke keer als we het over "de maatregelen" horen, hoor ik alleen maar over de maatregelen als "restaurants blijven nog dicht" etc. Maar ik hoor he-le-maal niks meer over de grenzen die eerder voor 30 dagen gesloten werden. Natuurlijk zijn de maatregelen die je constant hoort nu van groot belang, maar ik ben persoonlijk zelf zeer benieuwd naar wanneer de grenzen open gaan. Het uitzichtloze is zó frustrerend! Voor iedereen natuurlijk, maar vooral voor de mensen die niet bij hun geliefde kunnen zijn in deze tijden.

Iemand hier ideeën over? Verder wens ik jullie allen sterkte!
pi_192385930
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:34 schreef Bessensap het volgende:
Hee, leuk, speciaal een topic hierover.

Ik ben zelf rasechte kaaskop en ik heb een Oekraïense vriendin, die nu voor een jaar werkt in Abu Dhabi. Gelukkig onlangs nog 8 weken bij haar geweest tot 17 februari, dus elkaar onlangs nog ruime tijd gezien. Echter zou zij voor het eerst naar Nederland komen en wel morgen. Dat feest gaat dus niet door :( Maar begrijpelijk. Er zijn nu belangrijkere dingen.

Wat mij wel frustreert, elke keer als we het over "de maatregelen" horen, hoor ik alleen maar over de maatregelen als "restaurants blijven nog dicht" etc. Maar ik hoor he-le-maal niks meer over de grenzen die eerder voor 30 dagen gesloten werden. Natuurlijk zijn de maatregelen die je constant hoort nu van groot belang, maar ik ben persoonlijk zelf zeer benieuwd naar wanneer de grenzen open gaan. Het uitzichtloze is zó frustrerend! Voor iedereen natuurlijk, maar vooral voor de mensen die niet bij hun geliefde kunnen zijn in deze tijden.

Iemand hier ideeën over? Verder wens ik jullie allen sterkte!
Zijn onze grenzen dicht?
pi_192385961
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:38 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Zijn onze grenzen dicht?
Er zijn wel diverse grenzen dicht ja. Als Nederlander kom je bijvoorbeeld niet meer zo makkelijk in België. Moet je een essentiële verplaatsing kunnen aantonen.
pi_192386066
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 19:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je had er eerst nog iets bij staan over de familie van je vriend die nog wel allerlei mensen zien en zo. En dat is dus precies het gevaar van mensen ontmoeten waar je nu niet zo ongeveer 24/7 mee samen bent: je weet niet wie ze nog meer hebben gezien. Misschien verzwijgen ze het voor je omdat ze weten dat je hem anders niet wil zien, of misschien is hun contact met een familielid zo gewoon dat ze er niet bij stilstaan dat het eigenlijk niet juist is. Want al die contacten hebben weer contacten en contacten en kunnen anderen besmetten, jou besmetten en jij ongemerkt een ander.
Sorry Miss, ik had je bericht even gemist en daardoor nog niet gereageerd.

Ja dat stukje van familie werd een beetje dubbelop, vandaar dat ik het weg heb gehaald.
Maar goed, laat ik het zo zeggen; als je allebei thuis werkt, dan weet je inderdaad ongeveer 24/7 wat de ander doet en wie de ander ziet. (Hoewel ik mijn vriend soms ook een paar uur niet zie hoor, als we afzonderlijk van elkaar naar buiten gaan, voor boodschappen enzo.)

Maar als de een buitenshuis werkt, en de ander niet of ook, dan heb je dat probleem toch ook? Weet ik veel of mijn vriend zich dan altijd aan die 1,5m afstand zou houden met collega's.

En ik kies mijn partner wel bewust uit doorgaans. Ik kan niet alles controleren - dat vind ik mijn verantwoordelijkheid ook niet - maar ik ga er wel vanuit dat als hij zegt niet met 10 anderen gemeet te hebben diezelfde week, dat dit ook wel zo is. En als ik twijfel, vraag ik gerust door. Maar dit geldt net zo goed voor mijn familie; ik zoek ze nu niet op, maar als zij hulp nodig zouden hebben, dan zou ik ook bijspringen en dan wel vragen of ze niet tig anderen hebben gezien voordat ik kom. Kunnen ze ook over liegen. Ga ik niet vanuit.

(In het geval van bepaalde leden van mijn schoonfamilie: die liegen er niet over, die zijn er vrij duidelijk in dat ze de helft begrijpen van de maatregelen. :') Die zoek ik dus ook zeker niet op nu.)
pi_192386079
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:40 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Er zijn wel diverse grenzen dicht ja. Als Nederlander kom je bijvoorbeeld niet meer zo makkelijk in België. Moet je een essentiële verplaatsing kunnen aantonen.
Dat weet ik. Ik vroeg is de Nederlandse grens dicht.
pi_192386132
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:47 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Dat weet ik. Ik vroeg is de Nederlandse grens dicht.
Sorry, ik las hem meer als "zijn onze Europese grenzen dicht'.

De Nederlandse grenzen zijn geloof ik minder strikt dicht. Hoewel ik wel van Nederlandse studiegenoten vernam dat Belgische auto's voor hen op weg naar de Nederlandse grens, wel van de weg gehaald werden. Of die uiteindelijk de grens over mochten, wisten ze niet.
pi_192386143
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 19:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je had er eerst nog iets bij staan over de familie van je vriend die nog wel allerlei mensen zien en zo. En dat is dus precies het gevaar van mensen ontmoeten waar je nu niet zo ongeveer 24/7 mee samen bent: je weet niet wie ze nog meer hebben gezien. Misschien verzwijgen ze het voor je omdat ze weten dat je hem anders niet wil zien, of misschien is hun contact met een familielid zo gewoon dat ze er niet bij stilstaan dat het eigenlijk niet juist is. Want al die contacten hebben weer contacten en contacten en kunnen anderen besmetten, jou besmetten en jij ongemerkt een ander.
Geldt ook voor mensen die samenwonen. Alles heeft te maken met vertrouwen. Samenwonen staat niet garant voor eerlijkheid.
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 1 april 2020 @ 09:55:45 #72
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_192386203
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:34 schreef Bessensap het volgende:
Hee, leuk, speciaal een topic hierover.

Ik ben zelf rasechte kaaskop en ik heb een Oekraïense vriendin, die nu voor een jaar werkt in Abu Dhabi. Gelukkig onlangs nog 8 weken bij haar geweest tot 17 februari, dus elkaar onlangs nog ruime tijd gezien. Echter zou zij voor het eerst naar Nederland komen en wel morgen. Dat feest gaat dus niet door :( Maar begrijpelijk. Er zijn nu belangrijkere dingen.

Wat mij wel frustreert, elke keer als we het over "de maatregelen" horen, hoor ik alleen maar over de maatregelen als "restaurants blijven nog dicht" etc. Maar ik hoor he-le-maal niks meer over de grenzen die eerder voor 30 dagen gesloten werden. Natuurlijk zijn de maatregelen die je constant hoort nu van groot belang, maar ik ben persoonlijk zelf zeer benieuwd naar wanneer de grenzen open gaan. Het uitzichtloze is zó frustrerend! Voor iedereen natuurlijk, maar vooral voor de mensen die niet bij hun geliefde kunnen zijn in deze tijden.

Iemand hier ideeën over? Verder wens ik jullie allen sterkte!
Ik ga er gewoon vanuit dat de grenzen - in elk geval voor naar/uit de EU - zeker nog dicht blijven voor niet-essentiële reizen zolang de andere maatregelen gelden. Dat lijkt me het meest logisch. Dan hangt het verder af van andere landen, zelf zie ik Brazilië nog wel een stuk langer met dergelijke problemen kampen, gezien het feit dat ze een bizar achterlijke idioot als president hebben.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_192386381
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:34 schreef Bessensap het volgende:

Wat mij wel frustreert, elke keer als we het over "de maatregelen" horen, hoor ik alleen maar over de maatregelen als "restaurants blijven nog dicht" etc. Maar ik hoor he-le-maal niks meer over de grenzen die eerder voor 30 dagen gesloten werden. Natuurlijk zijn de maatregelen die je constant hoort nu van groot belang, maar ik ben persoonlijk zelf zeer benieuwd naar wanneer de grenzen open gaan. Het uitzichtloze is zó frustrerend! Voor iedereen natuurlijk, maar vooral voor de mensen die niet bij hun geliefde kunnen zijn in deze tijden.

Iemand hier ideeën over? Verder wens ik jullie allen sterkte!
nog geen idee over.
en alhoewel ik tot eind april een ZZP opdracht in NL heb, en daarna naar Rusland ga emigreren, is het gevoel dat ik nu niet kan gaan gewoon rot. Stom gevoel gewoon want ik zou nu helemaal niet gaan :D

ik verwacht de grenzen pas weer open in 2 a 3 maanden, en dat is al optimistisch eigenlijk.
pi_192387536
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:38 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Zijn onze grenzen dicht?
In zoverre, dat niet-EU burgers niet hierheen kunnen komen. Dus mijn vriendin kan niet hierheen komen zover ik weet. Of jullie moeten iets anders weten ;) Verder is er in Abu Dhabi, waar zij nu is, ook een uitreisverbod.
pi_192387569
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:12 schreef Bessensap het volgende:

[..]

In zoverre, dat niet-EU burgers niet hierheen kunnen komen. Dus mijn vriendin kan niet hierheen komen zover ik weet. Of jullie moeten iets anders weten ;) Verder is er in Abu Dhabi, waar zij nu is, ook een uitreisverbod.
Ah oke. Thanks voor het antwoord.
pi_192387851
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 10:07 schreef Noudanzeg het volgende:

ik verwacht de grenzen pas weer open in 2 a 3 maanden, en dat is al optimistisch eigenlijk.
:(
pi_192387996
Nee. Al 5 weken niet meer. En de grenzen met België zijn dicht tot 6 april. Maar als ze na 6 april open gaan, dan eet ik mijn hoed op.

2 uurtjes rijden. Maar met de grens ertussen gaat de rit me wel een maand of meer kosten.
pi_192388040
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 09:38 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Zijn onze grenzen dicht?
De Europese grenzen zijn dicht ja,aar de Nederlandse grens met Duitsland bijvoorbeeld niet. Ben gisteren nog gewoon wezen boodschappen doen in Duitsland.
pi_192388089
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:36 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

De Europese grenzen zijn dicht ja,aar de Nederlandse grens met Duitsland bijvoorbeeld niet. Ben gisteren nog gewoon wezen boodschappen doen in Duitsland.
De grens met België is wel dicht. Daar kom je voorlopig niet meer in.
pi_192399548
Morgen meer informatie vanuit de overheid over buitenlandse vluchten!
pi_192405026
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:38 schreef RetepV het volgende:

[..]

De grens met België is wel dicht. Daar kom je voorlopig niet meer in.
Ben je er wezen kijken, ben er gister nog geweest voor een non essentieel klusje. En de belgen hangen hier ook massaal rond,
pi_192407542
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 19:50 schreef Alfje het volgende:
Lijkt me dat dat gewoon moet kunnen. Misschien ook leuk voor singles, een corona buddy. Iedereen mag gewoon met 1 ander persoon wel gewoon close contact hebben. Als je dan toevallig niet bij elkaar woont hoef je niet maanden zonder fysiek contact te doen en blijft verspreiding van het virus minimaal.
Dit dus. Hier ook. Zie 1 date gewoon nog :) We werken samen, zien elkaar een aantal keer per week, lunchen thuis, fietsen, wandelen. Erg fijn.

Zolang we beide fit zijn
Love is in the air!
pi_192407746
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:27 schreef Bessensap het volgende:

[..]

:(
sorry :D
voor ons zou het ook beter zijn als het sneller gaat, kunnen onze gasten tenminste naar Rusland komen
pi_194927670
De meesten weer herenigd?

[ Bericht 2% gewijzigd door potjecreme op 07-09-2020 00:18:35 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')