Dat bedoel ik ook helemaal niet te zeggen.quote:Op zondag 5 april 2020 21:52 schreef SuperHartje het volgende:
Niet helemaal mee eens. Natuurlijk maakt geld een boel makkelijker en comfortabeler.
Echter als je met een soort leegte in je loopt, een emotionele leegte, dan kan je blijven kopen maar het gaat de leegte niet opvullen. Door steeds dingen te kopen ben je wel tijdelijk weer tevreden, maar dat vul je gwn niet op met materialisme.
En je wil altijd meer, meer en meer.
Sinds ik moeder ben, ben zo anders in het leven gaan staan. Wat heeft je kind als het altijd maar dure spullen heeft maar nooit aandacht, liefde en levenslessen meekrijgt?
Ahh zo. Nee ik ben ook niet voor communisme zoals in Rusland of zo.quote:Op zondag 5 april 2020 21:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook helemaal niet te zeggen.
Geld vult natuurlijk geen gaten die alleen met liefde gevuld kunnen worden, dat lijkt me logisch.
Echter als je geen geld hebt ben je zo druk bezig met jezelf druk maken hoe je nou weer de maand doorkomt,dat je daar schreeuwend depressief van wordt. Als je gewoon geld hebt, heb je die stress niet, gaan relaties minder snel stuk door dat gebrek aan stress, en met een beetje geluk heb je alle tijd voor leuke dingen en mooie spullen.
Een systeem waar je die rust hebt waar geld voor zorgt, bestaat momenteel nog niet en lijkt me door de hebberigheid van de mens ook onmogelijk in uitvoering. In theorie is communisme ook best een goed idee, in de praktijk minder.
wat?quote:Op donderdag 9 april 2020 19:35 schreef Tjacka het volgende:
Binnenkort ben ik weer zwart als dit zo door gaat.
@:zipportal
Ja we moeten het wel samen doen hè.quote:
Corona?quote:Op zaterdag 11 april 2020 08:44 schreef SuperHartje het volgende:
Ik ben niet lekker. Ga zo weer slapen.
Haha neequote:
Gelukkig. Beterschap!quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:27 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Haha nee
Was een paar weken geleden wel behoorlijk verkouden. Maar gwn even niet zo lekker. Even liggen en vanmiddag weer genieten van het weer.
Hoe gaat het met jou?
Dank u.quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:38 schreef dellipder het volgende:
[..]
Gelukkig. Beterschap!
Het gaat met mij prima, maar het normale leven mag van mij weer terug beginnen.
Get tested!quote:Op zaterdag 11 april 2020 10:27 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Haha nee
Was een paar weken geleden wel behoorlijk verkouden. Maar gwn even niet zo lekker. Even liggen en vanmiddag weer genieten van het weer.
Hoe gaat het met jou?
Nee joh, zo erg was het allemaal nietquote:Op zaterdag 11 april 2020 17:47 schreef Tingo het volgende:
[..]
Get tested!
Get tested!
You might be infected!
Oh nee, wacht even - betrouwbaar tests zijn er niet!
Whisky, hot water, lemon, honey en kruidnagel....paracetamol erbij - zou je wel beter voelen!
Beterschap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |