Ja twijfelquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Die doen tegenwoordig ook leuk mee op de IC.
Daarom blijf ik al weken binnen. En genoeg te doen hier dus voel weinig behoefte om de kavel te verlaten.quote:
Ze willen ons vooral heel graag blijven zien.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik bezoek mijn ouders niet mijn broer en zus wel...
Snap de twijfel.
Dat snap ik.quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze willen ons vooral heel graag blijven zien.
quote:Op zaterdag 4 april 2020 11:29 schreef illusions het volgende:
Ben blij dat ik eindelijk weer eens normaal over straat kan.
Heb alleen geen tuin in Nederland maarja boeiend, toch veel te koud voorlopig.
Het is wel lekker zo'n zonnetje maar ik bedoel gewoon dat het voor mij veel te koud is om buiten te zitten, dus ik mis het niet dat ik geen tuin heb in Nederland.quote:Op zaterdag 4 april 2020 18:34 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja nachtvorst...
Overdag is het lekker hoor.
Ja okequote:Op zaterdag 4 april 2020 18:36 schreef illusions het volgende:
[..]
Het is wel lekker zo'n zonnetje maar ik bedoel gewoon dat het voor mij veel te koud is om buiten te zitten, dus ik mis het niet dat ik geen tuin heb in Nederland.
Dat is een beetje een vooroordeel, het publiek is in elk dorp verschillend hoor.quote:Op zondag 5 april 2020 00:02 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik vond het heerlijk in de zon, hou ook niet zo van de Costa Blanca qua publiek
Bedankt weer Tingo!quote:Op zondag 5 april 2020 13:37 schreef Tingo het volgende:
Fuck it - I'm having another Tripel, it works as immunity against the corona media monster.
Graag gedaanquote:
But do you want it?quote:Op zondag 5 april 2020 13:47 schreef SuperHartje het volgende:
Nu in Brainwash Talk op NPO2: Capitalism is over if you want
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |