Hoe doe je dat? Ik heb nog geen boetes gehad, ben ik ook niet van plan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:16 schreef illusions het volgende:
Kutcorona, gister m'n 1e coronaboete hier in Nederland, samenscholing (3 personen in de auto). Allemaal 400 eu per persoon (dacht agent, OvJ bepaalt).
Ik vind dat niet meer dan terecht en had eigenlijk wel verwacht dat je gewoon thuis zo blijven. Zoals ons dat in Nederland al weken wordt gevraagd.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:16 schreef illusions het volgende:
Kutcorona, gister m'n 1e coronaboete hier in Nederland, samenscholing (3 personen in de auto). Allemaal 400 eu per persoon (dacht agent, OvJ bepaalt).
Ja werd gewoon aangehouden.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:19 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik heb nog geen boetes gehad, ben ik ook niet van plan.
Wel shit zeg. Die boetes zijn echt hoog.
Rondjes rijden op parkeerplaatsen met vrienden niet niet zijn ingeschreven op hetzelfde woonadres al de chauffeur. Bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:19 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Ik heb nog geen boetes gehad, ben ik ook niet van plan.
Wel shit zeg. Die boetes zijn echt hoog.
Vooral in Arnhem en Rotterdam controleren ze daar streng op.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja werd gewoon aangehouden.
Ik wist echt niet dat het niet mocht. Oom agent zei dat het uitgebreid bekend was gemaakt, naja zal wel. Hij heeft alleen een foto van m'n rijbewijs gemaakt en geen boete terplekke uitgeschreven. Morgen dus rijbewijs verloren opgeven en bezwaar aantekenen als ik de boete krijg. Kom ik wel onderuit hoop ik.
Krijg je die echt ja?quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:16 schreef illusions het volgende:
Ik hoop het ook voor je. Dat het hier geen Spanje is betekent niet dat we helemaal van God (lees: overheid) los zijnquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:21 schreef illusions het volgende:
[..]
Ja werd gewoon aangehouden.
Ik wist echt niet dat het niet mocht. Oom agent zei dat het uitgebreid bekend was gemaakt, naja zal wel. Hij heeft alleen een foto van m'n rijbewijs gemaakt en geen boete terplekke uitgeschreven. Morgen dus rijbewijs verloren opgeven en bezwaar aantekenen als ik de boete krijg. Kom ik wel onderuit hoop ik.
We gaan het zien. Werd wel staande gehouden en hij zei dat we allemaal een boete kregen van 400 euro maarja hij schreef niks uit, hij had alleen een foto van het rijbewijs/ID genomen.quote:
Ja. Die smeris zei dat het uitgebreid vermeld was op het nieuws enzo. Ik had echt geen flauw idee.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga morgen naar mijn ouders met mijn vriendin en mijn broertje wilde mee rijden. Ga ik dan een boete krijgen ja?
Had ik ook laatst gehad met door door lopen. Ik kreeg hem overigens gewoon thuis gestuurd.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:25 schreef illusions het volgende:
[..]
We gaan het zien. Werd wel staande gehouden en hij zei dat we allemaal een boete kregen van 400 euro maarja hij schreef niks uit, hij had alleen een foto van het rijbewijs/ID genomen.
ID opgeven als verloren en mijn naam is haas.
Denk het niet, maar je kunt je wel afvragen of het slim om je ouders te bezoeken.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:25 schreef Tjacka het volgende:
Ik ga morgen naar mijn ouders met mijn vriendin en mijn broertje wilde mee rijden. Ga ik dan een boete krijgen ja?
Teken ik bezwaar aan, iemand anders heeft mijn verloren ID gebruikt om te identificeren.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Had ik ook laatst gehad met door door lopen. Ik kreeg hem overigens gewoon thuis gestuurd.
Oh das lullig dan zeg. Hoop dat je gelijk krijgt.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:23 schreef illusions het volgende:
Ik rij geen rondjes op parkeerplaatsen.
Ik bracht iemand naar huis, en de ander was m'n broertje. Of we nou thuis bij elkaar zitten of in de auto, lekker boeiend.
En die smeris deed zelf overigens niet aan 1.5m afstand en pakte m'n rijbewijs gewoon met z'n vieze blote coronaklauwen aan.quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:28 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Oh das lullig dan zeg. Hoop dat je gelijk krijgt.
Ik ben jonger dan jullie denk ik tochquote:Op zaterdag 4 april 2020 10:27 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Denk het niet, maar je kunt je wel afvragen of het slim om je ouders te bezoeken.
Hier zijn heel veel mensen ziek, de dominee ook. Maar die is getest en heeft een andere griep zeggen ze...
Die van mij 50+quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:36 schreef illusions het volgende:
Mijn ouders beiden 70+ dus maar ff paar meter afstand bewaren.
40quote:Op zaterdag 4 april 2020 10:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben jonger dan jullie denk ik toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |