quote:Op woensdag 29 april 2020 19:18 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Straks Masterchef en dan Temptation Island
Divje zou zijn nieuwe scharrel wel volblaffenquote:Op woensdag 29 april 2020 19:22 schreef SuperHartje het volgende:
@:illusions houdt je wel gezelschap
Waar is @:Divje eik?
Kookshows zijn cool. Vooral die van Matty Matheson, mijn held.quote:Op woensdag 29 april 2020 19:18 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Straks Masterchef en dan Temptation Island
Nick toet is mijn heldquote:Op woensdag 29 april 2020 19:27 schreef illusions het volgende:
[..]
Kookshows zijn cool. Vooral die van Matty Matheson, mijn held.
Zeg je toch eens wat zinnigs.quote:Op zondag 5 april 2020 21:55 schreef illusions het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook helemaal niet te zeggen.
Geld vult natuurlijk geen gaten die alleen met liefde gevuld kunnen worden, dat lijkt me logisch.
Echter als je geen geld hebt ben je zo bezig met jezelf druk maken hoe je nou weer de maand doorkomt,dat je daar schreeuwend depressief van wordt. Als je gewoon geld hebt, heb je die stress niet, gaan relaties minder snel stuk door dat gebrek aan stress, en met een beetje geluk heb je alle tijd voor leuke dingen en mooie spullen.
Een systeem waar je die rust hebt waar geld voor zorgt, bestaat momenteel nog niet en lijkt me door de hebberigheid van de mens ook onmogelijk in uitvoering. In theorie is communisme ook best een goed idee, in de praktijk minder.
Daarom zeg ik, mensen die zeggen dat geld niet gelukkig maakt zijn nooit arm geweest.
Morguhquote:
O vreselijk en ook dat je online mee moet kijken en er niet persoonlijk bij kan zijn.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 02:20 schreef ootjekatootje het volgende:
Iedereen gezond?
Hier vallen ze met bossen tegelijk... wordt er serieus niet goed van. Zit je online in te loggen voor een herdenkingsproost voor mijn oom. Rijdt op de achtergrond er een lijkenwagen het beeld in. Komen ze de buurman thuis opbaren.
Buurtkinderen trekken bijna de voordeur uit het kozijn om te komen spelen maar ik vind deze periode enger dan tien weken geleden.
Hebben jullie dat ook?
Mijn vader en moeder mochten donderdag ff langs de kist. Wij niet eens. Was heel druk.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 07:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O vreselijk en ook dat je online mee moet kijken en er niet persoonlijk bij kan zijn.
Triest he, geen normaal afscheid kunnen nemen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:13 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mijn vader en moeder mochten donderdag ff langs de kist. Wij niet eens. Was heel druk.
ik zit nu vooral een een licht agressieve fase waarin ik iedereen op 1,5 meter hoest.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Triest he, geen normaal afscheid kunnen nemen.
Dat doet volgens mij geen goed aan het rouwproces, het niet echt afscheid kunnen nemen van een dierbare
Ja het is een grote ellendequote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:32 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
ik zit nu vooral een een licht agressieve fase waarin ik iedereen op 1,5 meter hoest.
Ik wil gewoon zo snel mogelijk mijn ouders zien maar door al die moet toch kunnen mensen lukt dat niet.
In december hadden we nog geen corona hier.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is een grote ellende
Ik zit hier al vanaf dag 1 binnen.
Ben in december flink ziek geweest dacht dat ik de longen uit mijn lijf hoesten. Keelpijn eigenlijk alles wat bij corona past. Duurde lang voor het over was.. maar dan was het er weer, dan weer weg en dan was het het er weer.......tot nu aan toe dus mag niet naar buiten
Ik zeg ja maar heb dit al vanaf december. Er zijn veel mensen die het dus al zo vanaf december hebben en ze vermoeden dat het ook corona is. Dus binnen blijven. En ik hoor ook nog eens tot de risico groep.
Bitter ellende dus
Maar als je dan ook nog zoiets als jij mee maakt en je kan niet naar je familie snap ik dat er goed klaar mee bent
Nog gecondoleerd
we dachten het ook gehad te hebben en nu is er eentje van die club getest en negatief.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 09:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is een grote ellende
Ik zit hier al vanaf dag 1 binnen.
Ben in december flink ziek geweest dacht dat ik de longen uit mijn lijf hoesten. Keelpijn eigenlijk alles wat bij corona past. Duurde lang voor het over was.. maar dan was het er weer, dan weer weg en dan was het het er weer.......tot nu aan toe dus mag niet naar buiten
Ik zeg ja maar heb dit al vanaf december. Er zijn veel mensen die het dus al zo vanaf december hebben en ze vermoeden dat het ook corona is. Dus binnen blijven. En ik hoor ook nog eens tot de risico groep.
Bitter ellende dus
Maar als je dan ook nog zoiets als jij mee maakt en je kan niet naar je familie snap ik dat er goed klaar mee bent
Nog gecondoleerd
Dus jij gaat er vanuit dat die eerste echt de eerste was? Ik niet, denk dat het in de zomer in Wuhan begon en ze dat na vier maanden begon op te vallen.quote:Op zaterdag 2 mei 2020 10:03 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
In december hadden we nog geen corona hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |