Triest om te lezen.quote:Op maandag 13 april 2020 21:30 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Niet goed. Hij is uit coma gehaald en ging even iets beter. Daarna weer slechter en toen bleek dat hij een longembolie heeft en is weer in coma gebracht. Zijn kinderen en vrouw hebben het zwaar. Ik heb mijn nichtje huilend aan de telefoon gehad.
Die rechten heeft ie niet, no worries.quote:Op maandag 13 april 2020 23:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ben matties met tjackerd, dont ban me pls
Jeetje, sterkte!quote:Op maandag 13 april 2020 21:30 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Niet goed. Hij is uit coma gehaald en ging even iets beter. Daarna weer slechter en toen bleek dat hij een longembolie heeft en is weer in coma gebracht. Zijn kinderen en vrouw hebben het zwaar. Ik heb mijn nichtje huilend aan de telefoon gehad.
Sterkte lieverdquote:Op maandag 13 april 2020 21:30 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Hey @Lavenderr, leuk je weer eens ergens tegen te komenquote:Op zondag 29 maart 2020 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een romance in het verschiet? Zou leuk zijn in deze barre tijden
Het Dot, hoe gaat het? In deze barre tijden?quote:Op dinsdag 21 april 2020 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey @:Lavenderr, leuk je weer eens ergens tegen te komen
Ja redelijk, alleen mijn lijf voelt dat het geen therapie krijgt nu.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het Dot, hoe gaat het? In deze barre tijden?
Nee, mopperen helpt niet, maar het is wel kloten van de bok om het zo maar eens te zeggen. Ben blij als het weer voorbij is.quote:Op dinsdag 21 april 2020 11:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja redelijk, alleen mijn lijf voelt dat het geen therapie krijgt nu.
Heb natuurlijk ook geen hulp meer dus dat voel ik ook.
Maar we gaan door mopperen heeft geen zin. Heb liever wat meer pijn dan die corona?
En met jou? Jou weerstand is natuurlijk niet zo hoog, zit je ook binnen?
Ja klotuh is het zeker. Ik zit nu wel af en toe lekker buiten, maar dat zal wel niet meer lang kunnen met die processie rups. Ja je moet je goed vasthouden hoor ::P De wind tilt je zo op. Gisteren middag ging het hier in een keer hard waaien. Nu staat er ook een stevig briesje, wilde net even buiten gaan zitten. Maar ben maar weer naar binnen gegaanquote:Op dinsdag 21 april 2020 11:55 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, mopperen helpt niet, maar het is wel kloten van de bok om het zo maar eens te zeggen. Ben blij als het weer voorbij is.
Ja hoor, ik ga wel naar buiten. Alleen, en ook opletten of het niet te hard waait
Ik heb een prachtige prunus in de tuin. Zo mooi als dit jaar heeft hij nog niet eerder gebloeid. Het lijkt ook wel of alles in de natuur mooier is dan ooit. Maar dat zal ik me wel verbeelden.quote:Op dinsdag 21 april 2020 12:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja klotuh is het zeker. Ik zit nu wel af en toe lekker buiten, maar dat zal wel niet meer lang kunnen met die processie rups. Ja je moet je goed vasthouden hoor ::P De wind tilt je zo op. Gisteren middag ging het hier in een keer hard waaien. Nu staat er ook een stevig briesje, wilde net even buiten gaan zitten. Maar ben maar weer naar binnen gegaan
Ja, de lucht is schoner he, je ziet ook veel meer vogeltjes, het is een gaan en komen hier bij de pinda netjes in de tuin. Het verwonderd mij wel dat er niets is kapot gevroren dit jaarquote:Op dinsdag 21 april 2020 12:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik heb een prachtige prunus in de tuin. Zo mooi als dit jaar heeft hij nog niet eerder gebloeid. Het lijkt ook wel of alles in de natuur mooier is dan ooit. Maar dat zal ik me wel verbeelden.
Hopelijk, maar nu wat later dan - ik mis toto-en en m'n team zien winnen.:)quote:
De dingen die voorheen normaal waren en waar je je ontspanning en plezier uit haalde, zijn nu bijna allemaal even onbereikbaar en dat valt idd niet mee.quote:Op dinsdag 21 april 2020 15:11 schreef Tingo het volgende:
[..]
Hopelijk, maar nu wat later dan - ik mis toto-en en m'n team zien winnen.:)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |