quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Vuurbrood moet er nog een beetje inkomen.
Toen lag ik ongeveer in het zkh. Ik kan me nog herinneren dat dat nummer van Adele toen vaak op de radio was..quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Skyfall is de laatste die ik in de bios zag. In Boedapest nog.
De grote mini playbackshowquote:
Hoequote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet waarom je zo op fok gaat
Ik zit er soms ook met verbazing naar te kijken.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:43 schreef bitterbal het volgende:
begrijp niet waarom je zo op fok gaat
Had je toen je tia?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen lag ik ongeveer in het zkh. Ik kan me nog herinneren dat dat nummer van Adele toen vaak op de radio was..
Ik heb mijzelf maar opgeofferdquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Vuurbrood moet er nog een beetje inkomen.
Hebben we het nu over KPD?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit er soms ook met verbazing naar te kijken.
Reacties op foto's ook altijd
ja is toch vies.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zit er soms ook met verbazing naar te kijken.
Reacties op foto's ook altijd
Nee, ik heb niet in het ZKH gelegen ivm die TIA. ik lag toen op de PAAZ. De TIA is overigens korter dan een jaar geleden..quote:
En daarna weer gezellig bij 'moeders de vrouw' in bed stappen met je opgedroogde huwelijkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja is toch vies.
' ohhh wat zou ik graag aan je likken'
Brrr
ja begrijp het niet maar goed.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
En daarna weer gezellig bij 'moeders de vrouw' in bed stappen met je opgedroogde huwelijk
*ril*
Na Golden Eye zijn er geen goede Bonds films meer gemaaktquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:43 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toen lag ik ongeveer in het zkh. Ik kan me nog herinneren dat dat nummer van Adele toen vaak op de radio was..
Ja, ik dacht al dat je tia recent was. Maar PAAZ zal ook geen lolletje zijn geweestquote:Op zaterdag 28 maart 2020 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, ik heb niet in het ZKH gelegen ivm die TIA. ik lag toen op de PAAZ. De TIA is overigens korter dan een jaar geleden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |