quote:Jongleren met zee-egels, op je bed.
Op woensdag 15 januari 2003 21:50 schreef GlennM het volgende:
Weet iemand nog leuke tips?
Zelf installeren is heel eenvoudig.
quote:Waterbeddenconcurrent, ik weet alleen niet of die ook goed zijn.
Op woensdag 15 januari 2003 21:55 schreef GlennM het volgende:
Ik heb op een waterbed gelegen. En dat was echt sensationeel.
Hebben jullie tips voor een goede en goedkope?
Koop iig wel een softside bed.
quote:Errr... die zijn wel goedkoop, maar dan heb je alleen een waterzak (daar komt dus ombouw en alles nog bij, dat is alsnog 600 euro erop..), die hadden mij er ook bijna aangenaaid, en het schijnt dat hun kwaliteit nogal ehh... laag ligt. (zo sprak een bekende die (water)bedden verkoopt) Maar ik zou eerlijk niet weten waar mijn waterbed ook al weer vandaan komt... kan je wel zeggen dat het fantastisch ligt en je rug het ook geweldig vind...
Op woensdag 15 januari 2003 21:56 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Waterbeddenconcurrent, ik weet alleen niet of die ook goed zijn.
Koop iig wel een softside bed.
quote:Niet echt een betrouwbare bron.
Op woensdag 15 januari 2003 21:59 schreef Willaaam het volgende:[..]
.. (zo sprak een bekende die (water)bedden verkoopt)
Maar goed, deze gaat door naar Lifestyle.
[Dit bericht is gewijzigd door Jipje op 15-01-2003 22:17]
quote:Das een ouder type tegenwoordig zijn het 2 compartimenten dus als de 1 beweegt gaat de ander niet omhoog en omlaag
Op woensdag 15 januari 2003 22:16 schreef Jipje het volgende:
Hmm niet fijn als je er met zijn tweeen in ligt en de een is wat zwaarder als de ander....lijkt me... Weet niet hoe het slaapt, nooit een waterbed gehad....
Zelf monteren. Redelijke kwaliteit IN utrecht is ie wel uitverkocht dus ik raad aan van te voren even te bellen naar je vestiging.
* kwib werkt er als bijbaantje
quote:Dus, knopje gebruikt
Op woensdag 15 januari 2003 22:00 schreef sweek het volgende:
Maar goed, deze gaat door naar Lifestyle.
quote:Toen wij een waterbed gingen kopen vertelde de verkoper dat dit afhanklijk is van het verschil in gewicht van de personen die op het bed slapen.
Op woensdag 15 januari 2003 22:16 schreef Jipje het volgende:
Hmm niet fijn als je er met zijn tweeen in ligt en de een is wat zwaarder als de ander....lijkt me... Weet niet hoe het slaapt, nooit een waterbed gehad....
Tot 30 kilo verschil kon prima met één waterzak. Boven de 30 kilo verschil is twee compartimenten beter.
Uit ervaring kan ik zeggen dat het prima gaat met één waterzak...
quote:Heeft niets met een ouder type te maken. Je kan er gewoon voor kiezen om 2 compartimenten te nemen of 1. Net als bij een gewoon bed 2 éénpersoons matrassen of 1 twee persoons. Wij hebben bv een twee persoons waterbed, dus 1 compartiment en 80% gestabiliseerd en we schelen +/- 15 kilo maar merken daar helemaal niets van.
Op woensdag 15 januari 2003 22:19 schreef Funzzy het volgende:[..]
Das een ouder type tegenwoordig zijn het 2 compartimenten (...)
quote:Ohh ok ben ik verkeerd in gelicht
Op woensdag 15 januari 2003 22:27 schreef pos het volgende:[..]
Heeft niets met een ouder type te maken. Je kan er gewoon voor kiezen om 2 compartimenten te nemen of 1. Net als bij een gewoon bed 2 éénpersoons matrassen of 1 twee persoons. Wij hebben bv een twee persoons waterbed, dus 1 compartiment en 80% gestabiliseerd en we schelen +/- 15 kilo maar merken daar helemaal niets van.
En ook mijn zwager en schoonzus die toch zo'n 80 kilo in gewicht schelen hebben geen probleem met het feit dat ze een waterzak hebben
De eerste twee nachten is het vreselijk wennen en k*t slapen.. Daarna wil je nooit meer anders
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |