Wehe, je hebt hen daar gewoon achtergelaten?quote:Op zondag 29 maart 2020 17:55 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Boos belletje niet.
1 Van die gasten heb ik daarna een hele tijd geen contact meer mee gehad, de ander begreep het wel en vond het achteraf gezien ook niet zo fijn zoals het liep. Ze zijn thuisgekomen met een flixbus, en achteraf stuurde 1 van die gasten mij nog een tikkie
Wat een zure en saaie gasten.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:46 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ah rip, net die vlog gekeken. Brad is gewoon als goedkope chauffeur gebruikt zodat die andere gasten lekker konden zuipen in Antwerpen.
Brad had ook lekker zelf kunnen meezuipen.quote:
Ik had het eten/drinken betaald voor de dagen + het ontbijt in de ochtend. Had zoiets van, benzinekosten? Neuh, doe ik wel, is oke. En dan ga ik weg op de 2e dag in de avond nadat zij al begonnen waren met zuipen en dan krijg ik achteraf een tikkie met buskosten van een van die gasten.quote:Op zondag 29 maart 2020 17:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wehe, je hebt hen daar gewoon achtergelaten?Da's wel savage.
En die dude stuurde jou een tikkie voor zijn buskosten?
quote:Op zondag 29 maart 2020 18:03 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik had het eten/drinken betaald voor de dagen + het ontbijt in de ochtend. Had zoiets van, benzinekosten? Neuh, doe ik wel, is oke. En dan ga ik weg op de 2e dag in de avond nadat zij al begonnen waren met zuipen en dan krijg ik achteraf een tikkie met buskosten van een van die gasten.
Gast A was super chill, die begreep volkomen hoe het bij mij overkwam en die vond de situatie ook wel rot.
Gast B was pislink, wilde mij voorlopig niet meer spreken, stuurde mij een tikkie voor buskosten en was overall gewoon not amused. Snap het wel, natuurlijk, alleen had dit ook voorkomen kunnen worden als het allemaal wat beter geregeld was![]()
Om nog maar te zwijgen over de hotelkamer. 6m2, 2 man in 1 bedDat hielp ook niet mee aan het tripje.
Dus nadat ik de 1e nacht amper 3 uur had geslapen en ik de 2e dag mee op sleeptouw genomen werd, alles wat ik voorstelde werd weggewuifd terwijl als ik aangaf dat ik wat hun wilde doen niet zo chill vond ik met een lange neus werd aangekeken had ik er gewoon genoeg van toen ze óók nog eens aankondigden dat ze in de avond de stad in wilde om flink te gaan zuipen en toen kwam er van 1 van die gasten uit "Jij drinkt niet, dus dan ga jij toch naar het hotel terug?"
En inderdaad, ik bén ook naar het hotel teruggegaan om mijn spullen te pakken, een voiceclip aan ze te sturen, en naar huis te rijden.
Man man man, wat een kutvakantie.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:03 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik had het eten/drinken betaald voor de dagen + het ontbijt in de ochtend. Had zoiets van, benzinekosten? Neuh, doe ik wel, is oke. En dan ga ik weg op de 2e dag in de avond nadat zij al begonnen waren met zuipen en dan krijg ik achteraf een tikkie met buskosten van een van die gasten.
Gast A was super chill, die begreep volkomen hoe het bij mij overkwam en die vond de situatie ook wel rot.
Gast B was pislink, wilde mij voorlopig niet meer spreken, stuurde mij een tikkie voor buskosten en was overall gewoon not amused. Snap het wel, natuurlijk, alleen had dit ook voorkomen kunnen worden als het allemaal wat beter geregeld was![]()
Om nog maar te zwijgen over de hotelkamer. 6m2, 2 man in 1 bedDat hielp ook niet mee aan het tripje.
Dus nadat ik de 1e nacht amper 3 uur had geslapen en ik de 2e dag mee op sleeptouw genomen werd, alles wat ik voorstelde werd weggewuifd terwijl als ik aangaf dat ik wat hun wilde doen niet zo chill vond ik met een lange neus werd aangekeken had ik er gewoon genoeg van toen ze óók nog eens aankondigden dat ze in de avond de stad in wilde om flink te gaan zuipen en toen kwam er van 1 van die gasten uit "Jij drinkt niet, dus dan ga jij toch naar het hotel terug?"
En inderdaad, ik bén ook naar het hotel teruggegaan om mijn spullen te pakken, een voiceclip aan ze te sturen, en naar huis te rijden.
Dat is dus het allerkutste. Ik ken ze beide al 10+ jaar.quote:
Zij hadden het hotel betaald, en dat was ook zeker niet goedkoop.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:06 schreef Geelman het volgende:
[..]
Man man man, wat een kutvakantie.![]()
Waarom ging je trouwens allemaal zooi en benzine voor die gasten betalen? Hadden ze geen geld of zo? Het is nou niet dat jij rijk bent...
quote:Op zondag 29 maart 2020 17:57 schreef Geelman het volgende:
[..]
Wehe, je hebt hen daar gewoon achtergelaten?Da's wel savage.
En die dude stuurde jou een tikkie voor zijn buskosten?
Ja, dat interesseerde mij op dat moment echt geen fuck. Beetje mijn weekend verkloten en mij vooral gebruiken als veredelde taxi? Lol prima, dan wens ik jullie een fijne avond en kijken jullie maar hoe jullie thuiskomenquote:Op zondag 29 maart 2020 18:10 schreef Nikonlover het volgende:
Je hebt wel ballen. Gewoon schijt aan die eikels en ze achterlaten in het buitenland![]()
![]()
![]()
Dat hotel was ubercheap man. Ibis budget is nog net niet in een kartonnen doos slapen.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:08 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Zij hadden het hotel betaald, en dat was ook zeker niet goedkoop.
Dus ik dacht naja, dan komt er van mij ook wel wat uit. Dat werd benzine en het ontbijt elke ochtend en de lunch in de stad. Ook weer niet zo'n grote kostenpost, maar goed samen uit samen thuis is dus niet van toepassing hier
Was iets van 120 euro voor 3 dagen voor z'n 3en, inderdaad erg goedkoop. Maar ik zat qua kosten ook wel ongeveer aan die prijsquote:Op zondag 29 maart 2020 18:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat hotel was ubercheap man. Ibis budget is nog net niet in een kartonnen doos slapen.
Nee die zanger is juist de chile in dit verhaal @Treinhoer kan bevestigenquote:Op zondag 29 maart 2020 18:15 schreef Duveldrinker het volgende:
Die vriend die Mad werd is dat die zanger met het ritme gevoel van een deur?
Dat hotel had verdacht veel weg van een verbouwd kantoorpand, dat daardoor ook logischerwijs op een industrieterrein stond. Tsja, met heel groot "BUDGET" op de gevel weet je wel hoe laat het is.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:11 schreef Geelman het volgende:
[..]
Dat hotel was ubercheap man. Ibis budget is nog net niet in een kartonnen doos slapen.
Die andere komt niet in he video's voor? Je hoorde ze wel klagen over dat je alles filmde.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee die zanger is juist de chile in dit verhaal @:treinhoer kan bevestigen
quote:Op zondag 29 maart 2020 18:17 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Dat hotel had verdacht veel weg van een verbouwd kantoorpand, dat daardoor ook logischerwijs op een industrieterrein stond. Tsja, met heel groot "BUDGET" op de gevel weet je wel hoe laat het is.
A? Super chille dude.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:17 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee die zanger is juist de chile in dit verhaal @:treinhoer kan bevestigen
Die andere klaagde over dat ik " alles " filmde. Die komt ook zo goed als niet in beeld.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:18 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Die andere komt niet in he video's voor? Je hoorde ze wel klagen over dat je alles filmde.
Te laag vuurquote:Op zondag 29 maart 2020 18:24 schreef Geelman het volgende:
Geinspireerd door Braddie heb ik ook een lekker schnitzeltje gebakken. Maar helaas is ie niet goed gelukt.Dat karakteristieke zwarte laagje kwam er niet op. Wat heb ik fout gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |