abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 april 2020 @ 17:13:31 #176
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192464300
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 17:12 schreef Donderjagen het volgende:

[..]

Die cijfers zijn nog niet bekend. Komen meestal later op de dag. ;)
Lijkt wel de lotto. Zal vanavond nog eens checken.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  zondag 5 april 2020 @ 18:08:05 #177
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192465123
Televaag is weer bezig. Effe lachen

Handhaver wat een baan zie ze gaan en dat mens met die bril aan het eind.. een hel in de ziekenhuizen :{
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_192466361
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 13:12 schreef Tingo het volgende:

[..]

OK. Dankje voor 't posten.
Ik denk dat de vid van deze drukke ziekenhuis afdeling echt uit ziet.
Zijn de patienten al getest of niet ? Met welke betrouwbaar test kan dat zijn?
Denk je niet dat deze soort beelden met beelden van 'n griep epidemie kunnen vergelijken? Zoals met de stats, grafieken van de laatste paar jaren bvb ?
Nee, ik ben bekend met het betreffende ziekenhuis en Madrid is heel goed voorbereid, in tegenstelling tot het lokale ziekenhuis bij mij in de buurt, die uit z'n voegen knalt en waar ze nu mensen naar privé-hospitaal sturen.

quote:
Die vid van 2 weken geleden is. Heb je meer up-to-date vids gevonden?
Zoek zelf maar even, ik heb geen behoefte aan om weer moeite te doen zodat je het toch weer kan wegwuiven als "hij is niet nieuw genoeg" of "ik geloof het niet." Maarja, als ik dit zeg kan je weer zeggen "ik vind niks van drukke ziekenhuizen", dus als je het echt niet wilt zien dan kan je voor jezelf toch wel een excuus vinden om het te dismissen, en dat zou ik redelijk naïef vinden.

quote:
Momenteel zijn er veel meer vids van stille ziekenhuizen te vinden. En die MSM zorgmakende, 'stay-at-home-save-lives!' bangmakerij blijft maar doorgaan. Is toch 'n beetje vreemd of niet? Ik vind van wel, en ik ben zeker niet de enige.
Ik denk dat de bangmakerij ook overdreven is, ik ben meer voor een partial quarantaine (risicogroepen en degenen die ermee in contact komen), en een uitbreiding van de zorgcapaciteit. De lockdown is immers om geen "sudden strain" op de zorgcapaciteit te creëeren, een uitbreiding hiervan heeft dus een positiever effect waarbij de economie bespaard blijft.

Verder, als je volle ziekenhuizen ziet zet je er je vraagtekens bij, maar bij lege ziekenhuizen neem je het gelijk aan als bewijs dat er geen pandemie is? Dat vind ik een beetje vreemd.

quote:
PS: Oh and btw. Ik vind het echt shit voor jullie als je 'n enorme corona boete krijgen. Dat meen ik eerlijk.

Ik (e.a. hier denk ik) zou 't waarderen als je kan 'Dr.Ex in Amsterdam' even netjes vragen/appen over wat precies 't situatie op 't zogemaamde 'frontline in the war against the invisible killer' momenteel is. I really hope you can be honest, and show us that you are not such a bad lad after all.
Alvast bedankt!

Ik spreek haar van de week, dan zal ik eens polsen hoe het gaat. ^O^
pi_192467338
Van het Cluesforum:

NURSES THREATENED OF DISMISSAL FOR TALKING WITH THE PRESS?

A rather curious article to be found on the website of the Italian Lawyers Association for hospital workers:

"NURSES THREATENED WITH DISMISSAL IF THEY INFORM THE JOURNALISTS OF THE REAL SITUATION IN THE WARDS" (March 12, 2020) - "The situation is particularly serious because nurses are raked in from foreign services [??!!] to the hospitals to throw them, without any training or screening, in the high-risk infectious wards and without equipping them with the most basic safety aids. "

Original Italian text:
"INFERMIERI MINACCIATI DI LICENZIAMENTO SE INFORMANO I GIORNALISTI DELLA REALE SITUAZIONE NEI REPARTI" (12 Marzo, 2020) - "La situazione è grave soprattutto perché si rastrellano infermieri dai servizi estranei [??!!] alla degenza per gettarli, senza alcuna formazione e screening, nei reparti ad alto rischio infettivo e senza dotarli delle più elementari presidi di sicurezza."

https://www.aadi.it/giorn(...)8CGcLgjN0nuQzkHmKKiU
  zondag 5 april 2020 @ 21:03:57 #181
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192468071
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 15:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Geloof je dat vleermuizen fabeltje serieus ja?? :') ze vreten daar al 100e jaren alles wat los en vast zit
True, ze vreten van alles..
Maar... Zo worden wel virussen verspreid, hiv apen, de pest rat vlo, Ebola ook via vleermuizen, en ga maar even door..
Maar goed als het niet zo is volgens jou .. wat dan wel?
5G?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192468093
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 21:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maar... Zo worden wel virussen verspreid, hiv apen, de pest rat vlo, Ebola ook via vleermuizen, en ga maar even door..
5G?
Waarschuwing van God dat we als mensheid verkeerd bezig zijn

Een wake up call
pi_192468524
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 21:04 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Een wake up call
Eerder dat gelovigen verkeerd bezig zijn.
Conscience do cost.
pi_192468548
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 21:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Klopt..ook die zijn aardig de weg kwijt
  Moderator zondag 5 april 2020 @ 21:46:39 #185
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192468795
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 21:03 schreef theguyver het volgende:

[..]

5G?
Natuurlijk is er een verhaal:
Het is een biochemisch wapen dat, tijdens het militaire event in Wuhan, is gedropt door usa militairen (special unit). Zo zou het in China en Iran bewust zijn gedaan door Amerika.

Is het idee van biochemische wapens nou zo gek?
A child is born with no state of mind.
pi_192470551
Microsoft-oprichter en miljardair Bill Gates gaat de bouw van vaccinfabrieken financieren met zijn Bill and Melinda Gates Foundation.

’Miljarden gaan verkwist worden. Dat is oké’
Bill Gates: we bouwen fabrieken voor 7 vaccins

[ Bericht 14% gewijzigd door Donderjagen op 05-04-2020 23:42:37 ]
pi_192470653
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 23:35 schreef Donderjagen het volgende:
Microsoft-oprichter en miljardair Bill Gates gaat de bouw van vaccinfabrieken financieren met zijn Bill and Melinda Gates Foundation.

’Miljarden gaan verkwist worden. Dat is oké’
Bill Gates: we bouwen fabrieken voor 7 vaccins

[ afbeelding ]
@illusions
  maandag 6 april 2020 @ 00:54:31 #188
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192471305
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 09:25 schreef Tingo het volgende:

[..]

Niet recentelijk - jij wel?
Nja ik kom er langs als ik naar werk ga.

Kreeg vandaag wel nieuws dat een vriendin die verpleegster is daar morgen getest word op corona.
  maandag 6 april 2020 @ 00:59:37 #189
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192471330
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 21:46 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Natuurlijk is er een verhaal:
Het is een biochemisch wapen dat, tijdens het militaire event in Wuhan, is gedropt door usa militairen (special unit). Zo zou het in China en Iran bewust zijn gedaan door Amerika.

Is het idee van biochemische wapens nou zo gek?
Ah de classic bnw gerelateerde de overheid (speciale afdeling) van de VS zit er achter.
Wat natuurlijk enorme risico met zich mee brengt.
In tegenstelling tot veel voorgaande virus uitbraken zijn het over het algemeen de ouderen die het bokje zijn, en daar zit m gelijk het probleem, de hoge proefjes zijn namelijk geen jonge broekjes .. of te wel graaf je eigen graf.
pi_192471336
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 23:43 schreef PSVCL het volgende:

[..]

@:illusions
Wat wil je hiermee zeggen? :?
  maandag 6 april 2020 @ 01:02:06 #191
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192471337
quote:
1s.gif Op zondag 5 april 2020 21:04 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Een wake up call
Welke God?
Er zijn er behoorlijk wat, afhankelijk van welke religie.
pi_192471353
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 21:25 schreef ems. het volgende:

[..]

Inderdaad, wanneer er een god zou zijn gaat hij natuurlijk niet de ongelovigen waarschuwen, en ook als hij dat wel doet, luisteren ze niet om een heel voor de hand liggende reden - ze geloven er niet in. 8)7
pi_192471382
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 01:02 schreef theguyver het volgende:

[..]

Welke God?
Er zijn er behoorlijk wat, afhankelijk van welke religie.
Hij begon in China dus het zal wel 1 van de volgende zijn:

1. Guanyin 观音 Guanyin, also known as Guanyin Pusa, is Chinese “Goddess of Mercy”. ...
2. Jade Emperor 玉皇大帝 ...
3. Wangmu Niangniang 王母娘娘 ...
4. Yan Wang 阎王 ...
5. Long Wang (Dragon King) 龙王 ...

Of misschien toch een andere?

https://www.chinawhisper.(...)-gods-and-goddesses/

En als het dan toch de vader van Jezus was, is het ook niet echt een snuggere vent om in China te beginnen waar toch al niemand in hem gelooft. Dat is een beetje als tegen de muur lullen. 8)7
  Moderator maandag 6 april 2020 @ 01:21:47 #194
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_192471483
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 00:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ah de classic bnw gerelateerde de overheid (speciale afdeling) van de VS zit er achter.
Wat natuurlijk enorme risico met zich mee brengt.
In tegenstelling tot veel voorgaande virus uitbraken zijn het over het algemeen de ouderen die het bokje zijn, en daar zit m gelijk het probleem, de hoge proefjes zijn namelijk geen jonge broekjes .. of te wel graaf je eigen graf.
Dus omdat opa Rockefeller oud is zullen ze nooit biowapens inzetten of zo :D

Maar vind je het idee van biowapens/ bio-oorlogsvoering nou een gek idee of niet? :P
A child is born with no state of mind.
pi_192471525
quote:
1s.gif Op maandag 6 april 2020 01:21 schreef SuperHartje het volgende:

[..]

Dus omdat opa Rockefeller oud is zullen ze nooit biowapens inzetten of zo :D

Maar vind je het idee van biowapens/ bio-oorlogsvoering nou een gek idee of niet? :P
Ik denk geen biowapen. Hoeveel slachtoffers zijn er nou helemaal gevallen? Dan zou het het slechtste biowapen denkbaar zijn, want suiker maakt nog meer slachtoffers per dag. Denk je niet dat een biowapen uiterst effectief in te zetten zou zijn?
pi_192473084
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Coronavirus: China Floods Europe With Defective Medical Equipment

Weggegooid geld of zouden ze nog iets terug zien van de gespendeerde centen? Tjonge jonge meer zeg ik er maar niet op :{
The accuracy of the coronavirus tests remains questionable/unreliable, yet the news reports talk as if the tests are reliable.
From what I've read, the most reliable test is a CT scan, but that is also the most labour intensive (?)

[ Bericht 0% gewijzigd door Tingo op 06-04-2020 08:58:42 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192473125
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 17:12 schreef Donderjagen het volgende:

[..]

Die cijfers zijn nog niet bekend. Komen meestal later op de dag. ;)
There are simple graphs from NL, UK and Italy which clearly show that the average death rates are pretty much the same as they have been for the last five years or so. We do not see these graphs/stats in the TV news reports because they do not fit in with the agenda. If we are to believe what we see on TV about people dropping like flies from the coronavirus, then surely the death rates would be much higher, but that doesn't seem to be the case.

It seems to me, and many other people, that deaths from the list of many other ailments are being registered as coronavirus deaths.

Images of empty or quiet hospitals/ICU's are a lot easier to find than vids which depict what we are actually being told.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_192473168
quote:
0s.gif Op maandag 6 april 2020 08:48 schreef Tingo het volgende:

[..]

There are simple graphs from NL, UK and Italy which clearly show that the average death rates are pretty much the same as they have been for the last five years or so. We do not see these graphs/stats in the TV news reports because they do not fit in with the agenda. If we are to believe what we see on TV about people dropping like flies from the coronavirus, then surely the death rates would be much higher, but that doesn't seem to be the case.

It seems to me, and many other people, that deaths from the list of many other ailments are being registered as coronavirus deaths.

Images of empty or quiet hospitals/ICU's are a lot easier to find than vids which depict what we are actually being told.
Daar ben ik het mee eens.
pi_192473286
quote:
Nou ja, ik kan mij voorstellen dat er geoefend moet worden. Daar is dus niets vreemd aan. Zeker nu er ook personen ingezet word die normaal op andere afdelingen werken.

Het is wel kwalijk als men dit in de mainstream gaat gebruiken om aan te tonen dat het een chaos is.
  maandag 6 april 2020 @ 10:46:00 #200
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192474526
Dat is al de tweede pop en dat filmpje van italie die ook in NY is gebruikt is nu ook weer in australie gebruikt , ( dus nu voor de derde keer ) kortom men moet het van nepbeelden hebben en misschien is dat filmpje van italie wel van event 201 . We worden voor de gek gehouden voor de 123.000 keer :')

En het ergste is nog dat het altijd hetzelfde patroon heeft , helaas hebben mensen ook hetzelfde patroon in alles en eeuwig goedpraten voor degene die ons voor de gek houden . " Ach het zal wel een foutje zijn " . Op naar leugen nummer 123.001 en daarna doen we gewoon weer of ons neus bloed .

[ Bericht 27% gewijzigd door Summers op 06-04-2020 11:04:17 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')