Lijkt wel de lotto. Zal vanavond nog eens checken.quote:Op zondag 5 april 2020 17:12 schreef Donderjagen het volgende:
[..]
Die cijfers zijn nog niet bekend. Komen meestal later op de dag.
Nee, ik ben bekend met het betreffende ziekenhuis en Madrid is heel goed voorbereid, in tegenstelling tot het lokale ziekenhuis bij mij in de buurt, die uit z'n voegen knalt en waar ze nu mensen naar privé-hospitaal sturen.quote:Op zondag 5 april 2020 13:12 schreef Tingo het volgende:
[..]
OK. Dankje voor 't posten.
Ik denk dat de vid van deze drukke ziekenhuis afdeling echt uit ziet.
Zijn de patienten al getest of niet ? Met welke betrouwbaar test kan dat zijn?
Denk je niet dat deze soort beelden met beelden van 'n griep epidemie kunnen vergelijken? Zoals met de stats, grafieken van de laatste paar jaren bvb ?
Zoek zelf maar even, ik heb geen behoefte aan om weer moeite te doen zodat je het toch weer kan wegwuiven als "hij is niet nieuw genoeg" of "ik geloof het niet." Maarja, als ik dit zeg kan je weer zeggen "ik vind niks van drukke ziekenhuizen", dus als je het echt niet wilt zien dan kan je voor jezelf toch wel een excuus vinden om het te dismissen, en dat zou ik redelijk naïef vinden.quote:Die vid van 2 weken geleden is. Heb je meer up-to-date vids gevonden?
Ik denk dat de bangmakerij ook overdreven is, ik ben meer voor een partial quarantaine (risicogroepen en degenen die ermee in contact komen), en een uitbreiding van de zorgcapaciteit. De lockdown is immers om geen "sudden strain" op de zorgcapaciteit te creëeren, een uitbreiding hiervan heeft dus een positiever effect waarbij de economie bespaard blijft.quote:Momenteel zijn er veel meer vids van stille ziekenhuizen te vinden. En die MSM zorgmakende, 'stay-at-home-save-lives!' bangmakerij blijft maar doorgaan. Is toch 'n beetje vreemd of niet? Ik vind van wel, en ik ben zeker niet de enige.
Ik spreek haar van de week, dan zal ik eens polsen hoe het gaat.quote:PS: Oh and btw. Ik vind het echt shit voor jullie als je 'n enorme corona boete krijgen. Dat meen ik eerlijk.
Ik (e.a. hier denk ik) zou 't waarderen als je kan 'Dr.Ex in Amsterdam' even netjes vragen/appen over wat precies 't situatie op 't zogemaamde 'frontline in the war against the invisible killer' momenteel is. I really hope you can be honest, and show us that you are not such a bad lad after all.
Alvast bedankt!
True, ze vreten van alles..quote:Op vrijdag 3 april 2020 15:40 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geloof je dat vleermuizen fabeltje serieus ja??ze vreten daar al 100e jaren alles wat los en vast zit
Waarschuwing van God dat we als mensheid verkeerd bezig zijnquote:Op zondag 5 april 2020 21:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
True, ze vreten van alles..
Maar... Zo worden wel virussen verspreid, hiv apen, de pest rat vlo, Ebola ook via vleermuizen, en ga maar even door..
Maar goed als het niet zo is volgens jou .. wat dan wel?
5G?
Eerder dat gelovigen verkeerd bezig zijn.quote:Op zondag 5 april 2020 21:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarschuwing van God dat we als mensheid verkeerd bezig zijn
Een wake up call
Klopt..ook die zijn aardig de weg kwijtquote:Op zondag 5 april 2020 21:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Eerder dat gelovigen verkeerd bezig zijn.
Natuurlijk is er een verhaal:quote:Op zondag 5 april 2020 21:03 schreef theguyver het volgende:
[..]
True, ze vreten van alles..
Maar... Zo worden wel virussen verspreid, hiv apen, de pest rat vlo, Ebola ook via vleermuizen, en ga maar even door..
Maar goed als het niet zo is volgens jou .. wat dan wel?
5G?
@illusionsquote:Op zondag 5 april 2020 23:35 schreef Donderjagen het volgende:
Microsoft-oprichter en miljardair Bill Gates gaat de bouw van vaccinfabrieken financieren met zijn Bill and Melinda Gates Foundation.
’Miljarden gaan verkwist worden. Dat is oké’
Bill Gates: we bouwen fabrieken voor 7 vaccins
[ afbeelding ]
Nja ik kom er langs als ik naar werk ga.quote:
Ah de classic bnw gerelateerde de overheid (speciale afdeling) van de VS zit er achter.quote:Op zondag 5 april 2020 21:46 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Natuurlijk is er een verhaal:
Het is een biochemisch wapen dat, tijdens het militaire event in Wuhan, is gedropt door usa militairen (special unit). Zo zou het in China en Iran bewust zijn gedaan door Amerika.
Is het idee van biochemische wapens nou zo gek?
Welke God?quote:Op zondag 5 april 2020 21:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Waarschuwing van God dat we als mensheid verkeerd bezig zijn
Een wake up call
Inderdaad, wanneer er een god zou zijn gaat hij natuurlijk niet de ongelovigen waarschuwen, en ook als hij dat wel doet, luisteren ze niet om een heel voor de hand liggende reden - ze geloven er niet in.quote:Op zondag 5 april 2020 21:25 schreef ems. het volgende:
[..]
Eerder dat gelovigen verkeerd bezig zijn.
Hij begon in China dus het zal wel 1 van de volgende zijn:quote:Op maandag 6 april 2020 01:02 schreef theguyver het volgende:
[..]
Welke God?
Er zijn er behoorlijk wat, afhankelijk van welke religie.
Dus omdat opa Rockefeller oud is zullen ze nooit biowapens inzetten of zoquote:Op maandag 6 april 2020 00:59 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ah de classic bnw gerelateerde de overheid (speciale afdeling) van de VS zit er achter.
Wat natuurlijk enorme risico met zich mee brengt.
In tegenstelling tot veel voorgaande virus uitbraken zijn het over het algemeen de ouderen die het bokje zijn, en daar zit m gelijk het probleem, de hoge proefjes zijn namelijk geen jonge broekjes .. of te wel graaf je eigen graf.
Ik denk geen biowapen. Hoeveel slachtoffers zijn er nou helemaal gevallen? Dan zou het het slechtste biowapen denkbaar zijn, want suiker maakt nog meer slachtoffers per dag. Denk je niet dat een biowapen uiterst effectief in te zetten zou zijn?quote:Op maandag 6 april 2020 01:21 schreef SuperHartje het volgende:
[..]
Dus omdat opa Rockefeller oud is zullen ze nooit biowapens inzetten of zo![]()
Maar vind je het idee van biowapens/ bio-oorlogsvoering nou een gek idee of niet?
The accuracy of the coronavirus tests remains questionable/unreliable, yet the news reports talk as if the tests are reliable.quote:Op zondag 5 april 2020 16:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Coronavirus: China Floods Europe With Defective Medical Equipment
Weggegooid geld of zouden ze nog iets terug zien van de gespendeerde centen? Tjonge jonge meer zeg ik er maar niet op
There are simple graphs from NL, UK and Italy which clearly show that the average death rates are pretty much the same as they have been for the last five years or so. We do not see these graphs/stats in the TV news reports because they do not fit in with the agenda. If we are to believe what we see on TV about people dropping like flies from the coronavirus, then surely the death rates would be much higher, but that doesn't seem to be the case.quote:Op zondag 5 april 2020 17:12 schreef Donderjagen het volgende:
[..]
Die cijfers zijn nog niet bekend. Komen meestal later op de dag.
Daar ben ik het mee eens.quote:Op maandag 6 april 2020 08:48 schreef Tingo het volgende:
[..]
There are simple graphs from NL, UK and Italy which clearly show that the average death rates are pretty much the same as they have been for the last five years or so. We do not see these graphs/stats in the TV news reports because they do not fit in with the agenda. If we are to believe what we see on TV about people dropping like flies from the coronavirus, then surely the death rates would be much higher, but that doesn't seem to be the case.
It seems to me, and many other people, that deaths from the list of many other ailments are being registered as coronavirus deaths.
Images of empty or quiet hospitals/ICU's are a lot easier to find than vids which depict what we are actually being told.
Nou ja, ik kan mij voorstellen dat er geoefend moet worden. Daar is dus niets vreemd aan. Zeker nu er ook personen ingezet word die normaal op andere afdelingen werken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |