Ik vertelde Ad gisteren nog dat hij trending was op Fok maar een of andere sukkel daar verwijderde direct mijn bericht.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:42 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik dacht dat Ad geen topic op FOK! meer wilde hebben?
Ik vraag het hem ffquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:42 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik dacht dat Ad geen topic op FOK! meer wilde hebben?
Oohja en dat is allemaal onze schuld natuurlijkquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:44 schreef Mr.Ping het volgende:
Ad heeft last van een stalker, dat vind ik oprecht kut voor hem.
Zijn raam is ingegooid, hakenkruizen + pedo op de muur gespoten, en opeens stond er zomaar een onbekende in zijn woonkamer.
Laat hem een beetje met rust....
Nee dat niet, maar volgens mij zit hij ook niet op onze aandacht te wachten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:46 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Oohja en dat is allemaal onze schuld natuurlijk
De politie heeft daar geen flikker mee gedaan. Dat is echt schandelijk. Maar hij streamt zelf wel elke dag dus het met rust laten snap ik dan niet helemaal.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:44 schreef Mr.Ping het volgende:
Ad heeft last van een stalker, dat vind ik oprecht kut voor hem.
Zijn raam is ingegooid, hakenkruizen + pedo op de muur gespoten, en opeens stond er zomaar een onbekende in zijn woonkamer.
Laat hem een beetje met rust....
@Fernweh waarom doe jij dit niet over Abidquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:41 schreef Nikonlover het volgende:
Volg het weinig fascinerende leven van Ad Looij uit Zevenbergen, die elke dag streamt hoe hij bijvoorbeeld een bak bami eet. Ad was vroeger vrachtwagenchauffeur, maar nu zit hij de hele dag op de bank. Meestal eet hij. Of het nu een via Thuisbezorgd.nl bestelde maaltijd is of zijn befaamde Ad Looij-schotel.
Ad heeft het niet altijd makkelijk gehad. Hij raakte zijn baan kwijt, moest zijn auto verkopen toen hij het slachtoffer werd van een internetscam en zijn gezondheid is niet geweldig. Toch is Ad altijd optimistisch. Met zijn vlog/livekanaal weet hij dagelijks honderden trouwe volgers te bereiken. Daarmee is Ad een voorbeeld voor diverse beginnende vloggers. Typerend voor Ad is zijn openhartigheid en dat hij veel van zijn opnames in de ruwe vorm online zet. Dat maakt hem extra authentiek.
Het kanaal van Ad
Ad L.
Links over Ad
Het levensverhaal van Ad Looij
De website waar Ad zichzelf introduceert
Artikel over Ad Looij op Vice.com
Het youtubekanaal van Ad Looij is een intiem dagboek en een fascinerend foodvlog
[ afbeelding ]
Game on!
Waarom zouden we het niet over zijn streams mogen hebben? Zolang mensen normaal blijven doen lijkt mij dat prima.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:47 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Nee dat niet, maar volgens mij zit hij ook niet op onze aandacht te wachten.
Hij streamt zichzelf 24/7 (En houd een internetdagboek bij) omdat hij dat voor zijn kleinkinderen wil. Dan kunnen die over opa weten wat ze maar willen. Dit streamgedoe van hem heeft overigens al heel wat ruzies met familie opgeleverd..quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:49 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom zouden we het niet over zijn streams mogen hebben? Zolang mensen normaal blijven doen lijkt mij dat prima.
En geen aandacht willenWaarom streamt ie zichzelf dan 24/7
Bejaarde leeftijd, ga toch wegquote:Op zondag 29 maart 2020 18:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
Heeft Ad nog geen corona opgelopen? Hij behoort met zijn bejaarde leeftijd, ja tot de risico groep. Of leeft hij nog steeds van thuis bezorgd maaltijden?
Mooi om een topic te zien over deze echte YouTube ster, met tientallen jaren werkervaringWel jammer dat hij zo aan de bank gekluisterd is, of trekt hij er ondertussen weer op uit?
Dit was wel zeer triest. De man doet niemand kwaad. Dat soort reacties begrijp ik totaal niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:49 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik zou dit niet doen Nikon. Die man is chronisch depressief, heeft een stalker. Politie heeft hem opgeroepen om te stoppen met streamen. Die man wordt al ik weet niet hoe lang lastig gevallen door iemand die hakenkruizen op z'n huis spuit, laatsts "Kanker pedo"op z'n gevel. Ze hebben bij hem ingebroken, raam ingegooid...
Laat die arme man met rust.
Klopt! Dat is nu totaal anders.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Bejaarde leeftijd, ga toch wegHij is 59 of 60. 60-70 jaar geleden was je bejaard, nu is dat echt niet meer zo.
Vind het ook erg sneu. Die man zit al 15 jaar thuis, is meermaals financieel keihard genaaid, maakt nu vlogs omdat hij kinderen/kleinkinderen niet meer ziet (Door diezelfde vlogs en zijn website overigens) en wil zo die familie later als hij er niet meer is laten zien wat opa Ad allemaal heeft gedaan.quote:Op zondag 29 maart 2020 19:04 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Dit was wel zeer triest. De man doet niemand kwaad. Dat soort reacties begrijp ik totaal niet.
Ad komt nauwelijks van zijn bank af, hetgeen momenteel vooral een voordeel is.quote:Op zondag 29 maart 2020 18:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
Heeft Ad nog geen corona opgelopen? Hij behoort met zijn bejaarde leeftijd, ja tot de risico groep. Of leeft hij nog steeds van thuis bezorgd maaltijden?
Dat klinkt niet zo heel gezondquote:Op zondag 29 maart 2020 19:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ad komt nauwelijks van zijn bank af, hetgeen momenteel vooral een voordeel is.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:41 schreef Nikonlover het volgende:
Volg het weinig fascinerende leven van Ad Looij uit Zevenbergen, die elke dag streamt hoe hij bijvoorbeeld een bak bami eet. Ad was vroeger vrachtwagenchauffeur, maar nu zit hij de hele dag op de bank. Meestal eet hij. Of het nu een via Thuisbezorgd.nl bestelde maaltijd is of zijn befaamde Ad Looij-schotel.
Ad heeft het niet altijd makkelijk gehad. Hij raakte zijn baan kwijt, moest zijn auto verkopen toen hij het slachtoffer werd van een internetscam en zijn gezondheid is niet geweldig. Toch is Ad altijd optimistisch. Met zijn vlog/livekanaal weet hij dagelijks honderden trouwe volgers te bereiken. Daarmee is Ad een voorbeeld voor diverse beginnende vloggers. Typerend voor Ad is zijn openhartigheid en dat hij veel van zijn opnames in de ruwe vorm online zet. Dat maakt hem extra authentiek.
Het kanaal van Ad
Ad L.
Links over Ad
Het levensverhaal van Ad Looij
De website waar Ad zichzelf introduceert
Artikel over Ad Looij op Vice.com
Het youtubekanaal van Ad Looij is een intiem dagboek en een fascinerend foodvlog
[ afbeelding ]
Game on!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |