abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 28 maart 2020 @ 19:41:27 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192324895
Volg het weinig fascinerende leven van Ad Looij uit Zevenbergen, die elke dag streamt hoe hij bijvoorbeeld een bak bami eet. Ad was vroeger vrachtwagenchauffeur, maar nu zit hij de hele dag op de bank. Meestal eet hij. Of het nu een via Thuisbezorgd.nl bestelde maaltijd is of zijn befaamde Ad Looij-schotel.

Ad heeft het niet altijd makkelijk gehad. Hij raakte zijn baan kwijt, moest zijn auto verkopen toen hij het slachtoffer werd van een internetscam en zijn gezondheid is niet geweldig. Toch is Ad altijd optimistisch. Met zijn vlog/livekanaal weet hij dagelijks honderden trouwe volgers te bereiken. Daarmee is Ad een voorbeeld voor diverse beginnende vloggers. Typerend voor Ad is zijn openhartigheid en dat hij veel van zijn opnames in de ruwe vorm online zet. Dat maakt hem extra authentiek.

Het kanaal van Ad
Ad L.

Links over Ad
Het levensverhaal van Ad Looij
De website waar Ad zichzelf introduceert

Artikel over Ad Looij op Vice.com
Het youtubekanaal van Ad Looij is een intiem dagboek en een fascinerend foodvlog

Game on! *O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zaterdag 28 maart 2020 @ 19:41:37 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192324898
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192324909
Ik dacht dat Ad geen topic op FOK! meer wilde hebben?
pi_192324938
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 19:42 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik vertelde Ad gisteren nog dat hij trending was op Fok maar een of andere sukkel daar verwijderde direct mijn bericht.
pi_192324969
Ad heeft last van een stalker, dat vind ik oprecht kut voor hem.

Zijn raam is ingegooid, hakenkruizen + pedo op de muur gespoten, en opeens stond er zomaar een onbekende in zijn woonkamer.

Laat hem een beetje met rust....
  zaterdag 28 maart 2020 @ 19:45:00 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192324981
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 19:42 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ik vraag het hem ff
  zaterdag 28 maart 2020 @ 19:46:25 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192325006
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 19:44 schreef Mr.Ping het volgende:

Zijn raam is ingegooid, hakenkruizen + pedo op de muur gespoten, en opeens stond er zomaar een onbekende in zijn woonkamer.

Oohja en dat is allemaal onze schuld natuurlijk :|W
pi_192325028
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 19:46 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Oohja en dat is allemaal onze schuld natuurlijk :|W
Nee dat niet, maar volgens mij zit hij ook niet op onze aandacht te wachten.
pi_192325040
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 19:44 schreef Mr.Ping het volgende:

De politie heeft daar geen flikker mee gedaan. Dat is echt schandelijk. Maar hij streamt zelf wel elke dag dus het met rust laten snap ik dan niet helemaal.
pi_192325047
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 19:41 schreef Nikonlover het volgende:
Volg het weinig fascinerende leven van Ad Looij uit Zevenbergen, die elke dag streamt hoe hij bijvoorbeeld een bak bami eet. Ad was vroeger vrachtwagenchauffeur, maar nu zit hij de hele dag op de bank. Meestal eet hij. Of het nu een via Thuisbezorgd.nl bestelde maaltijd is of zijn befaamde Ad Looij-schotel.

Ad heeft het niet altijd makkelijk gehad. Hij raakte zijn baan kwijt, moest zijn auto verkopen toen hij het slachtoffer werd van een internetscam en zijn gezondheid is niet geweldig. Toch is Ad altijd optimistisch. Met zijn vlog/livekanaal weet hij dagelijks honderden trouwe volgers te bereiken. Daarmee is Ad een voorbeeld voor diverse beginnende vloggers. Typerend voor Ad is zijn openhartigheid en dat hij veel van zijn opnames in de ruwe vorm online zet. Dat maakt hem extra authentiek.

Het kanaal van Ad
Ad L.

Links over Ad

Het youtubekanaal van Ad Looij is een intiem dagboek en een fascinerend foodvlog

[ afbeelding ]

Game on! *O*
@Fernweh waarom doe jij dit niet over Abid
of @Kluun1985 waarom doe je geen uitgebreider verslag over je India-reis zoals Ad.
pi_192325060
Ik zou dit niet doen Nikon. Die man is chronisch depressief, heeft een stalker. Politie heeft hem opgeroepen om te stoppen met streamen. Die man wordt al ik weet niet hoe lang lastig gevallen door iemand die hakenkruizen op z'n huis spuit, laatsts "Kanker pedo"op z'n gevel. Ze hebben bij hem ingebroken, raam ingegooid...

Laat die arme man met rust.
.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 19:49:16 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192325061
quote:
99s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 19:47 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Nee dat niet, maar volgens mij zit hij ook niet op onze aandacht te wachten.
Waarom zouden we het niet over zijn streams mogen hebben? Zolang mensen normaal blijven doen lijkt mij dat prima.

En geen aandacht willen :') Waarom streamt ie zichzelf dan 24/7 :')
pi_192325082
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 19:49 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Waarom zouden we het niet over zijn streams mogen hebben? Zolang mensen normaal blijven doen lijkt mij dat prima.

En geen aandacht willen :') Waarom streamt ie zichzelf dan 24/7 :')
Hij streamt zichzelf 24/7 (En houd een internetdagboek bij) omdat hij dat voor zijn kleinkinderen wil. Dan kunnen die over opa weten wat ze maar willen. Dit streamgedoe van hem heeft overigens al heel wat ruzies met familie opgeleverd..
.
  Moderator zaterdag 28 maart 2020 @ 19:50:42 #14
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192325086
Ik ga dit even achter de schermen neerleggen. Tot er een uitspraak is, gaat dit topic (eventueel tijdelijk) op slot.

U hoort nog van ons.
F.K.A. SuperwormJim
  Moderator zondag 29 maart 2020 @ 18:33:30 #15
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_192340630
Voorlopig gaat het slotje er af. Let op: dit is geen garantie dat dit pertinent open blijft.
F.K.A. SuperwormJim
pi_192340671
Heeft Ad nog geen corona opgelopen? Hij behoort met zijn bejaarde leeftijd, ja tot de risico groep. Of leeft hij nog steeds van thuis bezorgd maaltijden?

Mooi om een topic te zien over deze echte YouTube ster, met tientallen jaren werkervaring :) Wel jammer dat hij zo aan de bank gekluisterd is, of trekt hij er ondertussen weer op uit?
pi_192341259
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:35 schreef Diqiu-Long het volgende:
Heeft Ad nog geen corona opgelopen? Hij behoort met zijn bejaarde leeftijd, ja tot de risico groep. Of leeft hij nog steeds van thuis bezorgd maaltijden?

Mooi om een topic te zien over deze echte YouTube ster, met tientallen jaren werkervaring :) Wel jammer dat hij zo aan de bank gekluisterd is, of trekt hij er ondertussen weer op uit?
Bejaarde leeftijd, ga toch weg :') Hij is 59 of 60. 60-70 jaar geleden was je bejaard, nu is dat echt niet meer zo.
Iemand met een chronische depressie trekt er niet op uit trouwens.
.
pi_192341315
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 19:49 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik zou dit niet doen Nikon. Die man is chronisch depressief, heeft een stalker. Politie heeft hem opgeroepen om te stoppen met streamen. Die man wordt al ik weet niet hoe lang lastig gevallen door iemand die hakenkruizen op z'n huis spuit, laatsts "Kanker pedo"op z'n gevel. Ze hebben bij hem ingebroken, raam ingegooid...

Laat die arme man met rust.
Dit was wel zeer triest. De man doet niemand kwaad. Dat soort reacties begrijp ik totaal niet.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_192341344
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 19:02 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:

[..]

Bejaarde leeftijd, ga toch weg :') Hij is 59 of 60. 60-70 jaar geleden was je bejaard, nu is dat echt niet meer zo.

Klopt! Dat is nu totaal anders.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
pi_192341359
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 19:04 schreef Sigaartje het volgende:

[..]

Dit was wel zeer triest. De man doet niemand kwaad. Dat soort reacties begrijp ik totaal niet.
Vind het ook erg sneu. Die man zit al 15 jaar thuis, is meermaals financieel keihard genaaid, maakt nu vlogs omdat hij kinderen/kleinkinderen niet meer ziet (Door diezelfde vlogs en zijn website overigens) en wil zo die familie later als hij er niet meer is laten zien wat opa Ad allemaal heeft gedaan.

En dan zitten er lulletjes rozenwater dit dit soort dingen doen. Bah.
.
pi_192342198
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 18:35 schreef Diqiu-Long het volgende:

Ad komt nauwelijks van zijn bank af, hetgeen momenteel vooral een voordeel is.
pi_192342288
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 19:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]

Ad komt nauwelijks van zijn bank af, hetgeen momenteel vooral een voordeel is.
Dat klinkt niet zo heel gezond :( Erg jammer dit hoor. Eigenlijk zou zo'n man hulp moeten krijgen en het vloggen, zal hem ook niet veel goeds doen....

Heb namelijk begrepen, dat hij het mikpunt is van (internet) pesterijen. Ik word nu al behoorlijk depri van dat binnen zitten, dus ben blij als ik morgen weer naar mijn werk mag.

Weet Ad overigens wel van de corona uitbraak? Hij zit ja al jaren thuis op de bank namelijk, dus veel anders zal het voor hem niet zijn nu. Ja het is een voordeel thuis blijven, maar je zult toch afentoe naar de supermarkt moeten.
pi_192342309
Moet echt bijna overgeven van die ellendige bak boontjes in de OP. :r.
  zondag 29 maart 2020 @ 22:24:53 #24
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192345703
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 19:41 schreef Nikonlover het volgende:

Het kanaal van Ad
Ad L.

Links over Ad

[ afbeelding ]

Game on! *O*
_O_
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_192389572
Ad is kanker vrij _O_
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')