Dat is wel lekker winnen dan als je zo'n flinke bon hebtquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hehe, ja, ze trekken 4 willekeurige kassabonnen (waar dus groen/fruit/vis op sttaat) per week.
Die kan ik toch niet luchten.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja totdat het je eigen familieleden zijn
Het waren er 1000 en ze kunnen opschalen tot 1500 ic bedden met beademingquote:
ja totaal. je zegt duizend per dag toch?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:07 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Het waren er 1000 en ze kunnen opschalen tot 1500 ic bedden met beademing![]()
Gelukkig heeft het leger nog 40 stuks beademingsapparatuur beschikbaar gesteld van de 80 die Bruins had beloofd![]()
Of je nog oude vuurwerkbrillen en stofkapjes in de schuur hebt liggen voor medisch personeel
Ga slapen of neem een rooie vodka red bullquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja totaal. je zegt duizend per dag toch?
of lees ik het weer verkeerd? Ben moe :p
Gave buurt!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:59 schreef Nick1975 het volgende:
[..]
Ja ik eet goed hoor. Maak je geen zorgen. Zit in Witte de Withkwartier.
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:09 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ga slapen of neem een rooie vodka red bull
Dit, wat moet je anders ook eigenlijk.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
opzich geloof ik wel dat die strategie kan werken
Goed bezig!quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:00 schreef Fogel het volgende:
Was vanmiddag in de supermarkt. Maar liefst 3 anderen in de winkel, op een zaterdagmiddag. Heerlijk
En nog beter dat ik daarna een SMS van de winkel kreeg, ze hebben daar een "loterij" voor iedereen die fruit/groente/vis koopt naast al het andere... ik kreeg het hele bedrag van die aankoop terugToch zo'n 230 euro dat. (is een vrij normaal bedrag voor een kleine week aan eten hier)
dus dat.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit, wat moet je anders ook eigenlijk.
Die man beslist niet, dat doet de regeringquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:03 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Onze zorgstelsel kan dit niet aan daar kwam Jaapie de volgende dag ook ineens achter
Met zijn 1000 ic bedden op 17 miljoen inwoners![]()
En nu alles blamen op Roche![]()
3 maanden extra voorbereidingstijd gehad en je hebt geen moer gedaan die man heeft bloed aan zijn handen
Grote Flugel.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:09 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Ga slapen of neem een rooie vodka red bull
@UitStraling en @LTVDK doen wel een moord voor je hoor.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohVerkeerd gelezen. vond het al zon rare vraag
Bitterbal is hier degene van het moorden hoor ...quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
@:uitstraling en @:ltvdk doen wel een moord voor je hoor.
Marktwerking in de zorg hequote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:07 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Het waren er 1000 en ze kunnen opschalen tot 1500 ic bedden met beademing![]()
Gelukkig heeft het leger nog 40 stuks beademingsapparatuur beschikbaar gesteld van de 80 die Bruins had beloofd![]()
Of je nog oude vuurwerkbrillen en stofkapjes in de schuur hebt liggen voor medisch personeel
jeps. lang geleden welquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:12 schreef vuurbrood het volgende:
[..]
Uncle Ben's?
Ik wist niet dat ze die zooi nog verkochten![]()
'hitball for hire'quote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Bitterbal is hier degene van het moorden hoor ...
1977 The coolest year in hellquote:Op zaterdag 28 maart 2020 19:14 schreef Nick1975 het volgende:
Rustag. Ik ga even een docu opzoeken. Nog geen idee wat voor één.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |