abonnement Unibet Coolblue
pi_192321505
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 16:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Zou niet weten waarom je niet naar buiten mag zolang je afstand bewaard?
Omdat de kans op verspreiding van het virus groter is als mensen onderling bewegen.

Stopt iedereen met bewegen, dan zijn er veel minder besmettingen. Dat bedoelt hij waarschijnlijk te zeggen met zijn :') maar hij weet niet toe te communiceren
pi_192322159
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 15:27 schreef Wigle het volgende:

[..]

Het is gewoon apart om allerlei mensen opeens spontaan in een park te zien. De helft zal dat normaal nooit doen. Hier in de buurt zie je ook allerlei mensen die zijn gaan hardlopen. Gemiddeld gezien is dat 1/10 van het aantal.
Zodra de zon maar een beetje schijnt is Tempelhofer Park drukbezocht. Maar nu zoeken mensen allerlei excuses om maar even naar buiten te gaan, zoals mensen in Spanje die hun geit of speelgoedhond uitlieten.
pi_192322540
quote:
6s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 15:33 schreef Chia het volgende:

[..]

Wel als het makkelijk lukt om daarbij massaal die 1,5 m afstand te houden. ;)
Sommigen denken geloof ik dat je Corona krijgt door naar iemand te kijken.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192322575
quote:
13s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 14:49 schreef Arkai het volgende:
Dat is wel bizar ja. Gelukkig staat er wel een stevig windje maar dat neemt niet weg dat dit gewoon gevaarlijk is.
Valt mee, er zijn in de afgelopen 2 maanden 400 doden in Duitsland gevallen door corona met een sterftepercentage van 0,75%. Vergelijk dat met elke andere ziekte.
pi_192322818
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 15:27 schreef Wigle het volgende:

[..]

Het is gewoon apart om allerlei mensen opeens spontaan in een park te zien. De helft zal dat normaal nooit doen. Hier in de buurt zie je ook allerlei mensen die zijn gaan hardlopen. Gemiddeld gezien is dat 1/10 van het aantal.
Vind ik ook wel hoor.
Ik snap natuurlijk waarom deze mensen een frisse neus halen, maar het is ook best een vreemde gewaarwording dat de parken en natuurgebieden waar wij dagelijks de honden uitlaten nu drukker bezocht worden dan normaal op hele mooie dagen.

Wij zien ook ineens heel veel kennissen en buren hardlopen, skaten of sporten in het park, terwijl ze dit normaal nooit doen en ik een deel van deze mensen ook nog nooit over sport of gezond bewegen gehoord heb.

Overigens zullen fysiotherapeuten best blij zijn met al die hardlopers, hebben ze straks weer extra werk door alle mensen met rug- en knieklachten :D

Wat betreft het filmpje.
Het is niet zo massaal als wij vorig weekend hadden op de stranden en je ziet veel mensen afstand houden, maar dit is nog steeds te veel en te dicht op elkaar denk ik.
pi_192322884
Weetje hoe groot dat park (vliegveld) is, ik heb er 2 jaar naast gewoond.
Normaal duizenden mensen.

Hier was het trouwens ook bomvol bij de rivier en in het bos.
Lekker sporten, frisse neus halen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jed1Gam op 28-03-2020 18:14:04 ]
  zondag 29 maart 2020 @ 01:00:35 #32
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_192331160
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 16:11 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

maar hij weet niet toe te communiceren
Point taken.
Krekker is de bom!
pi_192331212
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2020 01:00 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Point taken.
:D
mooie
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')