abonnement Unibet Coolblue
pi_192319785
Nu de lockdown deels is opgeheven in Hubei, worden mensen tegen gehouden om naar hun werk te gaan door omliggende provincies. Dit levert massale relpartijen op.

Schijnbaar zijn de Chinezen er nog niet helemaal gerust op dat COVID-19 onder controle is.

TruthAbtChina twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 10:41:39 There are MASSIVE protests developing right now on the Jiujiang Yangtze River Bridge that joins the Hubei and Jiangxi provinces in Eastern China.

The situation is rapidly evolving.

THREAD 👇 https://t.co/4J2LCdssDd reageer retweet
TruthAbtChina twitterde op vrijdag 27-03-2020 om 13:53:19 Here is another view of Hubei residents flipping over a Jiangxi police van.

What's nice about this view is that it clearly shows the Hubei police simply watching, if not helping, the Hubei civilians destroy Jiangxi police vehicles. https://t.co/ueVKHbGxB5 reageer retweet
One man's trash, another man's treasure.
pi_192320053
Die houden zich niet aan de 1.5m afstand.

Ook niet echt slim om zonder complete gezichtsbedekking daar te lopen rellen.
pi_192320094
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 14:22 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Die houden zich niet aan de 1.5m afstand.

Ook niet echt slim om zonder complete gezichtsbedekking daar te lopen rellen.
Zou wel ironisch zijn als de corona nu weer door die rellen keihard verspreid. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 28 maart 2020 @ 14:25:58 #4
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_192320114
Fake news?
So we just called him Fred
pi_192320138
Secundaire bron die bevestigt dat dit authentieke beelden zijn?
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192320139
Rare mensen die Chinezen
pi_192320150
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 14:25 schreef Fred het volgende:
Fake news?
Nee, er is nu echt een tendens gaande van wantrouwen richting Chinese overheidsdiensten. Daarnaast lijken de Chinezen zelf ook niet te geloven dat COVID-19 onder controle is. Mensen die nu zonder inkomen zitten en wel gewoon naar hun werk willen, zijn daar de dupe van.
One man's trash, another man's treasure.
pi_192320204
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 14:27 schreef DireStraits7 het volgende:
Secundaire bron die bevestigt dat dit authentieke beelden zijn?
Alle beelden wordt naar het schijnt van sociale media verwijderd. Censuur dus.
One man's trash, another man's treasure.
pi_192320224
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 14:31 schreef Arkai het volgende:

[..]

Alle beelden wordt naar het schijnt van sociale media verwijderd. Censuur dus.
Dat laatste geloof ik graag bij China. Maar ik heb de laatste weken iets te veel filmpjes van zogenaamd huidige rellen gezien die later van jaren terug bleken te zijn.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_192320248
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 14:33 schreef DireStraits7 het volgende:

[..]

Dat laatste geloof ik graag bij China. Maar ik heb de laatste weken iets te veel filmpjes van zogenaamd huidige rellen gezien die later van jaren terug bleken te zijn.
The Sun bericht er ook over. Hoe betrouwbaar dat is, durf ik niet te zeggen.

https://www.thesun.co.uk/(...)s-riots-wuhan-china/
One man's trash, another man's treasure.
pi_192320251
Violence erupts in China as people try to leave coronavirus-stricken Hubei province

Ik ontbeer het intellect om deze bron op waarde te schatten, maar er lijkt idd wat te gebeuren daar :o
pi_192320264
Die komen zo weer in een nieuwe golf besmettingen, zag bijna iedereen al aankomen natuurlijk
pi_192321182
fake news, want ze dragen geen gezichtsbedekking en iedereen weet dat dat in china betekent dat je verdwijnt... ze zijn niet zo stom daar, dus daarom is het fake news.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_192321430
Mensen moeten toch eten, en de huisdieren zullen inmiddels wel in de pan gezeten hebben.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  User die je het meest gemist hebt 2022 zondag 29 maart 2020 @ 11:36:54 #15
78918 SeLang
Black swans matter
pi_192334152
Ik denk niet dat dit fake news is en het zou ook geen verrassend nieuws zijn als het klopt. Deze crisis heeft het wantrouwen tov de Chinese regering versterkt. Ook neemt de ontevredenheid toe door de enorme economische impact die deze crisis heeft. Mensen zijn hun baan kwijt, of hun lifetime savings, of het eigen bedrijf waar ze hun hele leven voor hebben gewerkt en het einde is nog lang niet in zicht.

Fabrieken in China produceren weer (op een lager niveau) maar nu is hun afzetmarkt verdwenen omdat de rest van de wereld in lockdown zit. En aangezien slechts een fractie van de Chinezen besmet is geweest is er ook nog geen immuniteit, dus dat virus gaat daar gewoon opnieuw toeslaan.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
pi_192399170
Nieuwe lockdownsituatie in China.

In de plaats Jia (populatie 600k) geldt vanaf 1 april een volledige lockdown. Zo gek waren die Chinezen dus niet om te geloven dat alles onder controle was.

One man's trash, another man's treasure.
pi_192402170
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2020 11:36 schreef SeLang het volgende:
Ik denk niet dat dit fake news is en het zou ook geen verrassend nieuws zijn als het klopt. Deze crisis heeft het wantrouwen tov de Chinese regering versterkt. Ook neemt de ontevredenheid toe door de enorme economische impact die deze crisis heeft. Mensen zijn hun baan kwijt, of hun lifetime savings, of het eigen bedrijf waar ze hun hele leven voor hebben gewerkt en het einde is nog lang niet in zicht.

Fabrieken in China produceren weer (op een lager niveau) maar nu is hun afzetmarkt verdwenen omdat de rest van de wereld in lockdown zit. En aangezien slechts een fractie van de Chinezen besmet is geweest is er ook nog geen immuniteit, dus dat virus gaat daar gewoon opnieuw toeslaan.
Een virus zal altijd blijven toeslaan.
Het is ook nog helemaal niet duidelijk wát dit virus precies is én hoe lang het überhaupt al onder de mensen is.
pi_192404929
die filmpjes zag je 2 maanden terug ook uit die hoek, bleek t oude meuk te zijn. ook filmpjes van vrachtwagens die bekogeld werden met stenen, bleek filmpje van liveleak te zijn uit 2017. Dus nee kom maar met wat anders
pi_192404955
En dan kom je dit tegen in dezelfde thread, en ja ik ben iemand die kritisch kijkt naar dingen. Maar dit is zelfs voor mij een dikke wtf



Als het nu een persoon is met een fatsoenlijke naam, maar deze heeft een account aangemaakt met een vage naam en publiceert alleen maar dit soort chaos filmpjes uit china zonder context
  donderdag 2 april 2020 @ 07:59:57 #20
401891 iScream.
Cold as ice!
pi_192405001
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 07:56 schreef funnywell het volgende:
En dan kom je dit tegen in dezelfde thread, en ja ik ben iemand die kritisch kijkt naar dingen. Maar dit is zelfs voor mij een dikke wtf

[ afbeelding ]

Als het nu een persoon is met een fatsoenlijke naam, maar deze heeft een account aangemaakt met een vage naam en publiceert alleen maar dit soort chaos filmpjes uit china zonder context
Haha, diie man heeft de kast vol met aluminium hoedjes
pi_192405023
uh...

https://www.ndtv.com/worl(...)-effect-dips-2203742

"China Coronavirus: The markets are under watchful eyes of guards, who ensure no one is able to take pictures of the blood-soaked floors, slaughtering of dogs and rabbits, and scared animals cramped in cages."
pi_192405250
quote:
13s.gif Op donderdag 2 april 2020 08:01 schreef EspressoCoffee het volgende:
uh...

https://www.ndtv.com/worl(...)-effect-dips-2203742

"China Coronavirus: The markets are under watchful eyes of guards, who ensure no one is able to take pictures of the blood-soaked floors, slaughtering of dogs and rabbits, and scared animals cramped in cages."
Man man man. :N

Smerig volk, op naar de volgende lockdown voor ze.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192405327
quote:
16s.gif Op donderdag 2 april 2020 08:23 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Man man man. :N

Smerig volk, op naar de volgende lockdown voor ze.
En het jammere is dat je er niks over mag zeggen, want racisme enzo...

Ik geloof dat de meeste Chinezen het wel prima vinden zo, als de meesten er al decennia niets over lullen...
pi_192405506
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 07:56 schreef funnywell het volgende:
En dan kom je dit tegen in dezelfde thread, en ja ik ben iemand die kritisch kijkt naar dingen. Maar dit is zelfs voor mij een dikke wtf

[ afbeelding ]

Als het nu een persoon is met een fatsoenlijke naam, maar deze heeft een account aangemaakt met een vage naam en publiceert alleen maar dit soort chaos filmpjes uit china zonder context
Juist en daarom zijn er nu bijna geen chemtrails meer in de lucht toch als ze ons kunnen controleren?
Dat 5G gedoe :') Ik heb een paar van die nitwits op facebook, waarschijnlijk weten ze niet eens waar 5G voor staat. Zal ik ze blokken?
pi_192405645
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 14:36 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Ik ontbeer intellect
#zelfkennisisok
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')