abonnement Unibet Coolblue
pi_200679298
Ik kom pas terug in september.
pi_200680270
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 17:16 schreef Sport_Life het volgende:
Ik kom pas terug in september.
2-08 gaat alles weer down denk je?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 1 augustus 2021 @ 21:09:37 #53
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_200683373
Altijd in de markt blijven, het is vooral de tijd die je investeert. Niet zozeer het geld.
pi_200683472
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 21:09 schreef BasEnAad het volgende:
Altijd in de markt blijven, het is vooral de tijd die je investeert. Niet zozeer het geld.
Keb wat Puts, telt dat ook?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 1 augustus 2021 @ 21:20:22 #55
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_200683545
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 21:15 schreef ludovico het volgende:

[..]

Keb wat Puts, telt dat ook?
Ik weet het :D
Is niet mijn strategie, ik ga voor langetermijnrendement en dividend, puts zijn daar geen onderdeel van.
pi_200684154
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 21:20 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Ik weet het :D
Is niet mijn strategie, ik ga voor langetermijnrendement en dividend, puts zijn daar geen onderdeel van.
Verstandig.

Tis voor mij ook grotendeels gewoon een hedge hoor, zit nog flink in Gazprom voornamelijk.

Heb over 3 jaar een andere bestemming. Het staat nu te hoog om teveel risico te nemen naar mijn smaak, daar is het termijn te kort voor.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 1 augustus 2021 @ 22:17:52 #57
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_200684501
quote:
0s.gif Op zondag 1 augustus 2021 21:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Verstandig.

Tis voor mij ook grotendeels gewoon een hedge hoor, zit nog flink in Gazprom voornamelijk.

Heb over 3 jaar een andere bestemming. Het staat nu te hoog om teveel risico te nemen naar mijn smaak, daar is het termijn te kort voor.
Ik neem nu ook niet veel risico. Het is meer dat ik wat achter de hand hou zodat ik kan kopen wanneer het inzakt. Als jouw horizon 3 jaar is, dan zou ik inderdaad wat voorzichtiger zijn.

Aan de andere kant: alle indexen staan hoog, maar ze zijn niet vreselijk duur. De verwachte winsten stijgen harder dan de beurs. Daar komt nog bij dat fiat geprint wordt als het een lieve lust is. Ik voel me veiliger met mijn geld in aandelen dan in Euro's bijvoorbeeld. Aandelen worden nog gestut door echte waarde.
pi_200919472
Morgen 'gewoon' weer 'in het groen' toch...?
pi_200919750
quote:
5s.gif Op zondag 15 augustus 2021 10:47 schreef Socios het volgende:
Morgen 'gewoon' weer 'in het groen' toch...?
Wanneer gaan de centrale banken weer aan de rentes sleutelen?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200927877
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 11:11 schreef ludovico het volgende:

[..]
Wanneer gaan de centrale banken weer aan de rentes sleutelen?
Vraag me dat ook af
Cindy De Vuyst
pi_200928394
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 21:20 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Vraag me dat ook af
Grootste risico van die sky high aandelenprijzen..

Men is massaal ingestapt om inflatierisico tegen te gaan, inflatierisico zit nu ingeprijsd... Straks rente omhoog... Inflatie omhoog, rente omhoog...... Corona lock down... Happy stagflatie times.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 15 augustus 2021 @ 21:56:01 #62
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_200928562
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 21:47 schreef ludovico het volgende:

[..]
Grootste risico van die sky high aandelenprijzen..

Men is massaal ingestapt om inflatierisico tegen te gaan, inflatierisico zit nu ingeprijsd... Straks rente omhoog... Inflatie omhoog, rente omhoog...... Corona lock down... Happy stagflatie times.
Mooi koopmoment sowieso ^O^
pi_200928661
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 21:56 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Mooi koopmoment sowieso ^O^
Laat de aex maar crashen naar 400 hoor, no worries...
Ik verkoop half september nog wat Gazprom, dan mag het van mij in December droppen naar 400.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 15 augustus 2021 @ 22:08:34 #64
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_200928795
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 22:01 schreef ludovico het volgende:

[..]
Laat de aex maar crashen naar 400 hoor, no worries...
Ik verkoop half september nog wat Gazprom, dan mag het van mij in December droppen naar 400.
Het kan vast nog lager, maar dat zou alleen gedreven zijn door angst en niet door cijfers.
Die 'dagkoersen' boeien me ook niet zoveel, het gaat mij om dividend en lange termijn.
pi_200928829
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 22:08 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Het kan vast nog lager, maar dat zou alleen gedreven zijn door angst en niet door cijfers.
Die 'dagkoersen' boeien me ook niet zoveel, het gaat mij om dividend en lange termijn.
Mja, het kan idd lager, maar op 400 is het risico dat je na 5 jaar rood staat in ieder geval iets kleiner geworden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 15 augustus 2021 @ 22:13:59 #66
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_200928898
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 22:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Mja, het kan idd lager, maar op 400 is het risico dat je na 5 jaar rood staat in ieder geval iets kleiner geworden.
Jazeker en we moeten ook oppassen voor: 'This time it's different', als je die uitdrukking kent. Het gaat uiteindelijk altijd weer eens flink omlaag. Maar ik zou niet weten waar ik mijn geld nu anders zou moeten laten dan in aandelen.
pi_200929027
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 22:13 schreef BasEnAad het volgende:
Jazeker en we moeten ook oppassen voor: 'This time it's different', als je die uitdrukking kent.
Forever lage interest rates......

Denk dat enigszins de ongelijkheid in vermogen er ook wat mee te maken heeft....
Stel al het geld is op 1 plek geconcentreerd, overig heeft niks uit te geven... Tjah, dan is er ook weinig geld om veel rente te betalen... Maar keb deze niet helemaal uitgedacht.

Er zijn ook mensen die zeggen dat het met de vergrijzing te maken heeft, oudere mensen sparen meer en geven weinig uit... Zelfde idee eigenlijk, veel geld geconcentreerd en weinig investments beschikbaar voor het geld.

Maar de centrale banken maken het helemaal bond door olie op het vuur te gooien.
Dikke asset bubbels, thx ECB thx FED.

Het opkopen van aandelen is helemaal een politiek gevaarte van die centrale banken, wat gaan ze nu doen dan? Beslissingsmacht uitoefenen op bedrijven?

Great reset? :D
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  zondag 15 augustus 2021 @ 22:44:17 #68
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_200929517
quote:
0s.gif Op zondag 15 augustus 2021 22:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Forever lage interest rates......

Denk dat enigszins de ongelijkheid in vermogen er ook wat mee te maken heeft....
Stel al het geld is op 1 plek geconcentreerd, overig heeft niks uit te geven... Tjah, dan is er ook weinig geld om veel rente te betalen... Maar keb deze niet helemaal uitgedacht.

Er zijn ook mensen die zeggen dat het met de vergrijzing te maken heeft, oudere mensen sparen meer en geven weinig uit... Zelfde idee eigenlijk, veel geld geconcentreerd en weinig investments beschikbaar voor het geld.

Ik ga hier ook even over nadenken.
pi_200931354
Jullie verwachten die correctie dan vrij snel?
Cindy De Vuyst
pi_200931597
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 05:30 schreef einzeinz het volgende:
Jullie verwachten die correctie dan vrij snel?
Oh ik wel, maar is echt afhankelijk van de centrale banken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_200931610
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 07:04 schreef ludovico het volgende:

[..]
Oh ik wel, maar is echt afhankelijk van de centrale banken.
Rente zal niet snel stijgen. Zeker niet zolang corona er is
Cindy De Vuyst
pi_200931655
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 07:08 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Rente zal niet snel stijgen. Zeker niet zolang corona er is
Lekker die inflatie.

Sowieso zijn centrale banken die inflatie gaan accepteren opeens, opeens een ander mandaat. Raar, allemaal politiek zou ik zeggen.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_201325766
quote:
5s.gif Op zondag 15 augustus 2021 10:47 schreef Socios het volgende:
Morgen 'gewoon' weer 'in het groen' toch...?
Maand later dezelfde vraag.

:T
pi_201502477
quote:
0s.gif Op maandag 16 augustus 2021 07:08 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Rente zal niet snel stijgen. Zeker niet zolang corona er is
https://ibb.co/JCN8GTV
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')