abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_192315080
Ik heb van mijn werk een nieuwe e-mailadres gekregen en ik wilde inloggen.
Zoals gewoonlijk vraagt Google om te verifiëren, ik geef mijn persoonlijke e-mailadres op en krijg een code toegestuurd.
Wanneer ik die code invoer betreft mijn werk e-mailadres krijg ik telkens een foutmelding dat google het niet kan verifiëren.
Hoe los ik dit probleem op?
  zaterdag 28 maart 2020 @ 11:00:29 #2
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_192317142
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 07:44 schreef Antaris het volgende:
Hoe los ik dit probleem op?
Maandag aan de IT-er vragen wat je moet doen.

Ik vind het wel vreemd dat je een privé e-mailadres zou moeten gebruiken om een werk e-mailadres te activeren.
So we just called him Fred
pi_192317962
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 11:00 schreef Fred het volgende:

[..]

Maandag aan de IT-er vragen wat je moet doen.

Ik vind het wel vreemd dat je een privé e-mailadres zou moeten gebruiken om een werk e-mailadres te activeren.
Dat moet niet, maar ik deed het als alternatief.
Normaal gesproken gebruik je een telefoon om te controleren of jij het werkelijk bent.
Dat kan ik dus niet en Google geeft de mogelijkheid om mijn persoonlijke account te gebruiken.
Ik ontvang een code, wanneer ik die invoer bij mijn zakelijke account dan krijg ik een foutmelding.
  zaterdag 28 maart 2020 @ 22:17:46 #4
353011 m1st1g
Niet gevaarlijk
pi_192328205
Waarschijnlijk is dat e-mailadres al gekoppeld aan een nummer of ander e-mailadres dat OOK van het bedrijf is.
pi_192329340
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2020 22:17 schreef m1st1g het volgende:
Waarschijnlijk is dat e-mailadres al gekoppeld aan een nummer of ander e-mailadres dat OOK van het bedrijf is.
Dank je, ik zal maandag navragen.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')