quote:
Op zaterdag 28 maart 2020 12:30 schreef Mortaxx het volgende:[..]
Enige wat er toe doet is dat je dronken achter het stuur bent gestapt en schade hebt veroorzaakt. Daar zal de rechter op oordelen
Maakt niets uit of die buurman in de rechtszaal een verklaring geeft. Als ik rechter was zou ik het zelfs als negatief zien dat jij de verklaring van een getuige in twijfel gaat trekken. Geeft niet echt vertrouwen dat je doorhebt dat jij degene bent die zwaar de fout in is gegaan
Nou eerste zin al,. Dat is dus lomp al want een rechter zou daar dus juist mee rekening moeten houden?
Situatie enzo ipv blind ovj volgen
Dus ok dat zeg je wel nu. Maar is dat zo?
En als nog dat neem ik op me schuld blabla ok al 3 mnd rijbewijs weg tegen die tijd als het allemaal doorgaat daar ga ik maandag maar ff over bellen.
Werk kwijt bijstand werkgever probleem ook weer..... gvd zeg ik doe toch ook mijn best?
Zweer het je je kunt beter gewoon bijstand trekken en alles langs je heen laten gaan want ben je beter uit.
Ik wel iig maar ik wil wel verantwoording nemen voor wat ik fout deed en doe er elke dag dikke gevolgen van nu al.
Ok straf ok, Liegen over verklaringen euhm nee?
Cbr er nog ff een extra duw maar aan geven. Nee?
Ok ik ben in staat om het maar op te geven hoor,,, vechten tegen Iets wat je niet kunt winnen dus ofzo aantal jaar houd cbr je aan het lijntje weer,
Maar snap best jullie dan ook weer. Tuurlijk had het niet moeten doen. Maar eht was niet zo een onwijs gevaar ook en herhaal dit omdat sommige het niet begrijpen. Nog steeds niet trouwens.
Maar wil terug naar de vraag. Rechtbank bellen dus maandag en vragen of de getuige een uitnodiging krijgt ook om het even uit te leggen aan de rechter?