Ik lees net dat dat Tailfox niet is, jammer wel had dat gore jankende schuimbekkende mietje van een Tailfox wel willen zien reageren, wat jij @Tailless?quote:
Neequote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:32 schreef Geelman het volgende:
Spatel is makkelijker dan een vork. Of heb je geen spatel?
quote:
Omdat ik nooit meer in huis haal dan nodig p/w.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:35 schreef Fushia2 het volgende:
Waarom is je koelkast altijd leeg? @:itsthebradgehere
Dus jij besluit maandag al dat je vrijdag instantnoodles met kip eet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Omdat ik nooit meer in huis haal dan nodig p/w.
Waarom altijd zo zuur?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus jij besluit maandag al dat je vrijdag instantnoodles met kip eet.
Godver
Dan blijf je lekker weg.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou, BradgeTV doet op dit moment aan als een 128ste herhaling van een willekeurige aflevering van Flodder op een troosteloze doordeweekse (werk)dag.
[..]
Hallo, tijdreiziger met een recente PoHi uit 2014, dat zijn minimaal 185 Braddie-cyclussen.
Maar je hebt niks? Buiten wat vlees,shitload aan noedels en senseo pads?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nee daarom ligt je kast vol met 50 pakjes noodlesquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:39 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Nou nee. Maar als jij het zo voor jezelf wil invullen is dat oke.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:41 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus jij besluit maandag al dat je vrijdag instantnoodles met kip eet.
Godver
Ik eet overdag wel normaal, meestal 4 sneetjes brood met wat beleg. In de avond verschilt het heel erg wat ik eetquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:48 schreef ZwangerPetro het volgende:
Krijg je s avonds geen honger als je zo karig hebt gegeten?
Kan niet wachten tot corona voorbij is en oude mensen weer naar buiten mogen.quote:
Zou er 10tje voor over hebbenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:52 schreef Fushia2 het volgende:
Mag ik je hoofd komen scheren? Maak je er een vlog van.
@:solotovski
Hoe kan het dan in vredesnaam zo zijn dat ik 2x zoveel eet, maar jij 2x zoveel weegt?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:52 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Ik eet overdag wel normaal, meestal 4 sneetjes brood met wat beleg. In de avond verschilt het heel erg wat ik eet
Echt honger krijg ik er niet van nee.
Ik denk dat er hier en daar ook wel een snackje passeert.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:48 schreef ZwangerPetro het volgende:
Krijg je s avonds geen honger als je zo karig hebt gegeten?
De wokkels en de koekjes geef je aan je hond?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:01 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Omdat.
Ik 2x zoveel at tot voorkort.
“Nibbits zijn ook wel handig”quote:Op zaterdag 28 maart 2020 18:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik denk dat er hier en daar ook wel een snackje passeert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |