een vlog hier?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:41 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Voor de volgende streamOver 15 minuten staat er een vlog te wachten
Eens wel jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou, BradgeTV doet op dit moment aan als een 128ste herhaling van een willekeurige aflevering van Flodder op een troosteloze doordeweekse (werk)dag.
[..]
Hallo, tijdreiziger met een recente PoHi uit 2014, dat zijn minimaal 185 Braddie-cyclussen.
Ik heb idd wat in te halen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:38 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Kijk, dit bedoel ik nou, BradgeTV doet op dit moment aan als een 128ste herhaling van een willekeurige aflevering van Flodder op een troosteloze doordeweekse (werk)dag.
[..]
Hallo, tijdreiziger met een recente PoHi uit 2014, dat zijn minimaal 185 Braddie-cyclussen.
Iedereen heeft overal wel een mening over, het vergt een man om een mening te geven nadat hij heeft gezien waar hij over praat.quote:
Thanks Phoenyxquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:47 schreef phoenyx het volgende:
Braddie is trouwens best/nogal goed met het keyboard vind ik.
Waarom zeg je nou weer zoiets juist? Je kan het toch best goed. Take some credit zoals ze in het Engels zeggen. De rest hier zit al genoeg tegen je te zeuren hoor, je hoeft jezelf ook niet nog extra als minder te verkopen dan je bentquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:50 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
[..]
Thanks PhoenyxIk klooi maar wat aan hoor
Heb je gelijk in. Ik cijfer mijzelf sowieso te vaak weg, hoor ik van meer mensen. Punt is, ik weet wel wat ik kan muzikaal gezien, maar vind het moeilijk om complimenten te accepterenquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:51 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Waarom zeg je nou weer zoiets juist? Je kan het toch best goed. Take some credit zoals ze in het Engels zeggen. De rest hier zit al genoeg tegen je te zeuren hoor, je hoeft jezelf ook niet nog extra als minder te verkopen dan je bent
Nou eerst werd je soms wat hysterisch en nu reageer je gewoon gevatquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:12 schreef ItsTheBradgeHere het volgende:
Ik las mongoliger
Hoe bedoel je mondiger?
Ja, waarom makkelijk doen als het moeilijk kanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 17:25 schreef Geelman het volgende:
De manier waarop die kipschnitzel wordt gekeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |