Ik op blond haar en blauwe ogen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:36 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Ja die andere ook, maar ik val op donker haha.
Mooi, ik bruin haar en bruine ogen. Gelukkig maar anders ging iedereen voor dezelfde.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:38 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ik op blond haar en blauwe ogen.
Jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mooi, ik bruin haar en bruine ogen. Gelukkig maar anders ging iedereen voor dezelfde.
Hahaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JaNu hebben we alle 2 een leuke avond ipv 1 van ons
Daar zit je dan met z'n 2en een beetje te wanken op de zangeressen van een jamsessie van Braddie.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:39 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JaNu hebben we alle 2 een leuke avond ipv 1 van ons
Waar zit jij dan op te fappen?quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Daar zit je dan met z'n 2en een beetje te wanken op de zangeressen van een jamsessie van Braddie.
Hahaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Daar zit je dan met z'n 2en een beetje te wanken op de zangeressen van een jamsessie van Braddie.
Nou, dan fap ik toch liever op die lekkere blonde danseresquote:
Is dat wat? Ik ben de Crown seizoen 3 aan het kijken nu.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:43 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Op niemand, ik kijk la Casa de Papel seizoen 3 maat.
Lekker dubbelhandig rukken, we moeten meer bewegen in deze Corona tijden.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:44 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Nou, dan fap ik toch liever op die lekkere blonde danseres
Boh, lekker Duveltje zou er nu wel ingaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:39 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Mooi, ik bruin haar en bruine ogen. Gelukkig maar anders ging iedereen voor dezelfde.
Afwisselen is wel verstandig jaquote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:45 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Lekker dubbelhandig rukken, we moeten meer bewegen in deze Corona tijden.
Ja ik had het links laten liggen na 2 afleveringen maar heb het nu weer opgepakt, zeker een toffe seriequote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:44 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Is dat wat? Ik ben de Crown seizoen 3 aan het kijken nu.
Ga je bier drinken vanavond?quote:
Dan pasquote:
Ja ik heb seizoen 2 en 3 van The Crown heel lang uitgesteld. Maar nu heb ik de tijd om er goed voor te gaan zitten. Casa trekt mij op een een of andere manier niet.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 20:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ja ik had het links laten liggen na 2 afleveringen maar heb het nu weer opgepakt, zeker een toffe seriethe Crown was ik ook aan begonnen, maar was mij iets te traag. Misschien ook nog maar eens heroverwegen dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |