abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192311452
Jeroen Pauw heeft een aantal interviews opgenomen met bekende Nederlanders die pas worden uitgezonden als ze dood zijn. Vanavond was het eerste deel te zien met in de hoofdrol Liesbeth List. Het interview is al een paar jaar geleden opgenomen, maar ik vind het een heel mooi concept om iemand zo nog een keer aan het woord te laten en terug te laten kijken op het eigen leven.

Erg ontroerend om Liesbeth List te horen en te zien op het randje waar de dementie haar deed besluiten om uit de spotlights terug te treden, terugkijktip :Y

Ook dat ze in het interview aangeeft dat als dementie de overhand neemt zij er uit wil stappen was wel erg indrukwekkend om te horen.

Verder dus ook apart om te weten dat er een stapel interviews op de plank liggen waarvan we nu nog niet weten wie er aan bod komen.

[ Bericht 8% gewijzigd door TheVulture op 27-03-2020 22:37:32 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 27 maart 2020 @ 22:31:23 #2
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192311639
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 22:21 schreef TheVulture het volgende:
Jeroen Pauw heeft een aantal interviews opgenomen met bekende Nederlanders die pas worden uitgezonden als ze dood zijn. Vanavond was het eerste deel te zien met in de hoofdrol Liesbeth List. Het interview is al een paar jaar geleden opgenomen, maar ik vind het een heel mooi concept om iemand zo nog een keer aan het woord te laten en terug te laten kijken op het eigen leven.

Erg ontroerend om Liesbeth List te horen en te zien op het randje waar de dementie haar deed besluiten om uit de spotlights terug te treden, terugkijktip :Y

Verder dus ook apart om te weten dat er een stapel interviews op de plank liggen waarvan we nu nog niet weten wie er aan bod komen.
Ga het terug kijken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_192312001
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 22:21 schreef TheVulture het volgende:

Oeh spannend *O*
Zat meneer Aart er dan weer niet bij? -O-
pindazakje
pi_192312014
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 22:31 schreef golfer het volgende:

[..]

Ga het terug kijken.
Echt een aanrader. Haar woorden over de liefde voor Ramses en Robert Braaksma, haar haat tegen Cees Nooteboom en hoe ze erover dacht wanneer dementie haar zou overvleugelen O+
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 27 maart 2020 @ 22:53:09 #5
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_192312103
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 22:49 schreef TheVulture het volgende:

Echt een aanrader. Haar woorden over de liefde voor Ramses en Robert Braaksma, haar haat tegen Cees Nooteboom en hoe ze erover dacht wanneer dementie haar zou overvleugelen O+
Zit nu te kijken.
Mooi inderdaad.

Ben benieuwd wie Jeroen nog meer 'op de plank' heeft liggen voor de toekomst.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')