Echt hè! Dit is voor mij cabaret 🤩🤩🤩🤩🤩quote:Op vrijdag 17 april 2020 00:41 schreef roos94 het volgende:
Die scenes bij Marcel is echt pure komedie en cringe tot de max. Dit kan gewoon niet echt zijn. GOUD.
Goud!quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:33 schreef Alcatranz. het volgende:
Dat Limburgse vrouwtje ook op het einde bij Marcel
Ik vond het wel mooiquote:Op dinsdag 21 april 2020 22:33 schreef Alcatranz. het volgende:
Hij wil gewoon beroemd worden😂quote:Op donderdag 23 april 2020 19:25 schreef RipCity het volgende:
Cemal nu bij Lang leve de Liefde op SBS6
Eerst was die ook al bij de villa en in Marrief first sight..
Lekker bezig die castingbureau's..
De tering wat een kneusquote:Op donderdag 23 april 2020 19:25 schreef RipCity het volgende:
Cemal nu bij Lang leve de Liefde op SBS6
Eerst was die ook al bij de villa en in Married first sight 2d chance..
Lekker bezig die castingbureau's..
Nooit verwacht! 😋 zit toch wel pit in.quote:Op dinsdag 21 april 2020 22:33 schreef Alcatranz. het volgende:
Ik ben nu bij aflevering 6 of 7 en hij probeert het continu recht te praten dat hij voor die jonge vrouw koos hahahaha. Het was ook wel goud om te zien bij Maxime dat haar vriendinnen eerst zeiden jaaaaa uiterlijk en daarna gingen filteren op innerlijkquote:Op zondag 19 april 2020 16:55 schreef Mar_an het volgende:
[..]
Echt hè! Dit is voor mij cabaret 🤩🤩🤩🤩🤩
Voelt ongemakkelijk inderdaad.....quote:Op maandag 27 april 2020 13:06 schreef RipCity het volgende:
De nieuwe aflevering met die Marcel en sherrie-Lee![]()
![]()
Dat kan niet echt zijn... Meest ongeloofwaardige ooit.
Helaas wel.....was leuk geweest als ze na een aantal maanden nog een aflevering hadden gemaakt over hoe het dan met ze gaat....quote:Op maandag 27 april 2020 16:23 schreef roos94 het volgende:
Ik snap er niets van. Was dit nou de laatste aflevering op videoland
Weinig verrassend trouwens. van alle drie kon je de keuze vanaf minuut 1 al mijlenver zien aankomen.
Ik kijk vol verbazing naar dit schouwspel. Ben ZO benieuwd hoe dit zich verder heeft ontwikkeldquote:Op maandag 27 april 2020 17:35 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Wat een wazig programma.
Dat cadeau van Sherrelee ook
Ja same, kan niks vinden onlinequote:Op maandag 27 april 2020 18:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik kijk vol verbazing naar dit schouwspel. Ben ZO benieuwd hoe dit zich verder heeft ontwikkeld
Ik ook!!quote:Op maandag 27 april 2020 18:12 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ik kijk vol verbazing naar dit schouwspel. Ben ZO benieuwd hoe dit zich verder heeft ontwikkeld
Ze heet sherilee01 op insta maar mij accepteert ze nietquote:Op maandag 27 april 2020 19:30 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Die sher lijkt me wel iemand die haar hele priveleven op insta gooit. Weet iemand haar achternaam of woonplaats?
Die wilde gewoon Milly omdat zij qua uiterlijk een exacte kopie is van zijn overleden vrouwquote:Op maandag 27 april 2020 19:42 schreef mascara-klodder het volgende:
OMG zit nu te kijken naar die gast die Milly een hondje geeft want hij is hondstrouw en nog meer bladiebla![]()
![]()
Ik ga het ook proberenquote:Op maandag 27 april 2020 19:39 schreef roos94 het volgende:
[..]
Ze heet sherilee01 op insta maar mij accepteert ze niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |