George Lucas has said that once he winds up the Star Wars movies next year, he intends to make "more personal" films that he doubts will be box-office successes. "I'm going to go from complete success to complete failure," he told Fox.com's Roger Friedman. "I'm going to make a bunch of movies like THX," he said, referring to the 15-minute sci-fi film that he made while a student at the University of Southern California that brought him to the attention of Hollywood. "If people don't like it, too bad," he said, predicting, "There won't be any big dramas or Oscars." He did not specify what sort of film he has in mind.
quote:Niet gezien, maar als de film net zo slecht was als het computerspel, weet ik genoeg...
Op woensdag 15 januari 2003 21:25 schreef Mike het volgende:
Howard The Duck, anyone?
quote:Ja. We kijken even naar de beelden.
Op woensdag 15 januari 2003 21:25 schreef Furby het volgende:
Goh. Echt waar?
quote:????
Op woensdag 15 januari 2003 21:24 schreef SunChaser het volgende:
"I'm going to make a bunch of movies like THX,"
He did not specify what sort of film he has in mind.
Ach hij heeft gelijk toch? Als je lekker kan doen wat je wil in je leven...het geld heeft hij ervoor!
quote:Ja, maar laat hij ze dan lekker vertonen op zijn Skywalker-ranch en de rest van de bioscopendoeken vrij laten voor films die we wel willen zien.
Op woensdag 15 januari 2003 21:47 schreef HeatWave het volgende:
Ik vond Howard the Duck eigenlijk wel lachenAch hij heeft gelijk toch? Als je lekker kan doen wat je wil in je leven...het geld heeft hij ervoor!
quote:Zodra er nog "volle maan" in de zalen draait ga ik liever naar een Lucas-draak
Op woensdag 15 januari 2003 21:48 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, maar laat hij ze dan lekker vertonen op zijn Skywalker-ranch en de rest van de bioscopendoeken vrij laten voor films die we wel willen zien.
quote:Ik wacht nog steeds op dat verschil met Spielberg.......
Op woensdag 15 januari 2003 21:31 schreef SunChaser het volgende:
Het verschil met Spielberg is dat Lucas geen goede regisseur is. Hij kan alleen goed produceren.
quote:
Op woensdag 15 januari 2003 21:49 schreef HeatWave het volgende:[..]
Zodra er nog "volle maan" in de zalen draait ga ik liever naar een Lucas-draak
zeker weten
Verder sluit ik me aan bij Heatwave
quote:Dat zegt ie toch: hij maakt expres box-office failures.
Op donderdag 16 januari 2003 01:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Overigens vind ik de topictitel wat cru, alsof hij expres alleen nog maar flops gaat maken.
quote:Ik denk dat ie bedoelt dat hij volgend jaar klaar is met het filmen van Ep. 3
Op donderdag 16 januari 2003 01:49 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vage is "that once he winds up the Star Wars movies next year"
Episode III staat geplanned voor mei 2005, niet volgend jaar.
quote:Pas maar op, dit is ongetwijfeld een van sunchasie's favoriete films
Op woensdag 15 januari 2003 21:49 schreef HeatWave het volgende:[..]
Zodra er nog "volle maan" in de zalen draait ga ik liever naar een Lucas-draak
quote:Meer dat ie er geen moeite voor doet en ook geen hits verwacht. Niet dat ie expres flops gaat maken, is toch anders.
Op donderdag 16 januari 2003 07:31 schreef SunChaser het volgende:[..]
Dat zegt ie toch: hij maakt expres box-office failures.
quote:deze staat inderdaad ook nog in de planning
Op donderdag 16 januari 2003 09:55 schreef Praag het volgende:
Gaat hij niet weer meehelpen ook met de nieuwe Indiana Jones films?
Dat zullen toch niet zo snel flops worden?
quote:Maar dan eerst nog wel delen VII, VIII en IX. Of sla je gewoon een hele trilogie over
Op donderdag 16 januari 2003 07:51 schreef Bulls-Ass het volgende:
sterk ... vind het wel cool vam hem dat hij alleen nog filmen wil maken naar zijn hart en niet meer op zoek is naar de top film.
Je moet steeds doen wat je graag doet zegt men altijd en Lucas is dit nu blijkbaar van plan.
Maar ik voorspel wel dat hij binnen een aantal jaren na enkele boxoffice-flops wel weer geld zal willen verdienen en dan zal hij wel een mega film regisseren (Star Wars X ofzo)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |