abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:30:44 #101
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192432652
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:21 schreef lipje het volgende:

[..]

De beademingsapparatuur van Philips wordt in de us of a gemaakt

Daar was ook een relletje over dat die blonde boef daar alles in wou pikken.
Kennie, want dan krijgt ie geen onderdelen meer. en zonder die spullies uit de EU heeft ie boat
anchors.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 16:45:09 #102
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192432822
quote:
2s.gif Op vrijdag 3 april 2020 13:18 schreef Duvel het volgende:

[..]

Nee lul, leer het verschil tussen NOx en NHx.
Stikstof is stikstof aldus Carola.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 16:47:16 #103
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192432863
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:21 schreef lipje het volgende:

[..]

De beademingsapparatuur van Philips wordt in de us of a gemaakt

Daar was ook een relletje over dat die blonde boef daar alles in wou pikken.
Dat dacht ik ook ja, of in elk geval buiten NL
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 16:53:15 #104
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192432947
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mwah, het is wel een feit dat wij nu met zijn allen 100 rijden omdat ze dat hele verhaal weggerekend hebben tegen uitstoot van auto's.. feitelijk is het gewoon onder mat geveegd, alleen zijn wij de mat in deze, en dat is mooi ruk.

Da's mede ook de reden dat ik er mooi mijn kont mee afveeg.. het is compleet nutteloos..
Ach ja, Schiphol willen ze toch niet aanpakken. Want boven 300? voet heeft een vliegtuig geen stikstofuitstoot meer.

Ook heel veel "kleinere" wordt niet meegerekend. Dat kunnen best nog wel behoorlijk grote bedrijven zijn, met aanzienlijke uitstoot.

Als 100km/u rijden Jesse tevreden maakt, prima. ^O^
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 3 april 2020 @ 16:59:10 #105
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192433047
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:53 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ach ja, Schiphol willen ze toch niet aanpakken. Want boven 300? voet heeft een vliegtuig geen stikstofuitstoot meer.

Ook heel veel "kleinere" wordt niet meegerekend. Dat kunnen best nog wel behoorlijk grote bedrijven zijn, met aanzienlijke uitstoot.

Als 100km/u rijden Jesse tevreden maakt, prima. ^O^
Ga je inlezen, je praat poep, en dat is deel van het probleem.

Begin maar met het scheikundige deel, en zoek even uit welk stofje bedoeld wordt en wat het wel- of niet doet, en wáár het problemen veroorzaakt. Daarna even inschatten of het verminderen van de uitstoot van onze behoorlijk schone voertuigen dat gaat oplossen. ;)
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 3 april 2020 @ 17:05:23 #106
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_192433174
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:15 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Mwah, het is wel een feit dat wij nu met zijn allen 100 rijden omdat ze dat hele verhaal weggerekend hebben tegen uitstoot van auto's.. feitelijk is het gewoon onder mat geveegd, alleen zijn wij de mat in deze, en dat is mooi ruk.

Da's mede ook de reden dat ik er mooi mijn kont mee afveeg.. het is compleet nutteloos..
Veeg er vooral je reet mee af, stoere jongen. Ik laat me niet als naïeveling wegzetten omdat ik denk dat het wel zinnige maatregelen zijn om vervuiling en CO2-uitstoot mee te verminderen.

Ik veeg op mijn beurt m'n reet af met dat "doeslief". Ik heb geen behoefte meer aan lief doen tegen dit soort lui. Dag na dag lees ik als (verondersteld) zinnig mens overal de commentaren van een keur aan fabulerende malloten. De mensen met de grootste muil overstemmen ieder zinnig debat en zijn niet degenen met het grootste verstand, het is eerder omgekeerd evenredig. Klaar ben ik ermee. Klaar met eendimensionale zakkenwassers die geen reet van natuur- of scheikunde begrijpen en er nog trots op zijn ook. Ludolf, ga op een hooivork zitten met je stikstof, danpy flikker op met je "klimaatsceptische" gelul.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 17:05:55 #107
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192433189
Het probleem moet je Europees aanpakken. Nog meer spoor tussen steden, zodat op en neer vluchten afgeschaft kunnen worden.

Eemshaven niet sluiten zolang er in Tsjechië nog oudere kolencentrales staan. Nou eens serieus kijken naar een paar goede kerncentrales zodat al het andere dicht kan.

Verbied van die tegeltuinen. Meer bomen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 3 april 2020 @ 17:10:42 #108
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_192433256
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 april 2020 17:05 schreef Duvel het volgende:

[..]

Veeg er vooral je reet mee af, stoere jongen. Ik laat me niet als naïeveling wegzetten omdat ik denk dat het wel zinnige maatregelen zijn om vervuiling en CO2-uitstoot mee te verminderen.

Ik veeg op mijn beurt m'n reet af met dat "doeslief". Ik heb geen behoefte meer aan lief doen tegen dit soort lui. Dag na dag lees ik als (verondersteld) zinnig mens overal de commentaren van een keur aan fabulerende malloten. De mensen met de grootste muil overstemmen ieder zinnig debat en zijn niet degenen met het grootste verstand, het is eerder omgekeerd evenredig. Klaar ben ik ermee. Klaar met eendimensionale zakkenwassers die geen reet van natuur- of scheikunde begrijpen en er nog trots op zijn ook. Ludolf, ga op een hooivork zitten met je stikstof, danpy flikker op met je "klimaatsceptische" gelul.
Fenixx is vandaag eindelijk offline gehaald, dat haalt in ieder geval een grote bron van opruiend nepnieuws weg. *O*
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 17:12:04 #109
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192433283
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2020 16:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ga je inlezen, je praat poep, en dat is deel van het probleem.

Begin maar met het scheikundige deel, en zoek even uit welk stofje bedoeld wordt en wat het wel- of niet doet, en wáár het problemen veroorzaakt. Daarna even inschatten of het verminderen van de uitstoot van onze behoorlijk schone voertuigen dat gaat oplossen. ;)
Ik weet best het verschil. Dat denk niet dat jij de persoon bent die me op mijn scheikundige kennis kunt beoordelen, die is in elk geval hoger dan de meeste kamerleden :+
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 3 april 2020 @ 18:01:31 #110
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192434071
quote:
6s.gif Op vrijdag 3 april 2020 17:05 schreef Duvel het volgende:

[..]

Veeg er vooral je reet mee af, stoere jongen. Ik laat me niet als naïeveling wegzetten omdat ik denk dat het wel zinnige maatregelen zijn om vervuiling en CO2-uitstoot mee te verminderen.

Ik veeg op mijn beurt m'n reet af met dat "doeslief". Ik heb geen behoefte meer aan lief doen tegen dit soort lui. Dag na dag lees ik als (verondersteld) zinnig mens overal de commentaren van een keur aan fabulerende malloten. De mensen met de grootste muil overstemmen ieder zinnig debat en zijn niet degenen met het grootste verstand, het is eerder omgekeerd evenredig. Klaar ben ik ermee. Klaar met eendimensionale zakkenwassers die geen reet van natuur- of scheikunde begrijpen en er nog trots op zijn ook. Ludolf, ga op een hooivork zitten met je stikstof, danpy flikker op met je "klimaatsceptische" gelul.
Hehe, dude, die metingen tonen gewoon aan dat er helemaal 0,niks is veranderd, en dat terwijl we de laatste paar maanden een gedecimeerde verkeersstroom hebben waarvan het overgrote meerendeel nog keurig 100 rijdt ook. Het zet gewoon geen zoden aan de dijk. Ik ontken niet dat er een 'probleem' is, maar ik roep wel heel hard dat de manier waarop onze regering het aanpakt, overduidelijk niet de goede is, en dat deed daNpy ook.
Het is natuurlijk overduidelijk dat de huidige 100-maatregel gewoon is ontsprongen uit de protesten van de boeren (want die weten dondersgoed waar die zooi vandaan komt) en de bouw, die stil kwam te liggen als gevolg van de patstelling en het 'makkelijk' op kunnen lossen van het probleem op dat moment.

En dáárom heb ik niet zo veel boodschap aan die Vmax.. het slaat gewoon nergens op.
Als ze met maatregelen komen die shit oplossen ben ik voor. dan wordt het vlees maar duur.. so be it.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 3 april 2020 @ 18:05:24 #111
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192434136
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 17:12 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Ik weet best het verschil. Dat denk niet dat jij de persoon bent die me op mijn scheikundige kennis kunt beoordelen, die is in elk geval hoger dan de meeste kamerleden :+
Dat kan zomaar, maar je zat er wel een gruwelijk eind naast.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 3 april 2020 @ 18:15:42 #112
71721 Alexxxxx
Friespeuk
pi_192434287
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2020 18:01 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hehe, dude, die metingen tonen gewoon aan dat er helemaal 0,niks is veranderd, en dat terwijl we de laatste paar maanden een gedecimeerde verkeersstroom hebben waarvan het overgrote meerendeel nog keurig 100 rijdt ook. Het zet gewoon geen zoden aan de dijk. Ik ontken niet dat er een 'probleem' is, maar ik roep wel heel hard dat de manier waarop onze regering het aanpakt, overduidelijk niet de goede is, en dat deed daNpy ook.
Het is natuurlijk overduidelijk dat de huidige 100-maatregel gewoon is ontsprongen uit de protesten van de boeren (want die weten dondersgoed waar die zooi vandaan komt) en de bouw, die stil kwam te liggen als gevolg van de patstelling en het 'makkelijk' op kunnen lossen van het probleem op dat moment.

En dáárom heb ik niet zo veel boodschap aan die Vmax.. het slaat gewoon nergens op.
Als ze met maatregelen komen die shit oplossen ben ik voor. dan wordt het vlees maar duur.. so be it.
Dat vlees niet meer een luxeproduct is is sowieso raar eigenlijk.
  vrijdag 3 april 2020 @ 18:27:26 #113
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192434526
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 april 2020 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Dat vlees niet meer een luxeproduct is is sowieso raar eigenlijk.
Niet raar.. bio industrie heeft alles veel goedkoper gemaakt, en zo wordt het van 'luxe' ineens een alledaags product voor iedereen. En juist die bio-industrie maakt er blijkbaar een zooitje van...
De boeren kunnen makkelijk inperken, velen kunnen zelfs halveren of meer als het puur de binnenlandse markt betreft.. maar ze moesten groter en goedkoper, omdat ze aan alle kanten werden aangevallen door de overheid. Dus meer op dezelfde plekken, en exporteren naar het buitenland, want dat is makkelijk.
Subsidies erop, indammen, buitenlandhandel belasten, inkrimpen die zooi.. Dát moet er gebeuren, en ja, dan wordt vlees weer meer een luxe product.

Er stan hier kippen- en varkensstallen in de regio zo groot, dat is echt fucking niet normaal. Logisch dat daar gassen vanaf komen. Landbouw idem trouwens.. bemesten is helemaal nergens voor nodig als je op een normale manier met de grond omgaat en genoegen neemt met iets minder opbrengst.. Je kunt ook composteren ipv alles wat er uit de grond komt af te scheren en te verkopen.. dan ben je de boel idd aan het leegtrekken.

Zodra ergens 'industrie' aan toegevoegd wordt, kun je op alle tien je vingers natellen dat het rotzooi op gaat leveren. Draait allemaal om geld.,
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 3 april 2020 @ 19:08:22 #114
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_192435217
Elke zoveel tijd wordt er een nieuw probleem verzonnen en de "oplossing" is altijd belastingen verhogen of nieuwe invoeren.

Ik ben helemaal niet tegen verduurzamen, wel tegen onzin maatregelen om burgers uit te knijpen gebaseerd op onderzoek dat net zo gestuurd is als de onderzoeken die het tegendeel uitwijzen.
Maar het gaat niet om het klimaat, het gaat om geld.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 19:09:28 #115
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192435229
quote:
10s.gif Op vrijdag 3 april 2020 18:05 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Dat kan zomaar, maar je zat er wel een gruwelijk eind naast.
Aha, dan had ik in het lijstje met dakdekker en kraanmachinist en wat al niet meer scheikundige nog gemist ;)

Absoluut niets ten nadele van die beroepen overigens.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 19:18:27 #116
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192435379
quote:
7s.gif Op vrijdag 3 april 2020 18:27 schreef Sounddragon het volgende:

Landbouw idem trouwens.. bemesten is helemaal nergens voor nodig als je op een normale manier met de grond omgaat en genoegen neemt met iets minder opbrengst.. Je kunt ook composteren ipv alles wat er uit de grond komt af te scheren en te verkopen.. dan ben je de boel idd aan het leegtrekken.
Dat is onzin.

Maar feit is wel dat er inderdaad meer nutriënten uit de grond worden getrokken dan dat er aangevoerd mogen worden.

Komt ook omdat de marges erg laag liggen. Als je dan je boterham wil blijven verdienen kun je de opbrengst verhogen... Aantal jaar geleden brachten uien nog geen cent de kilo op en als je bij de Jumbo op het label keek, lagen er uien uit Nieuw-Zeeland 8)7
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 3 april 2020 @ 20:35:10 #117
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192436740
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 19:09 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Aha, dan had ik in het lijstje met dakdekker en kraanmachinist en wat al niet meer scheikundige nog gemist ;)

Absoluut niets ten nadele van die beroepen overigens.
MBO 4 een 9,3 gemiddeld op een 100% exact vakkenpakket, en ik kom beroepsmatig meer chemicaliën tegen als jij, of denk je dat ze ze in de petrochemie tomatensoep en popcorn maken ofzo? :') Je hebt echt zó vreselijk geen benul, dat ik het bijna onbenul zou noemen :|W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  vrijdag 3 april 2020 @ 20:42:15 #118
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192436872
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 19:18 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Dat is onzin.

Maar feit is wel dat er inderdaad meer nutriënten uit de grond worden getrokken dan dat er aangevoerd mogen worden.

Komt ook omdat de marges erg laag liggen. Als je dan je boterham wil blijven verdienen kun je de opbrengst verhogen... Aantal jaar geleden brachten uien nog geen cent de kilo op en als je bij de Jumbo op het label keek, lagen er uien uit Nieuw-Zeeland 8)7
Dat is geen onzin.

Je zegt dus zelf dat concurrentie en prijzen het probleem zijn, zei ik dat daarstraks ook niet? er is overproductie die we hier lokaal niet nodig hebben, die moet wég, die prijzen moeten dus beter en/of er moet subsidie komen. Niet overproduceren, niet roofbouwen op het land en dan maar bijmesten, maar gewoon produceren, composteren en hergebruiken. Niet meer bio-industrie, maar biologisch.
Alleen komt subsidie doorgaans van de overheid, en die willen niet betalen, dus zullen wij het wel moeten doen.. Wellicht gaan ze het wél doen, maar dan weet je wat er het volgende jaar aan zit te komen; ga maar alvast gebukt staan, want ze komen eraan.

Ik betaal liever het dubbele voor mijn freshfood als dat ik overal (voor Jan Lul) als een debieltje 100 moet rijden slenteren.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  Moderator vrijdag 3 april 2020 @ 21:14:05 #119
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_192437451
Biologisch is dus absoluut géén oplossing. Daarmee kun je de wereldbevolking niet voeden omdat de opbrengst lager en meer verliezen.

https://www.volkskrant.nl(...)-veel-land~b2b8b626/

Biologisch is ook iets anders als onbespoten. Gangbare landbouw, gecombineerd met kennis die is opgedaan in de biologische teelt en cisgene modificatie.

Qua stikstof zou het middels vlinderbloemigen (die hebben stikstofbindende bacteriën bij de wortelknollen) misschien kunnen.

Echter, voer je met de oogst ook kalium en fosfor en tal van andere nutriënten af. Die kun je niet uit de lucht halen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
  vrijdag 3 april 2020 @ 21:38:59 #120
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_192437847
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 april 2020 21:14 schreef derLudolf het volgende:
Biologisch is dus absoluut géén oplossing. Daarmee kun je de wereldbevolking niet voeden omdat de opbrengst lager en meer verliezen.

https://www.volkskrant.nl(...)-veel-land~b2b8b626/

Biologisch is ook iets anders als onbespoten. Gangbare landbouw, gecombineerd met kennis die is opgedaan in de biologische teelt en cisgene modificatie.

Qua stikstof zou het middels vlinderbloemigen (die hebben stikstofbindende bacteriën bij de wortelknollen) misschien kunnen.

Echter, voer je met de oogst ook kalium en fosfor en tal van andere nutriënten af. Die kun je niet uit de lucht halen.
Dat zal, maar je hoeft er ook niet zo dik voor te bemesten als ze doen..

Sowieso hóeven we de wereldbevolking niet te voeden, die kunnen prima hun eigen gewassen lokaal verbouwen..

[ Bericht 0% gewijzigd door Sounddragon op 03-04-2020 21:57:51 ]
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_192458573
Van de week eindelijk weer een nieuwe ELM327 dongle binnengekregen: ik had er al eentje, maar die gaf foutmeldingen in Torque en was zodoende niet betrouwbaar. Nu heb ik weer een doodnormale gekocht, dus geen met aan en uit knopje...

En deze werkt gelukkig wel: de tip kreeg ik van een moderator op GoT, hij zei dat deze dongles gewoon prima werken. Dus ja toen dacht ik, laat ik dan nog maar eentje bestellen.

Voor ¤ 2,16 echt geen geld: al vond hij helaas wel een foutcode, namelijk P0558. Maar die heb ik eerst gewist en direct na de terugreis naar huis, weer de boordcomputer uitgelezen op fouten. Toen is de code ook niet meer terugkomen :)

Kan goed voorstellen, dat deze erin gekomen is toen ze bij de vorige onderhoudsbeurt de remmen hebben gereinigd. En ook de remvloeistof ververst hebben. Hoe dan ook morgen heb ik de onderhoudsbeurt en ik vermoed wel, dat ze gaan zeggen dat de remblokken vervangen moeten worden.

Daarvoor heb ik dus al rondgekeken wat de prijzen zijn: als de dealer niet veel duurder is, mogen ze het direct doen. Anders laat ik het gewoon elders uitvoeren. Laagste prijs die ik kreeg bij een dorpsgarage, was ¤ 110 totaal.
  zondag 5 april 2020 @ 09:45:13 #122
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_192458584
Zijn de blokken op, of is de sensor aan zijn eind?
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_192458703
quote:
0s.gif Op zondag 5 april 2020 09:45 schreef daNpy het volgende:
Zijn de blokken op, of is de sensor aan zijn eind?
De remblokken zitten er al bijna 80.000km op, dus dan lijkt het mij wel dat die aan vervanging toe zijn. Maar tijdens het rijden heb ik geen vreemde dingen gemerkt, wat betreft remmen.

Ik laat om 20.000km iedere keer een onderhoudsbeurt uitvoeren, dus morgen is het weer zover. De sensor kan inderdaad ook aan zijn einde zitten, dat heb ik bij mijn vorige auto ook al eens met een sensor gehad.

Maar ik ga ervan uit dat het vals alarm is, wanneer de foutcode niet meer terug gekomen is. Al denk ik wel dat het met de remblokken kan maken: als de remblokken ver op zijn, zakt de remvloeistof ja in niveau. En dan kan de ECU zo'n code versturen.

Staat ook online, dat je hem het beste eerst kunt wissen.
  zondag 5 april 2020 @ 11:08:00 #124
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_192459389
Je kan het beste de remblokken even bekijken.
Dan weet je namelijk precies wat er aan de hand is, in plaats van foutcodes wissen.

Bij ons was de sensor ook al eens door terwijl de blokken nog prima waren. Al die elektronica is leuk als het werkt, maar je weet nooit wat er echt aan de hand is tot je het zelf ziet.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_192460726
Ja dat snap ik, maar daar betaal ik de dealer voor: die kijken tijdens de onderhoudsbeurt ook naar de remblokken en de auto, word tevens uitgelezen.

Bij mijn vorige auto kon ik geen foutcodes uitlezen: maar daar heb ik 1x een sensor vervangen, die ervoor zorgde dat een lampje ging branden. Daarna was het inderdaad weg.

Nu heb ik de foutcode gewist en mocht er toch wat aan de hand zijn, dan ben ik er van overtuigd dat ze dit bij de onderhoudsbeurt vinden. Gezien de reputatie van de dealer, welke echt goed is. Heb ik daar wel vertrouwen in.

Echter ik ga ook niet aan ze vertellen, dat ik denk dat remblokken wellicht vervangen moeten worden. Want bij garages moet je dat nooit doen.... vandaar dat ik ook niet over de foutcode zal vertellen. Als er echt een probleem is, dan vinden ze dat wel.

Ik had immers ook geen lampje branden op het dashboard. Enige reden waarom ik al prijzen voor vervangen remblokken heb opgevraagd, is zodat ik niet ter plaatse hoef te vergelijken.

Dan weet ik al wat het ongeveer zou kosten: overigens wil ik best wel wat meer betalen, als ze het ook direct doen. Maar ik zie het morgen wel, geloof zelf niet dat er iets aan de hand is met de auto.

quote:
Additional comments for consideration regarding the P0558 code
Some P0558 codes are intermittent and can be cleared without a return, so it’s wise to clear the code and reset the engine computer first before parts are replaced.
Vandaar dat ik de foutcode eerst gewist hebt, anders zou ik het niet gedaan hebben. Ondanks dat ik er niet veel verstand van heb, probeer ik toch eerst meer over de desbetreffende foutcode komen te weten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')