abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_192389154
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:38 schreef Lunatiek het volgende:

Opvallend was nu wel dat de mixdrankjes geen grote voorraden meer hadden, dat was eerder nog goed gesorteerd. Gaan de mensen nu aan de alcohol?
Ik merkte iets soortgelijks op met bier en wijn laatst. Vrienden van me in het supermarktwezen zeiden dat het idd zou kunnen dat er wat minder binnenkomt omdat alcoholische dranken minder prioriteit hebben en dat je misschien nu een enkele keer mis zal grijpen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  woensdag 1 april 2020 @ 12:51:15 #252
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_192389507
quote:
Niks verandert in onze AH, dit is dus het nieuwe normaal.
Alleen het vak met paracetamol is nog leeg, op 2×20 pillendoosjes na, en de pastavakken waren halfleeg.
Opvallend was nu wel dat de mixdrankjes geen grote voorraden meer hadden, dat was eerder nog goed gesorteerd. Gaan de mensen nu aan de alcohol?
Je mag aannemen dat alcohol de mond en de keel meer reinigt dan bijvoorbeeld karnemelk.
Wie dit leest is gek
pi_192389879
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 10:34 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Overdreven... Laat mij raden: Jij hebt vast ook smetvrees?
Ik wel dus voor mij is er niks veranderd :D
pi_192398313
quote:
Niks verandert in onze AH, dit is dus het nieuwe normaal.
Alleen het vak met paracetamol is nog leeg, op 2×20 pillendoosjes na, en de pastavakken waren halfleeg.
Bij de AH hier in de buurt ligt de paracetamol niet meer in het schap maar bij de servicebalie, maar is wel snel uitverkocht.

De Lidl heeft telkens meer dan genoeg paracetamol op voorraad en daar ligt het wel gewoon in het schap.

Wat mij nu opvalt is dat in veel winkels de schappen met chips bijna leeg zijn. Vandaag liep er ook weer iemand met een kar vol chips de AH uit :') :') :') .
pi_192402196
Was vandaag bij de Lidl in Amsterdam, toiletpapier en pasta was er zat, rijst en couscous daartegen niet meer.
Het zag er best prima uit allemaal.
  donderdag 2 april 2020 @ 07:54:37 #257
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192404934
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2020 11:48 schreef tralalala het volgende:
De AH pick up slots komen blijkbaar niet meer om 0:00 's nachts vrij. :(
Wanneer dan, 04:30 ofzo?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_192405777
Wat ontzettend goed dat Oostenrijk het gebruik van mondkapjes verplicht in supermarkten.
Zou eigenlijk hier ook verplicht moeten worden zodat klanten elkaar niet onderhoesten met virussen. Want juist supermarkten zijn gevaarlijk qua besmetting.
  donderdag 2 april 2020 @ 09:15:38 #259
65846 Bocaj
47th President.
pi_192405895
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 09:05 schreef quirina het volgende:
Wat ontzettend goed dat Oostenrijk het gebruik van mondkapjes verplicht in supermarkten.
Zou eigenlijk hier ook verplicht moeten worden zodat klanten elkaar niet onderhoesten met virussen. Want juist supermarkten zijn gevaarlijk qua besmetting.
We moeten het uiteindelijk wel allemaal krijgen natuurlijk. ;)
De super is zo'n beetje het enige nog waar mensen samenkomen! :Y

~Al zal je dit antwoord wel niet waarderen!
  Moderator donderdag 2 april 2020 @ 09:19:47 #260
446930 crew  ESF1Gamer
pi_192405941
quote:
Je vergeet wel effe dat er een tekort aan mondkapjes in het ziekenhuis. Ik vind dat het daar eerst naar toe moet.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_192406015
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 09:19 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Je vergeet wel effe dat er een tekort aan mondkapjes in het ziekenhuis. Ik vind dat het daar eerst naar toe moet.
Er is een grote lading teruggestuurd naar China, die hadden ze beter bij de supermarkten kunnen afleveren. Het hoeft niet de kwaliteit van het ziekenhuis te zijn.

Hier ondertussen overdag een rij voor de winkel ingang. Eieren gaan snel op.
pi_192406279
Al een hele tijd niet meer geweest, Picnic komt vaak langs. Alleen heb ik geen bier meer en vanmiddag wel een online borrel, dus moet straks maar even gaan....
pi_192408553
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 09:19 schreef F1gamer het volgende:

[..]

Je kan zelf desnoods ook mondkapjes maken en op amazon zijn er ook genoeg te vinden.
Die ze in ziekenhuizen gebruiken zijn toch met een ander filter.
pi_192408582
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 09:15 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Bejaarden komen ook in supermarkten en gaan dood aan dit virus. Dus eigenlijk moet je dit willen voorkomen.
pi_192408746
quote:
Maar ze hebben er wel bij gezegd dat ze van mindere kwaliteit zijn als die ze in het ziekenhuis gebruiken.

Ik vind het een uitermate slecht idee. Mensen wanen zich veilig met zo'n ding op en gaan daar ook naar handelen. Zolang je door zo'n mondkapje kan ademen,kun je ook het virus naar binnen ademen.
pi_192408759
En denk niet alleen aan bejaarden, maar ook anderen met een slechtere weerstand of onderliggende gezondheidsproblemen.
pi_192408844
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:06 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Maar ze hebben er wel bij gezegd dat ze van mindere kwaliteit zijn als die ze in het ziekenhuis gebruiken.

Ik vind het een uitermate slecht idee. Mensen wanen zich veilig met zo'n ding op en gaan daar ook naar handelen. Zolang je door zo'n mondkapje kan ademen,kun je ook het virus naar binnen ademen.
Zei van dissel gisteren ook precies wat je in de 2e alinea zegt.

Daarom beter thuis blijven met lichte klachten dan mondkapjes.
  Spellchecker donderdag 2 april 2020 @ 12:12:19 #268
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_192408890
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 09:15 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Niet zo super dus ....
  donderdag 2 april 2020 @ 12:12:20 #269
65846 Bocaj
47th President.
pi_192408891
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 11:59 schreef quirina het volgende:

[..]

Bejaarden komen ook in supermarkten en gaan dood aan dit virus. Dus eigenlijk moet je dit willen voorkomen.
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:06 schreef quirina het volgende:
En denk niet alleen aan bejaarden, maar ook anderen met een slechtere weerstand of onderliggende gezondheidsproblemen.
Sowieso link als je weet dat je er onder door kan gaan om nog steeds boodschappen te doen!
Ik zou dan alleen nog maar gebruik maken van het bejaarden uurtje of laten brengen.
pi_192408944
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:10 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Zei van dissel gisteren ook precies wat je in de 2e alinea zegt.

Daarom beter thuis blijven met lichte klachten dan mondkapjes.
Oh echt. Ik kan ook zo aan de slag bij de RIVM :') Maar even serieus, het is toch geen hogere wiskunde om tot deze conclusie te komen? Een paar dagen terug ook. Een vrouw met zo'n mondkapje op terwijl ze constant met haar handen aan haar mond zat (waarom vraag ik me dan af). Omdat ze zo'n cheapo mondkapje op had, dacht ze waarschijnlijk dat dat wel kon. Mondkapjes horen in het ziekenhuis thuis, niet voor gebruik in je vrije tijd. Het brengt meer slechts dan goeds.
pi_192408981
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:12 schreef Bocaj het volgende:

[..]

[..]

Sowieso link als je weet dat je er onder door kan gaan om nog steeds boodschappen te doen!
Ik zou dan alleen nog maar gebruik maken van het bejaarden uurtje of laten brengen.
Online bezorgen is bijna niet mogelijk. En voor veel bejaarden is zelfs het bejaardenuurtje niet te doen.
  donderdag 2 april 2020 @ 12:18:15 #272
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_192409032
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:14 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Oh echt. Ik kan ook zo aan de slag bij de RIVM :') Maar even serieus, het is toch geen hogere wiskunde om tot deze conclusie te komen? Een paar dagen terug ook. Een vrouw met zo'n mondkapje op terwijl ze constant met haar handen aan haar mond zat (waarom vraag ik me dan af). Omdat ze zo'n cheapo mondkapje op had, dacht ze waarschijnlijk dat dat wel kon. Mondkapjes horen in het ziekenhuis thuis, niet voor gebruik in je vrije tijd. Het brengt meer slechts dan goeds.
Wel mooi om te lezen dat die spin van de overheid en rivm werkt.
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 2 april 2020 @ 12:19:17 #273
261324 MPC60
Roger Linn Groupie
pi_192409055
Ik probeer al weken online te bestellen bij de Appie maar kom er nooit doorheen. Zelfs met constant f5en om 0.00 niet. Hoe doen jullie dat dan?
Op maandag 8 januari 2018 14:29 schreef BadderHaring het volgende:
Ajax is geen club. Dat is een bedrijf.
  donderdag 2 april 2020 @ 12:20:00 #274
65846 Bocaj
47th President.
pi_192409073
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2020 12:15 schreef quirina het volgende:

[..]

Online bezorgen is bijna niet mogelijk. En voor veel bejaarden is zelfs het bejaardenuurtje niet te doen.
Vast wel een studentje die het ff wil doen! :P :')
Nee zere neus ik zou niet meer durven als ik oud ziek en zwak ben...
pi_192409077
Ik heb nu een paar keer online boodschappen besteld en laten bezorgen (Plus). Heerlijk makkelijk bestellen en afleveren op tijd is ook prima in orde. Alleen alle keren ontbrak er iets vanwege geen voorraad. Daar heb ik alle begrip voor, maar als je er dan alsnog op uit moet schiet het z'n doel wel een beetje voorbij natuurlijk.

Toch denk ik wel dat ik er na de crisis mee doorga, wat een gemak als alles wel geleverd kan worden ^O^
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')