In de stad ook daarnet.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 12:15 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vreemd, hier in een buitenwijk van Groningen is alles nog te koop, ook bij de Lidl.
Beter dinsdag dan woensdag (1 april).quote:Op maandag 30 maart 2020 16:53 schreef quirina het volgende:
Oh gaat Rutte morgen wat zeggen ?
HAMSTEREN!!!!!!!
Jazeker gekkenwerkquote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
Gekke tijden, gekke maatregelen: vrouw baddert boodschappen
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
Ze heeft zeker geen bloem en beschuit gekochtquote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
Wat heerlijk om te genieten van domme mensen als je verder weinig te doen hebtquote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
In het begin moest ik daar ook om knuffelen, maar nu heb ik zoiets van 'ach, als iemand zich daar veilig mee voelt waarom niet?'.quote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:37 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Ik zag zonet een twee meter man met een gifmasker op. lol. Ik durfde geen foto te maken is niet netjes.
quote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
Ik ontsmet mijn boodschappen ook hoor. Niet in bad, maar bij de voordeur met ontsmettingsmiddel. En alles wat niet nat kan/mag worden of ik niet direct nodig heb gaat in een bam in de garage voor een paar dagen, zodat ik het pas het huis in hoef te halen als het virus dood is.quote:Op maandag 30 maart 2020 16:10 schreef Bocaj het volgende:
[ afbeelding ]
Overdreven, toch?!
Awwww, kom maar hoorquote:Op dinsdag 31 maart 2020 15:39 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
In het begin moest ik daar ook om knuffelen, maar nu heb ik zoiets van 'ach, als iemand zich daar veilig mee voelt waarom niet?'.
quote:
Klopt! Ik heb nu een week vakantie dus ik ga vrijdag even bellenquote:Op woensdag 1 april 2020 08:03 schreef maily het volgende:
[..]
Je zou nog met je verloskundige overleggen hoe gevaarlijk het is voor jou om in een supermarkt te werken toch?
Kun je lekker even bijkomen nuquote:Op woensdag 1 april 2020 08:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Klopt! Ik heb nu een week vakantie dus ik ga vrijdag even bellen
Overdreven... Laat mij raden: Jij hebt vast ook smetvrees?quote:Op woensdag 1 april 2020 06:30 schreef dodoria het volgende:
[..]
Ik ontsmet mijn boodschappen ook hoor. Niet in bad, maar bij de voordeur met ontsmettingsmiddel. En alles wat niet nat kan/mag worden of ik niet direct nodig heb gaat in een bam in de garage voor een paar dagen, zodat ik het pas het huis in hoef te halen als het virus dood is.
Ik denk eerder van 1 april.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:34 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Overdreven... Laat mij raden: Jij hebt vast ook smetvrees?
Dit vind ik dan weer best overdreven hahaha. Maar misschien ben ik dan net iets minder bang voor het virus of zo?quote:Op woensdag 1 april 2020 06:30 schreef dodoria het volgende:
[..]
Ik ontsmet mijn boodschappen ook hoor. Niet in bad, maar bij de voordeur met ontsmettingsmiddel. En alles wat niet nat kan/mag worden of ik niet direct nodig heb gaat in een bam in de garage voor een paar dagen, zodat ik het pas het huis in hoef te halen als het virus dood is.
Komend weekend is het mooi weer en de terrasjes zijn dicht. Misschien dat mensen met een wijntje of cocktail op hun terras willen zitten?quote:Op woensdag 1 april 2020 11:38 schreef Lunatiek het volgende:
Niks verandert in onze AH, dit is dus het nieuwe normaal.
Alleen het vak met paracetamol is nog leeg, op 2×20 pillendoosjes na, en de pastavakken waren halfleeg.
Opvallend was nu wel dat de mixdrankjes geen grote voorraden meer hadden, dat was eerder nog goed gesorteerd. Gaan de mensen nu aan de alcohol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |