abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192291736
Goedenavund,

Ik vraag mij iets af. Het kan aan mij liggen maar ik hoor dit ook van vriendinnen van mij, en vriendinnen van vriendinnen. Zo ver gaat het dus.
Maar ik denk dat wel meer vrouwen dit gedrag kunnen herkennen.

Je hebt het leuk met iemand, je gaat een beetje praten, het lijkt alsof hij helemaal gek op je is, je denkt oh wat leuk oh wat gezellig en je auwehoert een paar dagen door, en BAM opeens laat die man gewoon niks meer horen.
Om daarna vervolgens doodleuk een paar dagen later weer op te duiken met een 'hey schatje'.
Prima denk je bij zo'n eerste keer, misschien is z'n kat overleden ofzo. Je wilt niet zeiken dus je blijft maar gewoon chill.
Maar dan herhaalt het patroon zich steeds. Hot, cold, hot cold. Negeren, ontwijken en vervolgens weer helemaal into you. En zo blijft het maar doorgaan, tot in den eeuwigheid. Leaving you confused.

Mijn vraag is: wat is de fucking logica hierachter voor mannen? Is dit niet gewoon tijdverspilling? Als je iemand niet wil, zeg dat dan gewoon?
Waarom hoor ik dit van zoveel vrouwen, dat 'tijdelijke ghosten' en dan opeens weer opduiken? Is de scharrel met wie ze in de tussentijd bezig waren gesneuveld? Is dit een soort paringsdans? Is dit een soort mindgame? Of is dit allemaal onbewust?

Aangezien ik deze shit niet aan de betreffende mensen zelf ga voorleggen, en mijn vriendinnen dit ook niet gaan doen, vraag ik het lekker hier.

Verklaringen graag. Ga los!
pi_192291858
Wow je hebt wel elke dag aandacht nodig anders stort je hele wereld in en word je onzeker wtf :')
No matter what your name is.
pi_192291936
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 19:52 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Wow je hebt wel elke dag aandacht nodig anders stort je hele wereld in en word je onzeker wtf :')
Klopt gvd! 8-)
pi_192291948
Heel simpel: ghosten = al ergens anders seks of gewoon even de Duitse Helm gepoetst.
Niet ghosten = bovenstaande niet gedaan.
pi_192292006
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 19:55 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Klopt gvd! 8-)
Verklaring: je bent een onzeker aandachtsh... wat elke dag validatie nodig heeft. Een verwend "prinsesje" .

No matter what your name is.
  donderdag 26 maart 2020 @ 20:01:26 #6
319437 Man-Bear-Pig
Computational Biologist
pi_192292066
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2020 19:56 schreef Wigle het volgende:
Heel simpel: ghosten = al ergens anders seks of gewoon even de Duitse Helm gepoetst.
Niet ghosten = bovenstaande niet gedaan.
Niks aan toe te voegen
pi_192292073
Wij mannen zien vrouwen als de grootste berovers van de mannelijke vrijheid.

We vinden vrouwen leuk en super interessant. Maar vrienden zijn essentieel. We willen lol blijven maken.

Dus kom je te dicht bij ons, ga je claimen, moeten wij tijd die we met vrienden willen besteden aan de vrouw geven.

Dan geven we niet thuis. Dan houden we onze kop.

We veranderen wel, maar dan moeten wij wat jaartjes ouder zijn.
  donderdag 26 maart 2020 @ 20:19:09 #8
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_192292519
Ik ben geen man, maar kan ook zomaar een dag of meer 'weg' zijn.
Ik duik wel weer op als ik op duik.

Vul je niet gewoon teveel in ts? Als die ander verder wel gewoon leuk en geinterreseerd doet is hij dat misschien ook wel gewoon.
Niet 24/7 op de app zitten met je maakt niet dat er perse rare dingen achter zitten.
Iemand kan ook gewoon even bezig zijn met andere dingen. Je bent maar gewoon aan het chatten, je hebt niet al 10+ jaar een relatie.
Een dagje of wat niet betekend misschien wel gewoon niets.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_192292544
Wanneer je zelf elke keer weer alleen de knapste exemplaar uitkiest dan zul je vast niet de enige zijn die zijn aandacht krijgt. Gevalletje je eigen schuld denk ik. En dat van je mede dating-appende vrouwen.
No matter what your name is.
pi_192292630
Dit is goed advies van een ervaringsdeskundige.


quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:20 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Wanneer je zelf elke keer weer alleen de knapste exemplaar uitkiest dan zul je vast niet de enige zijn die zijn aandacht krijgt. Gevalletje je eigen schuld denk ik. En dat van je mede dating-appende vrouwen.
  donderdag 26 maart 2020 @ 20:29:26 #11
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_192292763
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:20 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Wanneer je zelf elke keer weer alleen de knapste exemplaar uitkiest dan zul je vast niet de enige zijn die zijn aandacht krijgt. Gevalletje je eigen schuld denk ik. En dat van je mede dating-appende vrouwen.
Sorry, maar ik wil iemand die ook een eigen leven heeft.
Mannen die vanaf de eerste hoi 24/7 klaar zitten om mij direct antwoord/aandacht te geven vind ik minder.

Het moet beide kanten op niet overdreven zijn. Maar ik wil niet iemand die alleen mij lijkt te hebben. Die zit te wachten tot ik zijn leven de moeite waard maak.
Iemand die bv pas de volgende dag wat zegt omdat hij met vrienden weg was, met een hobby bezig was, vroeg moest werken of wat dan ook vind ik juist fijn.

Zolang iemand leuk en geinterreseerd reageert hoeft dat echt niet altijd onmiddelijk.
Is het wel steeds onmiddelijk dan vraag ik me af of iemand wel een eigen leven heeft.
Ik ben geen medicijn voor een leeg leven. Ik ben ook maar een mens en kan daar niet aan voldoen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_192293007
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Sorry, maar ik wil iemand die ook een eigen leven heeft.
Mannen die vanaf de eerste hoi 24/7 klaar zitten om mij direct antwoord/aandacht te geven vind ik minder.

Weer een mogelijkheid. Dit sentiment uiten vrouwen namelijk zelf zeer vaak. Dus die mannen denken tengevolge daarvan afstand te houden om meer succes te kunnen verkrijgen. Alweer een geval van eigen schuld.

Als jij zomaar verdwijnt voor een man. Ik denk dat je geen eigen kinderen hebt?
No matter what your name is.
pi_192293506
quote:
16s.gif Op donderdag 26 maart 2020 19:58 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:

[..]

Verklaring: je bent een onzeker aandachtsh... wat elke dag validatie nodig heeft. Een verwend "prinsesje" .

[ afbeelding ]
Waar blijft mijn suikerprinsje dan
pi_192293562
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:29 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Sorry, maar ik wil iemand die ook een eigen leven heeft.
Mannen die vanaf de eerste hoi 24/7 klaar zitten om mij direct antwoord/aandacht te geven vind ik minder.

Het moet beide kanten op niet overdreven zijn. Maar ik wil niet iemand die alleen mij lijkt te hebben. Die zit te wachten tot ik zijn leven de moeite waard maak.
Iemand die bv pas de volgende dag wat zegt omdat hij met vrienden weg was, met een hobby bezig was, vroeg moest werken of wat dan ook vind ik juist fijn.

Zolang iemand leuk en geinterreseerd reageert hoeft dat echt niet altijd onmiddelijk.
Is het wel steeds onmiddelijk dan vraag ik me af of iemand wel een eigen leven heeft.
Ik ben geen medicijn voor een leeg leven. Ik ben ook maar een mens en kan daar niet aan voldoen.
Nee oke, fair enough.
Maar anderzijds is communicatie tegenwoordig verdomd makkelijk. Dus als iemand gezellig wil praten, doet diegene dat wel. Zo niet, dan wil diegene dat denk ik gewoon niet.
En een dagje of zelfs een paar dagen is nog niet eens zo erg (vind ik), maar als er een supergrote discrepantie tussen zit (aandacht-geen aandacht) dan is dat gewoon vreemd.
pi_192293865
Waarom zou ik antwoord moeten geven voor dit omdat ik toevallig een piemol(30cm) heb. :')


Doe lekker normaal.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192294326
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 21:00 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Waar blijft mijn suikerprinsje dan
Die ligt nu vast in bed met een ander I presume. No worries. Hij zal na een paar dagen vast weer contact met je opzoeken ^O^
No matter what your name is.
pi_192294525
Mannen doen gewoon hun ding en zijn niet bezig met die telefoon de hele dag.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_192295182
Op werk had ik een collega met wie ik leuk op werk kon babbelen. Toen ging zij mij appen buiten werk om. Daar ben ik in het begin half in mee gegaan maar niet heel enthousiast. Nu reageer ik niet nauwelijks maar het bleef maar doorgaan. Toen heb ik gezegd dat ik het een beetje ongepast vond wat ze deed (ik zit in een relatie). Oh is puur vriendschappelijk hoor zegt ze. Nou daar geloof ik niks van. Ik reageer wel maar gewoon kort af. Stelt zij een vraag of 3 achter elkaar geef ik er op 1 kort antwoord. Geen wedervraag etc. En nu nog blijft ze het soms doen.

Snapt zij dan niet dat ik bezet ben en geen intresse heb? Waarschijnlijk niet en misschien denkt zij nu ook van hey we hadden het zo gezellig op werk waarom appt hij niet.

Grote kans dat hij jou niet zo leuk vindt als jij hem.
pi_192296161
Ik kan niet voor alle mannen praten.
Maar met vrouwen praten en daar gevoelens bij krijgen kan ik moeilijk vinden. Ook juist om daarover te praten.
Het zijn vaak diepe sentimenten die wanneer ze lichtelijk aan 't oppervlak komen mij als man zijnde onzeker laten voelen en ik dus bijvoorbeeld even afstand moet nemen van het vrouwmens.

Na diepe en vreemde observatie van deze verliefde geveolens kun je in een voor mannen' creatieve opwelling' ineens door die onzekerheid breken en toch weer de stap zetten naar diegene die je met het schaamrood op de kaken achterliet zonder dat ze daar moeite voor deed, voor iemand waar je als je er in de buurt komt je hart voelt overslaan en 't zweet je uitbreekt, diepe onderdrukte erotische gevoelens voor ontwikkeld die je probeert zo ver mogelijk weg te laten omdat je dit prachtige schepsel niet wilt kwetsen met opwellingen van oerdriften.

Je verliest de controle als man zijnde als je echt verliefd bent (althans dat werkt hij mij zo) en dat is doodeng. En tegelijkertijd heb je het beste gevoel ter wereld en wil je niets liever dan bij diegene zijn maar als je niet zeker weet wat zij van jou wil dan wordt het lastiger.
Een groots drama van de diepste onbestemde gevoelens, driften en gedachten laten een man dan in een staat van totale afschrikking achter.
Tegelijkertijd kan die staat van totale afschrikking -(zoals ik 't even noem) ook dienen om voor een man de grootste stenen te verzetten en de lucht tot bedaren te roepen.

Als je snapt wat ik bedoel, vrouw.
pi_192296343
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2020 19:56 schreef Wigle het volgende:
Heel simpel: ghosten = al ergens anders seks of gewoon even de Duitse Helm gepoetst.
Niet ghosten = bovenstaande niet gedaan.
Dit inderdaad.
Je staat bij deze mannen niet op #1, maar je bent een back-up. Als het magere tijden zijn besteed je weer wat tijd/aandacht aan de back-up.
Is geen mooie manier om te vertellen maar zo zit het nu eenmaal.
pi_192296356
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 23:24 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Dit inderdaad.
Je staat bij deze mannen niet op #1, maar je bent een back-up. Als het magere tijden zijn besteed je weer wat tijd/aandacht aan de back-up.
Is geen mooie manier om te vertellen maar zo zit het nu eenmaal.
Dat lijkt mij vrouwenlogica, maar goed.
pi_192296383
quote:
16s.gif Op donderdag 26 maart 2020 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom zou ik antwoord moeten geven voor dit omdat ik toevallig een piemol(30cm) heb. :')


Doe lekker normaal.
Stijf of slap?
pi_192296410
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 23:26 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dat lijkt mij vrouwenlogica, maar goed.
Oh nee hoor, ik deed toen ik nog single was dit op deze manier. Vaak niet eens heel bewust.
En ik ben man dus voor de duidelijkheid.
pi_192296462
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 23:30 schreef MisChrartin het volgende:

[..]

Oh nee hoor, ik deed toen ik nog single was dit op deze manier. Vaak niet eens heel bewust.
En ik ben man dus voor de duidelijkheid.
Oké. Ik ging af op de 'mis' in je gebruikersnaam.
Maar dat geldt niet voor alle mannen op die manier.
Alhoewel, je kunt ondanks dat je veel van een bepaald iemand houdt, als man zijnde in tijden van onbestemdheid wel degelijk een paar andere vrouwen beminnen. En dat is ook niet verkeerd denk ik. Maar dat zegt niet dat een bepaald persoon die een tijdje 'geghost' is niet op nummer 1 kan staan....
Haha. Klinkt eigenlijk wel raar maar zo werkt het bij mij wel.
pi_192296534
Volgens mij heb je per ongeluk mannen en vrouwen verwisseld in je beschouwing.
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 27 maart 2020 @ 08:31:31 #26
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_192298310
quote:
16s.gif Op donderdag 26 maart 2020 21:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom zou ik antwoord moeten geven voor dit omdat ik toevallig een piemol(30cm) heb. :')

Doe lekker normaal.
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_192298337
Gewoon dumpen die handel: als iemand voor je wilt gaan, vertonen ze niet dit soort gedrag.
pi_192298418
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 08:33 schreef Diqiu-Long het volgende:
Gewoon dumpen die handel: als iemand voor je wilt gaan, vertonen ze niet dit soort gedrag.
Dit inderdaad. Heb je het gevoel dat iemand geen interesse toont, dan is het gewoon geen match voor je. Als iemand geïnteresseerd en leuk genoeg is merk je dat echt wel.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 08:45:55 #29
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_192298483
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:37 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:

[..]

Weer een mogelijkheid. Dit sentiment uiten vrouwen namelijk zelf zeer vaak. Dus die mannen denken tengevolge daarvan afstand te houden om meer succes te kunnen verkrijgen. Alweer een geval van eigen schuld.

Als jij zomaar verdwijnt voor een man. Ik denk dat je geen eigen kinderen hebt?
Wat heeft of ik kinderen heb ermee te maken?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_192298517
Grappig, ik heb dit met vrouwen. dus wellicht is het meer een mensending?
pi_192298538
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 19:47 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Goedenavund,

Ik vraag mij iets af. Het kan aan mij liggen maar ik hoor dit ook van vriendinnen van mij, en vriendinnen van vriendinnen. Zo ver gaat het dus.
Maar ik denk dat wel meer vrouwen dit gedrag kunnen herkennen.

Je hebt het leuk met iemand, je gaat een beetje praten, het lijkt alsof hij helemaal gek op je is, je denkt oh wat leuk oh wat gezellig en je auwehoert een paar dagen door, en BAM opeens laat die man gewoon niks meer horen.
Om daarna vervolgens doodleuk een paar dagen later weer op te duiken met een 'hey schatje'.
Prima denk je bij zo'n eerste keer, misschien is z'n kat overleden ofzo. Je wilt niet zeiken dus je blijft maar gewoon chill.
Maar dan herhaalt het patroon zich steeds. Hot, cold, hot cold. Negeren, ontwijken en vervolgens weer helemaal into you. En zo blijft het maar doorgaan, tot in den eeuwigheid. Leaving you confused.

Mijn vraag is: wat is de fucking logica hierachter voor mannen? Is dit niet gewoon tijdverspilling? Als je iemand niet wil, zeg dat dan gewoon?
Waarom hoor ik dit van zoveel vrouwen, dat 'tijdelijke ghosten' en dan opeens weer opduiken? Is de scharrel met wie ze in de tussentijd bezig waren gesneuveld? Is dit een soort paringsdans? Is dit een soort mindgame? Of is dit allemaal onbewust?

Aangezien ik deze shit niet aan de betreffende mensen zelf ga voorleggen, en mijn vriendinnen dit ook niet gaan doen, vraag ik het lekker hier.

Verklaringen graag. Ga los!
Je date met de verkeerde mannen, als je meer zoekt dan ONS/FWB. Is dat je nog niet duidelijk? Je bent een booty call. Die "call" je wanneer je booty wil. Maar je ziet geen verband met je andere topic? :')
pi_192298601
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 23:26 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dat lijkt mij vrouwenlogica, maar goed.
In tijden van overvloed voor mannen ook hoor, hoewel ik altijd wel iets van aandacht bleef schenken aan de FWB/ONS waar ik goed en fijn contact en ervaringen mee had. Natuurlijk neemt het wel enigszins af op den duur... totdat povere tijden verschijnen.
pi_192298744
Ik denk omdat ze nog een ex hebben die ze leuk vinden
pi_192299468
quote:
16s.gif Op donderdag 26 maart 2020 19:58 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Verklaring: je bent een onzeker aandachtsh... wat elke dag validatie nodig heeft. Een verwend "prinsesje" .

[ afbeelding ]
Dus zij is een prinsesje omdat ze zich niet laat misbruiken voor een booty call? Of een lelijke man niet verkiest boven een knappe?
Met wat voor prinses is dat precies te vergelijken? In een bananenrepubliek?
Geen man hier trekt zich iets van haar wensen aan. Waarom zou dat bij chads anders zijn.
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_192299470
Ik heb precies de omgekeerde ervaring. Mevrouw had zogenaamd niks meer met haar ex maar uiteraard had ze er nog wel contact mee. Ze had 2 maanden geleden ineens "even wat tijd nodig" en was nog niet toe aan daten.

Kreeg gisteren ineens weer een berichtje van haar en daarna ontvouwde zich een haatverhaal over haar ex. Gedumpt dus, nu heeft ze tijd voor mij. :')
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:14:47 #36
241156 M1stral
Denim Connaisseur
pi_192300973
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 10:07 schreef Generationalpha het volgende:
Ik heb precies de omgekeerde ervaring. Mevrouw had zogenaamd niks meer met haar ex maar uiteraard had ze er nog wel contact mee. Ze had 2 maanden geleden ineens "even wat tijd nodig" en was nog niet toe aan daten.

Kreeg gisteren ineens weer een berichtje van haar en daarna ontvouwde zich een haatverhaal over haar ex. Gedumpt dus, nu heeft ze tijd voor mij. :')
Daarom dus vrouwen daten die echt over hun ex heen zijn.
[b]Op dinsdag 11 oktober 2011 23:06 schreef zwartemarktplaats het volgende:[/b]
Als Momotaro een voetbalteam was dan had jij waarschijnlijk een stadionverbod :P
Blog
pi_192301032
quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2020 19:56 schreef Wigle het volgende:
Heel simpel: ghosten = al ergens anders seks of gewoon even de Duitse Helm gepoetst.
Niet ghosten = bovenstaande niet gedaan.
Prima user dit

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2020 12:18:50 ]
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:20:10 #38
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_192301052
Hij is met meerdere dames bezig.
Of met andere zaken.

Als een hem net betere/leukere aandacht geeft dan jij, dan besteedt hij meer tijd aan haar.

Als dat weer afzwakt dan denkt hij aan jou en bedenkt hij zich dat jij eigenlijk toch ook wel leuk was en gaat hij jou aandacht geven.
pi_192301230
Zoals ik in een eerder topic al aangaf. Jouw draaikonten trekt andere mannen aan die ook aan het draaikonten zijn.
Zelf weet je ook niet zo goed wat je nou eigenlijk wil. Hoe kun je dan verwachten dat zij dat wel weten?

Groetjes.
pi_192301508
Er is geen enkel persoon waarmee ik elk dagdeel van elke dag in contact sta. Zo ook romantische partners niet.

Wanneer ik niet reageer ben ik iets anders aan het doen waarbij ik me niet laat afleiden door regelmatig naar mijn telefoon te grijpen.

Spoed? Bellen is sneller.
"Pools are perfect for holding water"
  vrijdag 27 maart 2020 @ 12:54:23 #41
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_192301594
Je bent er veel te veel mee bezig. Niet iedereen zit continue te appen. Of heeft de tijd om de hele tijd te appen. Ik app ook niet altijd meteen terug; regelmatig pas een dag of twee later. Niet te veel conclusies trekken. Je komt nogal aandachtsgeil over zo.

En wat SebbeSwensje zegt.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 13:10:54 #42
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_192301848
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 23:26 schreef HetDonkertAan het volgende:

[..]

Dat lijkt mij vrouwenlogica, maar goed.
Ts-er stelde die vraag toch aan mannen?
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_192303273
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:19 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Ik ben geen man, maar kan ook zomaar een dag of meer 'weg' zijn.
Ik duik wel weer op als ik op duik.

Vul je niet gewoon teveel in ts? Als die ander verder wel gewoon leuk en geinterreseerd doet is hij dat misschien ook wel gewoon.
Niet 24/7 op de app zitten met je maakt niet dat er perse rare dingen achter zitten.
Iemand kan ook gewoon even bezig zijn met andere dingen. Je bent maar gewoon aan het chatten, je hebt niet al 10+ jaar een relatie.
Een dagje of wat niet betekend misschien wel gewoon niets.
Dit ja _O_
pi_192311302
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 23:12 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ik kan niet voor alle mannen praten.
Maar met vrouwen praten en daar gevoelens bij krijgen kan ik moeilijk vinden. Ook juist om daarover te praten.
Het zijn vaak diepe sentimenten die wanneer ze lichtelijk aan 't oppervlak komen mij als man zijnde onzeker laten voelen en ik dus bijvoorbeeld even afstand moet nemen van het vrouwmens.

Na diepe en vreemde observatie van deze verliefde geveolens kun je in een voor mannen' creatieve opwelling' ineens door die onzekerheid breken en toch weer de stap zetten naar diegene die je met het schaamrood op de kaken achterliet zonder dat ze daar moeite voor deed, voor iemand waar je als je er in de buurt komt je hart voelt overslaan en 't zweet je uitbreekt, diepe onderdrukte erotische gevoelens voor ontwikkeld die je probeert zo ver mogelijk weg te laten omdat je dit prachtige schepsel niet wilt kwetsen met opwellingen van oerdriften.

Je verliest de controle als man zijnde als je echt verliefd bent (althans dat werkt hij mij zo) en dat is doodeng. En tegelijkertijd heb je het beste gevoel ter wereld en wil je niets liever dan bij diegene zijn maar als je niet zeker weet wat zij van jou wil dan wordt het lastiger.
Een groots drama van de diepste onbestemde gevoelens, driften en gedachten laten een man dan in een staat van totale afschrikking achter.
Tegelijkertijd kan die staat van totale afschrikking -(zoals ik 't even noem) ook dienen om voor een man de grootste stenen te verzetten en de lucht tot bedaren te roepen.

Als je snapt wat ik bedoel, vrouw.
Ik snap wat je bedoelt maar het klinkt te mooi om waar te zijn. Misschien dat het bij jou zo is, dat is erg mooi en bewonderingswaardig. Maar de meeste mannen denken toch in simpele termen van: ja of nee. Dus ik denk dan, als diegene niet met mij praat, dan zal het toch echt wel zijn omdat ik niet zo interessant voor diegene ben, en niet omdat hij heimelijk mij toch wel heeeel leuk vind. Nu kies ik ook meestal soorten uit waarbij je je afvraagt of ze hun eigen achternaam kunnen spellen, maar dat terzijde. Dus vandaar dat ik denk dat ze niet zulke diepgaande gedachten hebben/ er op die manier mee omgaan.
In mijn geval ga ik toch maar voor de theorieën van @BitchIMakeYouFamous en @wigle.
Sad but true I have to accept it.
pi_192311396
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 22:20 schreef soeverein het volgende:
Op werk had ik een collega met wie ik leuk op werk kon babbelen. Toen ging zij mij appen buiten werk om. Daar ben ik in het begin half in mee gegaan maar niet heel enthousiast. Nu reageer ik niet nauwelijks maar het bleef maar doorgaan. Toen heb ik gezegd dat ik het een beetje ongepast vond wat ze deed (ik zit in een relatie). Oh is puur vriendschappelijk hoor zegt ze. Nou daar geloof ik niks van. Ik reageer wel maar gewoon kort af. Stelt zij een vraag of 3 achter elkaar geef ik er op 1 kort antwoord. Geen wedervraag etc. En nu nog blijft ze het soms doen.

Snapt zij dan niet dat ik bezet ben en geen intresse heb? Waarschijnlijk niet en misschien denkt zij nu ook van hey we hadden het zo gezellig op werk waarom appt hij niet.

Grote kans dat hij jou niet zo leuk vindt als jij hem.
Jij hebt dan nog duidelijk laten weten dat je het bijv. niet zo wilt, door kortaf te reageren. Meestal vat ik, mocht de situatie zich zo voordoen, de hint dan wel op en stop met appen. Ben sowieso niet een vrouwmens die hele paragrafen naar een man stuurt, als ik dat bijv. een keer doe uit enthousiasme en ik krijg een 'ok' bij wijze van terug dan kun je de klok erop gelijk zetten dat je in de toekomst weinig tot niks meer van me hoort. Ben sowieso terughoudend daarin, laat de man meestal het gesprek beginnen. Anders heb ik het gevoel dat ik iemand misschien onbewust loop te irriteren.

Maar wat nou als iemand niet kortaf reageert, je continu aandacht geeft, helemaal loopt te slijmen en continu met je praat, en dan opeens niet meer. Dat is dan toch vreemder zegmaar? Dat bedoel ik met die discrepantie. Jij geeft aan dat die collega jou appte, jij haar niet. Zij begint dom te lullen maar jij reageert er kortaf op. Dat is niet de situatie waar ik en mijn vriendinnen ons in verkeren helaas. De mannen in kwestie zijn eerst helemaal all-over en dan opeens krijgen ze een soort error ofzo en komen dan na een paar dagen, weken soms zelfs maanden weer terug.
pi_192311449
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 20:20 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Wanneer je zelf elke keer weer alleen de knapste exemplaar uitkiest dan zul je vast niet de enige zijn die zijn aandacht krijgt. Gevalletje je eigen schuld denk ik. En dat van je mede dating-appende vrouwen.
Verandering van spijs doet eten.
pi_192311545
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:54 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je bent er veel te veel mee bezig. Niet iedereen zit continue te appen. Of heeft de tijd om de hele tijd te appen. Ik app ook niet altijd meteen terug; regelmatig pas een dag of twee later. Niet te veel conclusies trekken. Je komt nogal aandachtsgeil over zo.

En wat SebbeSwensje zegt.
Nee, maar dat besef ik me ook wel. Als ik bijv. lekker met iemand aan het praten ben, en dan opeens 12 uur niks meer hoor dan is het niet dat ik ga flippen oid. Het boeit me dan niet zoveel, denk misschien is er een bom gevallen ofzo.

Alleen een persoon die continu op zijn telefoon zit (waarvan je weet dat ie het zit), je elke dag mee praat zegmaar, meestal vanuit zijn initiatief, en dan ineens verdwijnt van de aardbodem. Dat kun je denk ik niet echt vergelijken met bovenstaande. Het zit meer in het gedragspatroon. Als iemand vanaf het begin af aan al soms enkele dagen verdwijnt dan is dat diegene zijn 'stijl' en zit diegene dus blijkbaar niet aan z'n telefoon gekluisterd (gezond gedrag). Dan wen je daaraan, en is het best. En dan is het ook niet vreemd. Maar als iemand ineens veranderd qua gedrag zonder dat er ingrijpende gebeurtenissen hebben plaatsgevonden ik zeg maar wat, dan is dat toch apart. Dat is waar ik hier op doel, en ik merk gewoon dat veel mannen daar een handje van hebben, en ik vroeg me af waarom.
pi_192311554
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 12:30 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zoals ik in een eerder topic al aangaf. Jouw draaikonten trekt andere mannen aan die ook aan het draaikonten zijn.
Zelf weet je ook niet zo goed wat je nou eigenlijk wil. Hoe kun je dan verwachten dat zij dat wel weten?

Groetjes.
Du hast recht aber das ist nicht binnen ein Tage aufgelost.
pi_192311565
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 22:18 schreef Naardegallemiezen het volgende:

[..]

Jij hebt dan nog duidelijk laten weten dat je het bijv. niet zo wilt, door kortaf te reageren. Meestal vat ik, mocht de situatie zich zo voordoen, de hint dan wel op en stop met appen. Ben sowieso niet een vrouwmens die hele paragrafen naar een man stuurt, als ik dat bijv. een keer doe uit enthousiasme en ik krijg een 'ok' bij wijze van terug dan kun je de klok erop gelijk zetten dat je in de toekomst weinig tot niks meer van me hoort. Ben sowieso terughoudend daarin, laat de man meestal het gesprek beginnen. Anders heb ik het gevoel dat ik iemand misschien onbewust loop te irriteren.

Maar wat nou als iemand niet kortaf reageert, je continu aandacht geeft, helemaal loopt te slijmen en continu met je praat, en dan opeens niet meer. Dat is dan toch vreemder zegmaar? Dat bedoel ik met die discrepantie. Jij geeft aan dat die collega jou appte, jij haar niet. Zij begint dom te lullen maar jij reageert er kortaf op. Dat is niet de situatie waar ik en mijn vriendinnen ons in verkeren helaas. De mannen in kwestie zijn eerst helemaal all-over en dan opeens krijgen ze een soort error ofzo en komen dan na een paar dagen, weken soms zelfs maanden weer terug.
Ze vinden jou dus niet leuk genoeg steeds. Vraag me af waarom? Volgens mij val je op vervelende mannen?
pi_192311615
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 22:26 schreef Mar_an het volgende:

[..]

Ze vinden jou dus niet leuk genoeg steeds. Vraag me af waarom? Volgens mij val je op vervelende mannen?
Ja, maar ik ben zelf ook een aardig naar persoon. Ik ga niet achter mensen aanlopen, dubbel lopen appen of aandacht vragen. Als ik zoiets heb van goh, heb het idee dat hij iemand anders interessanter vind, dan denk ik: have fun. En dan hoor je gerust niks meer van me.
En soms als ik dan weer een keer iemand spreek krijg ik dan achteraf wel eens te horen van: maar ik dacht dat JIJ niks meer van mij wou weten. En dan denk ik: :?

En ja, ik val op vervelende mannen. Maar dat is een kwestie van smaak.

Maarja daar ging het niet over, het was meer omdat ik wilde snappen wat de theorie erachter is omdat ik dit zo vaak zie gebeuren en niet alleen bij mezelf, is het puur omdat ze geen interesse meer hebben, is het een mindgame, of is het iets anders.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')