abonnementen ibood.com bol.com
  donderdag 26 maart 2020 @ 13:48:47 #1
358144 Belg
Belg met sympathie voor NLers
pi_192284989
Waarom kan ik die niet terug vinden?
Dit account was vroeger capuchon_jongen. de capuchon is en blijft mijn leven!
pi_192285096
Het staat op Origin.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 26 maart 2020 @ 13:54:49 #3
358144 Belg
Belg met sympathie voor NLers
pi_192285127
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:53 schreef Jordy-B het volgende:
Het staat op Origin.
Dacht dat alle spelen op steam stonden, ik ben een noob :@
Dit account was vroeger capuchon_jongen. de capuchon is en blijft mijn leven!
pi_192285276
Beter zoeken vriend!!
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
pi_192285357
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 13:54 schreef Belg het volgende:

[..]

Dacht dat alle spelen op steam stonden, ik ben een noob :@
Nee, steam is gewoon verreweg het grootste game-distributieplatform. Epic timmert hard aan de weg en is eigenlijk de eerste die fatsoenlijke concurrentie levert, wat op den duur voor iedereen positief uitpakt.

Maar dat weerhoudt een uitgever als EA er natuurlijk niet van om hun eigen distributieplatformpje iets te spekken met een paar exclusives.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_192339857
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 14:05 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Nee, steam is gewoon verreweg het grootste game-distributieplatform. Epic timmert hard aan de weg en is eigenlijk de eerste die fatsoenlijke concurrentie levert, wat op den duur voor iedereen positief uitpakt.

Maar dat weerhoudt een uitgever als EA er natuurlijk niet van om hun eigen distributieplatformpje iets te spekken met een paar exclusives.
je bibliotheek uitbreiden met devvers uitkopen/ exclusiviteitdeals met zakken centen is geen fatsoenlijke concurrentie, dat doe je alleen als je bang bent het te verliezen van de gevestigde orde en teveel geld hebt

op prijs en gebruikersgemak concurreren ze iig niet. Voor de gebruiker is er, behalve de enkele exclusieve titel, geen enkele reden naar epic over te stappen.
pi_192340115
Nu is het een shitshow, maar op den duur is concurrentie prima.

Gabe Newell heeft minder problemen met concurrenten als Epic, zelfs ondanks de geldsmijterij en de exclusives, dan met bijvoorbeeld een groep als Apple die concurrentie de kop indrukt door gewoon toegang tot hun systeem te ontzeggen.

[ Bericht 35% gewijzigd door Jordy-B op 29-03-2020 18:16:23 ]
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')