zo'n vies ventje is het welquote:
uhhuquote:
Yezzerquote:
maar goed dat wij ze hier 30 minuten gavenquote:Op donderdag 26 maart 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
09:16
De Belgische viroloog Marc Van Ranst ziet dat in zijn land nu jongeren op de ic-afdelingen liggen die deelnamen aan de zogenaamd 'lockdownparty's' van vrijdag 13 maart. De feestgangers namen het er de avond voor België in lockdown ging nog een keer goed van. Nu liggen meerdere van hen aan de beademing.
Dom dom domquote:Op donderdag 26 maart 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
De Belgische viroloog Marc Van Ranst ziet dat in zijn land nu jongeren op de ic-afdelingen liggen die deelnamen aan de zogenaamd 'lockdownparty's' van vrijdag 13 maart. De feestgangers namen het er de avond voor België in lockdown ging nog een keer goed van. Nu liggen meerdere van hen aan de beademing.
benieuwd of wij het straks kunnen zien aan het weekend waarop iedereen op het strand was en de ikea.quote:
Dat had ook niemand verwacht natuurlijk... en ondertussen houden zij nu onnodig (want als ze een IQ van boven de 20 hadden gehad, lagen zij er nu niet) IC-bedden bezetquote:Op donderdag 26 maart 2020 12:17 schreef UitStraling het volgende:
Ja sowieso.quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
benieuwd of wij het straks kunnen zien aan het weekend waarop iedereen op het strand was en de ikea.
Vraag me af of het komt door iets anders icm corona dat ze daar nu liggenquote:Op donderdag 26 maart 2020 12:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat had ook niemand verwacht natuurlijk... en ondertussen houden zij nu onnodig (want als ze een IQ van boven de 20 hadden gehad, lagen zij er nu niet) IC-bedden bezet.
Ik ben bang van wel.quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
benieuwd of wij het straks kunnen zien aan het weekend waarop iedereen op het strand was en de ikea.
misschien kan je het online bestellen?quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel. Moet zelf eigenlijk naar de bouwmarkt, maar ben nu gewoon creatief met wat we wel in huis hebben.
Had al bij Gamma gekeken maar is niet voorradig in webshop. Heb ipv houtvuller gewoon muurvuller gebruikt nu.quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien kan je het online bestellen?
Bestellen een optie?quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben bang van wel.
Moet zelf eigenlijk ook naar de bouwmarkt, maar ben nu gewoon creatief met wat we wel in huis hebben.
Zal ook wel hard worden danquote:Op donderdag 26 maart 2020 12:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had al bij Gamma gekeken maar is niet voorradig in webshop. Heb ipv houtvuller gewoon muurvuller gebruikt nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |