Op straat tiefen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 14:28 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
In België liggen enkele van deze 'helden'op de IC
Stumpertjes. Nu zorg willen, toen 'oh-zo-cool'
Waarom praten mensen hier zovaak als een complete tokkie?quote:
Stel je eens voor he. Je naaste (vader, moeder, partner, kind) heeft ernstige COVID-19 symptomen en moet met spoed naar een IC worden gebracht. Het blijkt dat de IC vol zit met patiënten. Een paar daarvan hebben zo'n feest bezocht en aantoonbaar bewust nalatig geweest.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:15 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Waarom praten mensen hier zovaak als een complete tokkie?
Ze betalen hun zorgverzekering gewoon. Maar nee afschieten etc.Groei eens op
Nou gelukkig verlies je dat privilege niet. Het gaat ook over jongeren lijkt mij vooral. Maar tuurlijk zou ik niet blij zijn, maar je gaat niet dat soort mensen verantwoordelijk houden voor de dood vanwege een avond van samenzijn. Eergister liep iedereen ook nog gewoon langs elkaar heen in de Aldi. Het dak kan op iedereen vallen, kan je wrok om hebben maar mensen doodverwensen om zaken zoals corona feestjes etc. is zoals ik ernaar kijk gewoon een teken dat mensen hier geen haar beter zijn.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:25 schreef Pikahetchu het volgende:
[..]
Stel je eens voor he. Je naaste (vader, moeder, partner, kind) heeft ernstige COVID-19 symptomen en moet met spoed naar een IC worden gebracht. Het blijkt dat de IC vol zit met patiënten. Een paar daarvan hebben zo'n feest bezocht en aantoonbaar bewust nalatig geweest.
Jouw naaste komt hierdoor te overlijden. Jij krijgt achteraf te horen: "Ja die mensen betalen ook zorgverzekering he".
Bij bepaalde acties verlies je bepaalde privileges.
De voorbeelden die jij hier schets zijn drogredenen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:30 schreef phoenyx het volgende:
[..]
Nou gelukkig verlies je dat privilege niet. Het gaat ook over jongeren lijkt mij vooral. Maar tuurlijk zou ik niet blij zijn, maar je gaat niet dat soort mensen verantwoordelijk houden voor de dood vanwege een avond van samenzijn. Eergister liep iedereen ook nog gewoon langs elkaar heen in de Aldi. Het dak kan op iedereen vallen, kan je wrok om hebben maar mensen doodverwensen om zaken zoals corona feestjes etc. is zoals ik ernaar kijk gewoon een teken dat mensen hier geen haar beter zijn.
Ja iemand doodschieten (niet wat jij zegt maar veel anderen wel, jij wil ze alleen de straat op tiefen) is zelden tot nooit gerechtvaardigd. Ik denk dat jij dat ook nog wel kan begrijpen ondanks je hele verhaalquote:Op donderdag 26 maart 2020 15:42 schreef Pikahetchu het volgende:
[..]
De voorbeelden die jij hier schets zijn drogredenen.
Een schijt-aan-corona feest is totaal iets anders dan een avond samen zijn of langs elkaar heen in de Aldi. Als je een schijt-aan-corona feest gaat bezoeken, zoek je bewust het gevaar op en nog erger, je spot er zelfs mee. Gevallen uit jouw voorbeelden zijn eerder onwetend en noodzakelijk. En jouw "het dak kan op iedereen vallen" voorbeeld slaat al helemaal nergens op.
Ik houd hierover op. Ga weer veel te serieus in op dit kwestie.
Of een "Ben je ook nog zo stoer" feestje voor hun deur. Allicht dat ze nu anders piepen.quote:
Wat dan?quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:23 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Of een "Ben je ook nog zo stoer" feestje voor hun deur. Allicht dat ze nu anders piepen.
Domme domme domme fout die zij zijn begaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |