abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_192281116
Als ik weer een kloon aanmaak: gaan ze wat dreigen met een legal team, het moet niet gekker worden. Zelf houden ze zich niet eens aan de wetgeving, rondom het cookiebeleid.

Ik had ze verteld, dat ze geen autoriteit waren en ik ook niks strafrechtelijk fout gedaan had. Toen wilde ze een advocaat in gaan schakelen, omdat ze natuurlijk geen weerwoord meer hadden.

Want ik had ze verteld, dat ze onderdeel van het probleem zijn: de tweedeling in de maatschappij. Oh en ik zei dat corona geen onderscheid maakt en wij allemaal dood gaan.
pi_192281126
Forum Martijn?
pi_192281134
We zien je in de rechtbank.
pi_192281146
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:03 schreef pferdfahrer het volgende:
Forum Martijn?
Nee, een of ander tech forum: @Danny heeft uit onvrede uit het beleid daar, toen ja FOK! opgericht.
pi_192281158
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:04 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Nee, een of ander tech forum: @:danny heeft uit onvrede uit het beleid daar, toen ja FOK! opgericht.
Ah Tweakers, een leveltje hoger wat betreft autisme als hier.
pi_192281173
Braddie 2.0
pi_192281176
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:04 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Nee, een of ander tech forum: @:danny heeft uit onvrede uit het beleid daar, toen ja FOK! opgericht.
Ben benieuwd waarom je daar steeds met kloons terug wil komen. Het klinkt een tikkeltje kinderachtig.
pi_192281178
Je kunt jezelf afvragen waarom je zoiets zieligs als kloontjes aanmaken doet.
pi_192281199
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:05 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Ah Tweakers, een leveltje hoger wat betreft autisme als hier.
Ze menen alleen God te zijn ofzo en toen ik vertelde, mij niks van een ban aan te trekken. Werd er in een mail gedreigd met afdeling legal team in te schakelen.

Die mensen schijten in het echt in hun broek, maar denken oppermachtig te zijn op internet.

quote:
7s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:06 schreef Wigle het volgende:

[..]

Ben benieuwd waarom je daar steeds met kloons terug wil komen. Het klinkt een tikkeltje kinderachtig.
Om te bewijzen, dat je als iemand anders voor kunt doen. Ik heb er twee jaar met een kloon gezeten en werd zelfs in het jaaroverzicht van 2019 genoemd.

Ik vind bepaalde delen van de website gewoon fijn: vooral mijn Tweakblog,maar daar ben ik nu de controle over kwijt.
pi_192281205
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:08 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ze menen alleen God te zijn ofzo en toen ik vertelde, mij niks van een ban aan te trekken. Werd er in een mail gedreigd met afdeling legal team in te schakelen.

Die mensen schijten in het echt in hun broek, maar denken oppermachtig te zijn op internet.
Als tweakers zo kut is, waarom post je daar dan?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_192281221
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:08 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Als tweakers zo kut is, waarom post je daar dan?
Iemand zal ooit wel tegen hem gezegd hebben: "Wat zei Google, toen je dit vroeg?"
pi_192281262
Ik heb het idee dat je Tweakers bedoeld en alleen daarom al is je klacht volledig terecht.
Goeie site hoor, ik kom daar graag voor nieuws, achtergrond, reviews en hun pricewatch, maar de leden daar zijn de cringiest mensen op deze wereld.
  Admin donderdag 26 maart 2020 @ 10:13:14 #13
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_192281272
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:04 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Nee, een of ander tech forum: @:danny heeft uit onvrede uit het beleid daar, toen ja FOK! opgericht.
Ermm, nee. Ik ben nog steeds Tweaker met een abo. FOK! is opgericht omdat ik dat leuk vond en Tweakers heeft ons in de loop der jaren ontzettend geholpen. Zeker in de beginjaren. De oprichting van FOK! had helemaal NIETS met onvrede over het beleid van Tweakers te maken.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 26 maart 2020 @ 10:13:34 #14
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192281279
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:08 schreef Diqiu-Long het volgende:
Ze menen alleen God te zijn ofzo en toen ik vertelde, mij niks van een ban aan te trekken. Werd er in een mail gedreigd met afdeling legal team in te schakelen.

Die mensen schijten in het echt in hun broek, maar denken oppermachtig te zijn op internet.
_O- 8)7
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  Beste/leukste mod 2022 donderdag 26 maart 2020 @ 10:15:39 #15
319979 Fok-it
All is well
pi_192281309
Deze ts :')
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_192281310
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:13 schreef Danny het volgende:

[..]

Ermm, nee. Ik ben nog steeds Tweaker met een abo. FOK! is opgericht omdat ik dat leuk vond en Tweakers heeft ons in de loop der jaren ontzettend geholpen. Zeker in de beginjaren. De oprichting van FOK! had helemaal NIETS met onvrede over het beleid van Tweakers te maken.
Oh sorry, maar hoe dan ook: ik vind dat FOK! vele malen toleranter is. Hier hoef ik mij niet steeds voor te doen als iemand anders, of alleen politiek correcte meningen te uiten.
  User die overal opduikt 2022 donderdag 26 maart 2020 @ 10:19:11 #17
186611 Haags
pi_192281374
:')
Zonder wrijving geen glans
pi_192281384
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:08 schreef Filosoofert het volgende:

[..]

Als tweakers zo kut is, waarom post je daar dan?
Er zijn forumdelen, waar je waardevolle informatie vandaan kunt halen. Maar dan heb je het ook gehad... het beheer van Tweakers lijkt net een dictatuur. Ik denk dat ze er een natte droom van krijgen, van het idee dat de VVD alleen aan de macht zou komen.

Die community manager, zat zelfs bij de VVD....
pi_192281390
Link naar topics op tweakers ter illustratie van je klacht.
  donderdag 26 maart 2020 @ 10:21:24 #20
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192281405
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:19 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Er zijn forumdelen, waar je waardevolle informatie vandaan kunt halen. Maar dan heb je het ook gehad... het beheer van Tweakers lijkt net een dictatuur. Ik denk dat ze er een natte droom van krijgen, van het idee dat de VVD alleen aan de macht zou komen.

Die community manager, zat zelfs bij de VVD....
Maaruh, kan je je frustraties over Tweakers niet beter ff op Tweakers.nl bespreken i.p.v. op FOK!?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_192281431
quote:
3s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:21 schreef Geelman het volgende:

[..]

Maaruh, kan je je frustraties over Tweakers niet beter ff op Tweakers.nl bespreken i.p.v. op FOK!?
dit dus
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_192281467
Tja, als je in zo'n discussie met ze terecht komt en ze daarmee gaan dreigen, dan zul je wel iets uitgevreten hebben. Kun je wel hier huilie komen doen, maar ik heb niet de indruk dat wij het hele verhaal te horen gaan krijgen hier...
pi_192281474
quote:
3s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:21 schreef Geelman het volgende:

[..]

Maaruh, kan je je frustraties over Tweakers niet beter ff op Tweakers.nl bespreken i.p.v. op FOK!?
Dan krijg ik dus een advocaat op mijn dak: dat is de klacht...
  Admin donderdag 26 maart 2020 @ 10:24:43 #24
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_192281475
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:19 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Er zijn forumdelen, waar je waardevolle informatie vandaan kunt halen. Maar dan heb je het ook gehad... het beheer van Tweakers lijkt net een dictatuur. Ik denk dat ze er een natte droom van krijgen, van het idee dat de VVD alleen aan de macht zou komen.

Die community manager, zat zelfs bij de VVD....
Mja, ik stem SP
Ik mis even hoe dat relevant is. Ook wij hebben regels en als je je niet aan onze regels houdt kun je ook een ban krijgen. Als je het niet eens bent met de regels van een site dan zoek je een andere site of begin je je eigen site waar je je eigen regels mag hanteren. Beetje kleutergedrag om dan stiekem met een kloon de site waar je zo op afgeeft tóch te blijven bezoeken en gebruiken. Da's niet heel consequent van je ook imo.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Admin donderdag 26 maart 2020 @ 10:25:31 #25
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_192281495
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:24 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Dan krijg ik dus een advocaat op mijn dak: dat is de klacht...
Dat doen ze heus niet bij je eerste kloon. Kortom; hoe lang ben je de boel al aan het verstieren daar waardoor ze het nu écht een keer zat zijn?
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  donderdag 26 maart 2020 @ 10:25:59 #26
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192281505
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:24 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Dan krijg ik dus een advocaat op mijn dak: dat is de klacht...
Oh, je bent dus toch niet zo zeker van je zaak.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_192281550
quote:
3s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:21 schreef Geelman het volgende:

[..]

Maaruh, kan je je frustraties over Tweakers niet beter ff op Tweakers.nl bespreken i.p.v. op FOK!?
Dan krijg ik dus een advocaat op mijn dak: dat is de klacht...
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:24 schreef Danny het volgende:

[..]

Mja, ik stem SP
Ik mis even hoe dat relevant is. Ook wij hebben regels en als je je niet aan onze regels houdt kun je ook een ban krijgen. Als je het niet eens bent met de regels van een site dan zoek je een andere site of begin je je eigen site waar je je eigen regels mag hanteren. Beetje kleutergedrag om dan stiekem met een kloon de site waar je zo op afgeeft tóch te blijven bezoeken en gebruiken. Da's niet heel consequent van je ook imo.
Ja ik maak een kloon aan, omdat mijn ban toch niet word opgeheven. In alle eerlijkheid: ik hoef dat hier nooit te doen, want jullie zijn niet zo intolerant. Andere site heb ik gevonden: die heet FOK!.

Enige reden dat ik nog op Tweakers actief was, is omdat ik wilde bewijzen dat iemand ook echt kon veranderen. Dus als je dan twee jaar met een kloon actief bent, dan heb je dat redelijk bewezen.

Is alleen heel vermoeiend om genoeg karma te verzamelen en onder de radar te blijven. Dus ik hou er maar mee op. Heb er sinds de uitbraak van corona sowieso niet meer zo'n behoefte aan.

quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:25 schreef Geelman het volgende:

[..]

Oh, je bent dus toch niet zo zeker van je zaak.
Nee duh, als er met gerechtelijke stappen gedreigd wordt. Dan kies ik wel eieren voor mijn geld of blijf weg van het forum, met een kloon. Want het is niet zo dat ze een notificatie krijgen als ik onder een VPN en wegwerp email adres een account aanmaken.

Ze ontdekken mij pas, wanneer ik in oude patronen terug val: daarom stop ik er dus mee. Veel te vermoeiend, om je voor te doen als iemand anders. In mijn geval zou ik dan zonder hoofdletters en grammatica moeten schrijven, want beter in Nederlands word ik toch niet.

Je kunt wel 100 kloons aanmaken: zolang je er niet actief mee bent, worden die ook niet bestempeld als kloon. Misschien in 2025 inloggen met een kloon, dan zijn ze mij vast weer vergeten ;(

Maar nu lekker op FOK! dat is veel leuker momenteel :D

[ Bericht 26% gewijzigd door Diqiu-Long op 26-03-2020 10:33:39 ]
pi_192281596
Je zou maar zo bezig hiermee zijn :')
pi_192281672
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:24 schreef Danny het volgende:

[..]

Mja, ik stem SP
SP is goed, daar ben ik ook wel voor :D
  donderdag 26 maart 2020 @ 10:36:39 #30
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_192281683
We kleden je helemaal uit ts, de rest van je leven kun je doorbrengen in een lege ton, als ware je Diogenes.
pi_192281706
quote:
9s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:36 schreef herverwijderd het volgende:
We kleden je helemaal uit ts, de rest van je leven kun je doorbrengen in een lege ton, als ware je Diogenes.
Potverdorie, denk dat ik weer op feestboek moet inloggen. Ik heb nog nooit een email van Mark Zuckerberg gekregen, van je ben verbannen ;(

Maar ik heb Facebook van de telefoon verwijderd, dat is ook niet leuk. Ik vind Instagram wel leuk.
  Moderator donderdag 26 maart 2020 @ 10:38:42 #32
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192281708
Wat wil zo'n advocaat gaan doen dan
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 26 maart 2020 @ 10:39:27 #33
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192281714
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:38 schreef Plompzakker het volgende:
Wat wil zo'n advocaat gaan doen dan
De uitkering van ts pakken.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  Moderator donderdag 26 maart 2020 @ 10:41:39 #34
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192281748
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:39 schreef Geelman het volgende:

[..]

De uitkering van ts pakken.
Op basis van welk recht? Hun eigen draconische rechtssysteem beperkt zich enkel tot hun eigen site
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_192281780
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:38 schreef Plompzakker het volgende:
Wat wil zo'n advocaat gaan doen dan
Ja dat vraag ik mij ook af: ik heb verteld, dat ze die beter in kunnen zetten voor vraag en aanbod. Er zijn daar ja veel oplichters actief en dat is kinderlijk eenvoudig, omdat je met een nieuw account al kunt verkopen.

Worden redelijk wat gebruikers daar opgelicht hoor: ik heb echt niks strafrechtelijke gedaan daar, terwijl Tweakers zelf wel in overtreding is met hun cookiemuur. Laat ze hun legal team daar maar mee bezig houden.
pi_192281790
quote:
3s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:21 schreef Geelman het volgende:

[..]

Maaruh, kan je je frustraties over Tweakers niet beter ff op Tweakers.nl bespreken i.p.v. op FOK!?
Dat lukt natuurlijk moeilijk door zijn ban daar. ;)
  donderdag 26 maart 2020 @ 10:45:30 #37
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192281807
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:44 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat lukt natuurlijk moeilijk door zijn ban daar. ;)
En nu hoopt ts via @Danny wat te bereiken of zo?
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
  Moderator donderdag 26 maart 2020 @ 10:45:32 #38
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192281809
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:44 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik mij ook af: ik heb verteld, dat ze die beter in kunnen zetten voor vraag en aanbod. Er zijn daar ja veel oplichters actief en dat is kinderlijk eenvoudig, omdat je met een nieuw account al kunt verkopen.

Worden redelijk wat gebruikers daar opgelicht hoor: ik heb echt niks strafrechtelijke gedaan daar, terwijl Tweakers zelf wel in overtreding is met hun cookiemuur. Laat ze hun legal team daar maar mee bezig houden.
Waarschijnlijk bestaat dat team niet eens
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_192281822
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:45 schreef Geelman het volgende:

[..]

En nu hoopt ts via @:Danny wat te bereiken of zo?
Nee natuurlijk niet, dit is klb.
  donderdag 26 maart 2020 @ 10:48:48 #40
320891 Geelman
Uw conservatieve baken
pi_192281849
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:46 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet, dit is klb.
Okay, sterkte met de verwerking dan maar.
Ook zag ik, dat al het zwoegen, alsook alle bekwaamheid in het werk, louter naijver is van de een op de ander; ook dit is ijdelheid en najagen van wind.
pi_192281871
op tweakers moet je ook niet willen reageren op nieuws, kun je nog beter op nu.nl zitten. Daar plaatsen ze je bericht gewoon niet, maar bannen ze je niet.
  Moderator donderdag 26 maart 2020 @ 10:52:10 #42
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192281906
Tweakers is prima voor de pricewatch en daar gebruik ik het ook dankbaar voor, maar daar proberen te discussiëren lijkt me zo vermoeiend en daar ga ik niet aan beginnen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_192281909
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:19 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Er zijn forumdelen, waar je waardevolle informatie vandaan kunt halen. Maar dan heb je het ook gehad... het beheer van Tweakers lijkt net een dictatuur. Ik denk dat ze er een natte droom van krijgen, van het idee dat de VVD alleen aan de macht zou komen.

Die community manager, zat zelfs bij de VVD....
Ik heb al meer dan 20 jaar een account bij Tweakers en je praat poep.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
pi_192281930
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:45 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bestaat dat team niet eens
Ja is gewoon groot spraak: ze kunnen natuurlijk niet ontkennen, dat ze onderdeel van de tweedeling zijn in de maatschappij. Dat houden ze daar heel mooi in stand.

Maar ik denk ook, dat ze bang zijn dat het hoofdkantoor door een groep boze Turken bestormd word: want je mag daar niet hoofddoekjes met mondkapjes vergelijken, dat word direct weggesjord.

Ik denk dat dit is wat ik verkeerd gedaan heb: een mening hebben, die maatschappelijk wellicht niet zo acceptabel is. Maar ik vind als mensen met hoofddoekjes in de supermarkt mogen werken, dan zou een mondkapje ook geen probleem moeten zijn.
pi_192281931
van de week nog een toetsenbord gekocht via tweakers, prima website. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192281992
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:53 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ja is gewoon groot spraak: ze kunnen natuurlijk niet ontkennen, dat ze onderdeel van de tweedeling zijn in de maatschappij. Dat houden ze daar heel mooi in stand.

Maar ik denk ook, dat ze bang zijn dat het hoofdkantoor door een groep boze Turken bestormd word: want je mag daar niet hoofddoekjes met mondkapjes vergelijken, dat word direct weggesjord.

Ik denk dat dit is wat ik verkeerd gedaan heb: een mening hebben, die maatschappelijk wellicht niet zo acceptabel is. Maar ik vind als mensen met hoofddoekjes in de supermarkt mogen werken, dan zou een mondkapje ook geen probleem moeten zijn.
Ik begin steeds meer het vermoeden te krijgen dat het toch echt aan jou ligt en niet aan Tweakers.
Ik ben een kl ⭕⭕n van deze user
  Moderator donderdag 26 maart 2020 @ 10:56:30 #47
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192282006
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:53 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Ja is gewoon groot spraak: ze kunnen natuurlijk niet ontkennen, dat ze onderdeel van de tweedeling zijn in de maatschappij. Dat houden ze daar heel mooi in stand.

Maar ik denk ook, dat ze bang zijn dat het hoofdkantoor door een groep boze Turken bestormd word: want je mag daar niet hoofddoekjes met mondkapjes vergelijken, dat word direct weggesjord.

Ik denk dat dit is wat ik verkeerd gedaan heb: een mening hebben, die maatschappelijk wellicht niet zo acceptabel is. Maar ik vind als mensen met hoofddoekjes in de supermarkt mogen werken, dan zou een mondkapje ook geen probleem moeten zijn.
Het zijn wel een beetje de bolsjewieken van het internet ja.
In de pas meelopen of anders wegblijven. En ze hebben trouwens ook gewoon het volste recht om dat op hun site naar hun inzicht te handhaven.
Daarom zit ik op fok, hier wordt eigenzinnigheid wel gewaardeerd
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_192282013
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:52 schreef Plompzakker het volgende:
Tweakers is prima voor de pricewatch en daar gebruik ik het ook dankbaar voor, maar daar proberen te discussiëren lijkt me zo vermoeiend en daar ga ik niet aan beginnen
Ja dat is ook vermoeiend: ik durfde al niet over politiek te discussiëren, want daar trek je echt aan het kortste eind. Waarom denk je dat ik gewoon een kloon aanmaakte? Als ik nu een kloon aanmaak, dan ga ik hem voor read-only of v&a gebruiken.

quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:56 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Het zijn wel een beetje de bolsjewieken van het internet ja.
In de pas meelopen of anders wegblijven. En ze hebben trouwens ook gewoon het volste recht om dat op hun site naar hun inzicht te handhaven.
Daarom zit ik op fok, hier wordt eigenzinnigheid wel gewaardeerd
Ja dat is waar, maar als je dat op je eigen website doet en hun van je website weert. Dan is de wereld te klein. Ik heb ook een tijdje een groep op Facebook gehad en zaten ook een paar van die Tweakers in, die wilde zich gewoon niet aan mijn regels houden.

Dus die heb ik er ook toen uitgegooid, alleen dan krijg je wel zo'n shitstorm over je heen. Maja daarom beheer ik geen Facebook groep meer.
pi_192282050
Gaat dit nog steeds over je nat scheren-blogjes en alle gedoe eromheen?
pi_192282051
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:45 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bestaat dat team niet eens
Tweakers maakt onderdeel uit van DPG Media, waar ook veel grote kranten bij zitten. Reken maar dat die een bataljon juristen hebben rondlopen.
  Admin donderdag 26 maart 2020 @ 11:00:36 #51
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_192282085
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:45 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Waarschijnlijk bestaat dat team niet eens
oh jawel hoor.
quote:
Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
https://www.dpgmediagroup.com/
quote:
De geconsolideerde resultatenrekening van de groep laat een omzetstijging zien van 9%, naar bijna 1,6 miljard euro. De EBITDA groeide met 11% tot 241 miljoen euro. De winst voor belastingen bedroeg 174 miljoen, waarop de groep 47 miljoen euro (27%) vennootschapsbelastingen betaalde. De nettowinst kende een groei van 15% naar 126 miljoen euro.
Die hebben heus wel wat juridische ballen in huis waar een beroep op kan worden gedaan.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_192282096
quote:
5s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:58 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Gaat dit nog steeds over je nat scheren-blogjes en alle gedoe eromheen?
Nee daar ben ik al jaren geleden mee gestopt: mijn kloon was ook niet aangemaakt, om daar te posten. Ik heb daar geen een keer gepost en het hele scheren kan mij ook niks meer interesseren. ( Kloon was gemaakt, om een review over de Redmi Note 5 te schrijven. Toen hebben van die Tweakers nog huilie huilie zitten doen, dat ze geen 6GB Ram versie konden kopen online. Terwijl ik die gewoon in Hongkong gekocht had :D )

Ik doe het 1x per week, nog steeds klassiek. Maar het is geen obsessie meer. Godzijdank....
  Moderator donderdag 26 maart 2020 @ 11:02:15 #53
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192282110
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:00 schreef Danny het volgende:

[..]

oh jawel hoor.
[..]

https://www.dpgmediagroup.com/
[..]

Die hebben heus wel wat juridische ballen in huis waar een beroep op kan worden gedaan.
Maar wat kunnen ze precies doen tegen iemand die blijft klonen? Heb hun voorwaarden nooit doorgelezen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
  donderdag 26 maart 2020 @ 11:03:33 #54
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_192282130
Na de Fok!-knokploeg komt het Fok!-legal team _O_
  Admin donderdag 26 maart 2020 @ 11:05:22 #55
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_192282151
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:02 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Maar wat kunnen ze precies doen tegen iemand die blijft klonen? Heb hun voorwaarden nooit doorgelezen
geen idee. Het omzeilen van beveiliging (zoals bv een ip-ban) is an sich verboden in Europa. Er kan dus een aanklacht op basis van computervredebreuk, hacken e.d. worden ingediend. Er kan schade verhaald worden (de kosten om personeel telkens weer aan opsporing/bannen te moeten zetten) etc. Er zijn wel wat scenarios die juridisch steek houden te bedenken. Verder staat bij tweakers sowieso volgens mij dat je maar 1 account mag hebben in de AV. Dus op basis daarvan kunnen ze al een zaak hebben, maar het kan zelfs een strafrechtelijke zaak worden in principe.
Of ze uiteindelijk zouden winnen is nog de vraag natuurlijk, maar er is best een reële kans dat TS een verbod krijgt opgelegd door de rechter, plus eventueel een boete oid.
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  Moderator donderdag 26 maart 2020 @ 11:07:00 #56
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192282176
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:05 schreef Danny het volgende:

[..]

geen idee. Het omzeilen van beveiliging (zoals bv een ip-ban) is an sich verboden in Europa. Er kan dus een aanklacht op basis van computervredebreuk, hacken e.d. worden ingediend. Er kan schade verhaald worden (de kosten om personeel telkens weer aan opsporing/bannen te moeten zetten) etc. Er zijn wel wat scenarios die juridisch steek houden te bedenken. Verder staat bij tweakers sowieso volgens mij dat je maar 1 account mag hebben in de AV. Dus op basis daarvan kunnen ze al een zaak hebben, maar het kan zelfs een strafrechtelijke zaak worden in principe.
Of ze uiteindelijk zouden winnen is nog de vraag natuurlijk.
Dan zou ik gezien de doorgaans wat stugge houding van tweakers, als TS zijnde de aanname maken dat ze in een juridische kwestie ook niet makkelijk los zullen laten en mijn verlies maar gewoon nemen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_192282195
Goed topic.
pi_192282305
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:25 schreef Danny het volgende:

[..]

Dat doen ze heus niet bij je eerste kloon. Kortom; hoe lang ben je de boel al aan het verstieren daar waardoor ze het nu écht een keer zat zijn?
Het is mijn derde kloon, ik vergeet telkens de wachtwoorden van mijn kloons. En heb letterlijk bij iedere nieuwe smartphone die ik kocht, een nieuwe kloon aangemaakt.

Waarbij ik bij de eerste twee kloons, eigenlijk na het maken van de review niet meer ingelogd ben. Maar met de laatste kloon, ben ik meer dan 2 jaar actief geweest. Is alleen vermoeiend hoor: ben alleen stom geweest om geen artikelen op de Tweakblog, vooruit te plannen. Was wel grappig geweest, als mijn Tweakblog nog actief was. Terwijl het account al verbannen is.
  Moderator donderdag 26 maart 2020 @ 11:16:37 #59
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192282332
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:14 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Het is mijn derde kloon, ik vergeet telkens de wachtwoorden van mijn kloons. En heb letterlijk bij iedere nieuwe smartphone die ik kocht, een nieuwe kloon aangemaakt.

Waarbij ik bij de eerste twee kloons, eigenlijk na het maken van de review niet meer ingelogd ben. Maar met de laatste kloon, ben ik meer dan 2 jaar actief geweest. Is alleen vermoeiend hoor: ben alleen stom geweest om geen artikelen op de Tweakblog, vooruit te plannen. Was wel grappig geweest, als mijn Tweakblog nog actief was. Terwijl het account al verbannen is.
Neem je verlies en zegen je met het feit dat fok een stuk losser is.
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_192282375
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:16 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Neem je verlies en zegen je met het feit dat fok een stuk losser is.
Dat doe ik ook hoor :D Was alleen een beetje boos, dat ze mij juist in de corona crisis bannen. Als ze dan toch weten dat het een kloon is, dan moet je het ook niet gedogen.
pi_192282383
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:04 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Nee, een of ander tech forum: @:danny heeft uit onvrede uit het beleid daar, toen ja FOK! opgericht.
Kennen ze mijn Abid daar?
Niet doen
pi_192282387
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:20 schreef Kluun1985 het volgende:

[..]

Kennen ze mijn Abid daar?
Is dat je kloon daar?
  donderdag 26 maart 2020 @ 11:23:15 #64
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_192282419
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:05 schreef pferdfahrer het volgende:

[..]

Ah Tweakers, een leveltje hoger wat betreft autisme als hier.
TS zelf ook.
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  Admin donderdag 26 maart 2020 @ 11:26:15 #65
1 crew  Danny
Ik mis m'n grote vriend..
pi_192282466
Ah, DPG is zelfs recent nóg groter geworden, omdat ze Sanoma hebben overgenomen:

quote:
Overname Sanoma Media Netherlands door DPG Media Nederland
DPG Media Nederland en Sanoma Group maken vandaag bekend dat ze overeenstemming hebben bereikt over de voorgenomen overname van Sanoma Media Netherlands door DPG Media Nederland.

DPG Media Nederland en Sanoma Group maken vandaag bekend dat ze overeenstemming hebben bereikt over de voorgenomen overname van Sanoma Media Netherlands door DPG Media Nederland. Met de bundeling van deze twee mediabedrijven ontstaat een sterk en complementair portfolio van nieuwsmedia, magazines, radio en online services.

Sanoma Media Netherlands is Nederlands grootste uitgever van magazines met titels als Libelle, Margriet, Donald Duck, vtwonen en Veronica Magazine, met meer dan 1 miljoen abonnees. Het bedrijf is tevens eigenaar van nieuwsplatform NU.nl, de grootste nieuwssite van Nederland met een maandelijks bereik van 8 miljoen bezoekers.
https://www.dpgmediagroup(...)-dpg-media-nederland
- Oh hi Mark!
- Cool... Cool, cool, cool.
Jayden, Ik mis mijn grote vriend...
Zie wat ik kijk: trakt.tv
pi_192282572
Autoweek en Autotrack is ook van hun, zover ik weet. Op Autoweek heb ik ook gewoon een kloon, maar hou daar alleen de verbruiksmeter nog mee bij. Dat interesseert die beheerders van het forum totaal niet :)

Al heb ik die verbruiksmeter allang niet bij gewerkt, omdat Spritmonitor veel beter is.
  Moderator donderdag 26 maart 2020 @ 11:35:57 #67
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192282653
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:32 schreef Diqiu-Long het volgende:
Autoweek en Autotrack is ook van hun, zover ik weet. Op Autoweek heb ik ook gewoon een kloon, maar hou daar alleen de verbruiksmeter nog mee bij. Dat interesseert die beheerders van het forum totaal niet :)

Al heb ik die verbruiksmeter allang niet bij gewerkt, omdat Spritmonitor veel beter is.
Als je je gewoon gedraagt en niet opvalt dan valt zo'n kloon ook minder op, wil niet zeggen dat ze het daarom tolereren
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_192282704
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:35 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Als je je gewoon gedraagt en niet opvalt dan valt zo'n kloon ook minder op, wil niet zeggen dat ze het daarom tolereren
Daar heb je gelijk in: ik denk als je een read-only kloon hanteert en dus niet gaat deelnemen, aan de community. Dan kun je zo'n kloon een leven lang houden. Wellicht dat je na 10 jaar dan een email krijgt.....

Ik heb ja ook een kloon voor AdSense aangemaakt, heeft ook gewerkt aangezien ik gewoon uitbetaald ben :)
  Moderator donderdag 26 maart 2020 @ 11:40:36 #69
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192282749
Bovendien, en dat is wel het belangrijkste, als je je gewoon gedraagt dan krijg je ook geen bans waardoor je niet hoeft te klonen
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_192282838
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:40 schreef Plompzakker het volgende:
Bovendien, en dat is wel het belangrijkste, als je je gewoon gedraagt dan krijg je ook geen bans waardoor je niet hoeft te klonen
Jep, Maar als je autisme hebt dan is dat niet van zelf sprekend. Mijn supermarkt manager begrijpt dat, dus heb niet direct een waarschuwing aan mijn broek hangen als ik eens minder netjes reageer.
  Moderator donderdag 26 maart 2020 @ 11:45:04 #71
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_192282868
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:43 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Jep, Maar als je autisme hebt dan is dat niet van zelf sprekend. Mijn supermarkt manager begrijpt dat, dus heb niet direct een waarschuwing aan mijn broek hangen als ik eens minder netjes reageer.
Probeer met die zelfde redenering dan te begrijpen dat tweakers ook niet altijd netjes kan reageren
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_192282932
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:45 schreef Plompzakker het volgende:

[..]

Probeer met die zelfde redenering dan te begrijpen dat tweakers ook niet altijd netjes kan reageren
Als het inderdaad allemaal autisten zijn, dan begrijp ik dat wel. Maar basically willen ze een plekje voor hogeropgeleide. Net zoals die datingsites voor hoger opgeleiden.

Alleen het is een commercieel bedrijf, dus maken ze op de radio reclame spotjes en trekken zo normaal volk naar de website. Dan openen Tweakers weer een topic over hit en run gebruikers. Dat is ook wel grappig hoor: er is geen verplichting om te reageren :)
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 26 maart 2020 @ 12:45:35 #73
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192283852
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:06 schreef Questular het volgende:
Je kunt jezelf afvragen waarom je zoiets zieligs als kloontjes aanmaken doet.
Kan, maar waarom zou dat niet mogen? Alleen vanwege huisregels? De rechter lacht je uit. Zat andere mogelijkheden tot kloon stoppen. Bv op ban, VPN? Ja jammer. Risico van een forum hebben.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_192287475
TS denkt dat Tweakers niet het recht heeft om te bepalen wie ze niet op hun site willen hebben _O-
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_192287553
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:58 schreef Ezio het volgende:
TS denkt dat Tweakers niet het recht heeft om te bepalen wie ze niet op hun site willen hebben _O-
Irritant ook als je daar werkt en de hele tijd moet omgaan met een vent als TS die denkt dat het grappig is om duizend kloontjes aan te maken.
pi_192288253
quote:
15s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:03 schreef Wigle het volgende:

[..]

Irritant ook als je daar werkt en de hele tijd moet omgaan met een vent als TS die denkt dat het grappig is om duizend kloontjes aan te maken.
Heb ook het idee dat TS niet helemaal eerlijk is over te reden voor zijn ban.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_192289130
Het is mij nogsteeds niet duidelijk wat je eventueel fout hebt gedaan.
No matter what your name is.
pi_192289149
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 16:40 schreef Ezio het volgende:

[..]

Heb ook het idee dat TS niet helemaal eerlijk is over te reden voor zijn ban.
Als een bedrijf een legal team erbij wil halen zal het wel niet om een paar stiekeme accountjes gaan idd. :').
pi_192289190
Ik kan mij een ander draadje herinneren met een gelijk verhaal. De poster gaf op tweakers een omstreden manier van afvallen. En dat werd niet gewaardeerd daar.

Er is wel wat mis met die IT mensen. Ik ken er een paar. Allemaal 'hoogfunctionerende' autisten of druggebruikers. Als je een komma vergeet in je dagelijkse spelling worden ze helemaal ziedend.
No matter what your name is.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 26 maart 2020 @ 17:40:58 #80
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192289386
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:05 schreef Danny het volgende:

[..]

geen idee. Het omzeilen van beveiliging (zoals bv een ip-ban) is an sich verboden in Europa. Er kan dus een aanklacht op basis van computervredebreuk, hacken e.d. worden ingediend. Er kan schade verhaald worden (de kosten om personeel telkens weer aan opsporing/bannen te moeten zetten) etc. Er zijn wel wat scenarios die juridisch steek houden te bedenken. Verder staat bij tweakers sowieso volgens mij dat je maar 1 account mag hebben in de AV. Dus op basis daarvan kunnen ze al een zaak hebben, maar het kan zelfs een strafrechtelijke zaak worden in principe.
Of ze uiteindelijk zouden winnen is nog de vraag natuurlijk, maar er is best een reële kans dat TS een verbod krijgt opgelegd door de rechter, plus eventueel een boete oid.
Ik moet de eerste nog zien waarin staat dat je geen VPN mag hebben. Ik denk dat de rechter niet eens aan afwegen toekomt en Tweakers vraagt waarom ze in hemelsnaam voor zoiets tijd zitten te verspillen. Het is geen rijdende rechter ofzo.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 26 maart 2020 @ 17:42:24 #81
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192289414
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:58 schreef Ezio het volgende:
TS denkt dat Tweakers niet het recht heeft om te bepalen wie ze niet op hun site willen hebben _O-
Jawel, accountgewijs wel. Persoonsgewijs is dat nog een heel ander verhaal.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_192294679
Wat betekent de naam van de ts eigenlijk. Is die echt of is het iets als 'my dick long' ? _O-
No matter what your name is.
pi_192294774
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 21:53 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Wat betekent de naam van de ts eigenlijk. Is die echt of is het iets als 'my dick long' ? _O-
Aarde draak betekend het, dat is mijn Chinese sterrenbeeld om het zo maar te zeggen. In het jaar van de aarde draak ben ik geboren.
  donderdag 26 maart 2020 @ 21:58:35 #84
489662 Fernweh
Gelieve verwijderen.
pi_192294800
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:24 schreef Danny het volgende:

[..]

Mja, ik stem SP]
Jammer dat kameraad Roemer weg is. :(
Gelieve verwijderen
  donderdag 26 maart 2020 @ 22:01:12 #85
327900 KingChicken
Mwah ha haa, bawk bawk bawk!
pi_192294857
Fucking triest
pi_192295696
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:30 schreef BitchIMakeYouFamous het volgende:
Ik kan mij een ander draadje herinneren met een gelijk verhaal. De poster gaf op tweakers een omstreden manier van afvallen. En dat werd niet gewaardeerd daar.

Er is wel wat mis met die IT mensen. Ik ken er een paar. Allemaal 'hoogfunctionerende' autisten of druggebruikers. Als je een komma vergeet in je dagelijkse spelling worden ze helemaal ziedend.
Neem aan dat dat dezelfde user is :')

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 17:42 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Jawel, accountgewijs wel. Persoonsgewijs is dat nog een heel ander verhaal.
Ze mogen de persoon achter die account ook gerust weren als ze dat willen.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_192295838
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 22:45 schreef Ezio het volgende:

[..]

Neem aan dat dat dezelfde user is :')
Nope ik heb nog nooit iets over afvallen gepost: ik word vooral op mijn vingers getikt, voor in hun ogen niet maatschappelijke uitspraken. Met andere woorden: ze zijn bang dat het hoofdkantoor, door een groep boze Turken bestormd wordt.

Want ik maakte de vergelijking tussen mondkapjes en hoofddoekjes, omdat een supermarkt medewerker geen mondkapje mocht dragen. Dat bericht is natuurlijk weg gecensureerd

Maar feitelijk zeg je niks verkeerd met zo'n vergelijking, want dat mag in een vrij land als Nederland. En ik zou onvriendelijk zijn en flame-bait posten etc ;(

quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 22:45 schreef Ezio het volgende:
Ze mogen de persoon achter die account ook gerust weren als ze dat willen.
Moeten ze wel weten wie achter het account zit: dat houdt waarschijnlijk ook geen stand bij de rechter. Het is meestal natte vinger werk en een vermoeden, dat ze denken dat iemand achter een bepaald account zit.

Als ik echter mijn kloon niet voor het forum gebruik, gaan ze nooit ontdekken dat ik er achter zit. Want ik zit gewoon achter een VPN en ze gaan ook echt niet alle nieuwe ledenz onderzoeken.

Dus mocht ik ooit nog een kloon maken: dan word het een lees-only, dan kun je ook members-only posts lezen. Op die manier blijf je wel onder de radar en kun je gewoon pricewatch en dergelijke gebruiken.
  Grootste baggeraar 2022 donderdag 26 maart 2020 @ 22:58:41 #88
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_192295951
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 22:45 schreef Ezio het volgende:

[..]

Neem aan dat dat dezelfde user is :')
[..]

Ze mogen de persoon achter die account ook gerust weren als ze dat willen.
Vertel. Wat staat dat? En hoe controleer je dat?
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_192296148
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 22:58 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Vertel. Wat staat dat? En hoe controleer je dat?
Forumbeheerders mogen gewoon vervelende mensen weren van hun eigen website hoor. Hoe je dat controleert moet je niet aan mij vragen, ik beheer geen forum 8)7

Lidmaatschap van een website is geen menselijk recht en het bannen van vervelende users is volkomen aan de beheerders.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_192296317
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 23:12 schreef Ezio het volgende:

[..]

Forumbeheerders mogen gewoon vervelende mensen weren van hun eigen website hoor. Hoe je dat controleert moet je niet aan mij vragen, ik beheer geen forum 8)7

Lidmaatschap van een website is geen menselijk recht en het bannen van vervelende users is volkomen aan de beheerders.
Ze herkennen de spelling en soms opbouw: maar op Tweakers heb je veel snitches, daar word je gewoon verraden door andere gebruikers.

Ik wacht gewoon tot het huidige beheer dood gaat, dus over een jaar of 10 en dan kom ik weer terug. Dan zijn ze mij vast vergeten: zo berucht ben ik namelijk ook weer niet.

Mijn reviews staan er ja nog en dat zegt ook wat.... dat genereert advertentie inkomsten voor ze. Terwijl het door een gebruiker geschreven is, die deze content niet meer zelf kan verwijderen.

Maar ik beschouw websites niet als autoriteit: dat is niet de echte wereld. Die website kan bij wijze van spreken, morgen opgedoekt worden. In 10 jaar tijd zie ik dat ook nog wel gebeuren.... het is dus niet echt of ja niet het echt leven. Want dat vind elders plaats :D

Wat wel echt is: dat is het dagelijkse leven, naar je werk of school. Met de vrouw leuke dingen ondernemen en lekker reizen. En helaas is corona ook de realiteit :(

[ Bericht 6% gewijzigd door Diqiu-Long op 26-03-2020 23:35:17 ]
pi_192310272
Het is erg wanneer de deugkliek vantevoren alles wat niet in hun straatje past hebben verdomd tot slecht en nazi en antisemitisme en racisme enzovoort. Het idiote is dat forums en moderators uit angst, niet politiek correcte berichten zelf gaan censureren. Alleen vanwege groepsdruk en angst voor wegvallende advertentie inkomsten. 't is wat in deze brave new world. Op fok is dit niet anders.
No matter what your name is.
pi_192311171
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:19 schreef Diqiu-Long het volgende:

[..]

Er zijn forumdelen, waar je waardevolle informatie vandaan kunt halen. Maar dan heb je het ook gehad... het beheer van Tweakers lijkt net een dictatuur. Ik denk dat ze er een natte droom van krijgen, van het idee dat de VVD alleen aan de macht zou komen.

Die community manager, zat zelfs bij de VVD....
Tweakers _O_
VVD _O_

Derhalve onterechte klacht
pi_192311196
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2020 23:12 schreef Ezio het volgende:

[..]

Forumbeheerders mogen gewoon vervelende mensen weren van hun eigen website hoor. Hoe je dat controleert moet je niet aan mij vragen, ik beheer geen forum 8)7

Lidmaatschap van een website is geen menselijk recht en het bannen van vervelende users is volkomen aan de beheerders.
Dat is wel een recht!!!!1!11
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_192311530
Van alle schreeuwen om hulp kiest Danny dit topic om in te reageren
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')