abonnement Unibet Coolblue
pi_192278883
Hoe echt is het Corona virus, ik heb sterk het gevoel dat er bepaalde informatie word achtergehouden.....
gr gr
  donderdag 26 maart 2020 @ 05:19:23 #2
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_192279021
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 03:17 schreef Children_of_the_corn het volgende:
Hoe echt is het Corona virus, ik heb sterk het gevoel dat er bepaalde informatie word achtergehouden.....
Ik ook.

Doordat je nu alleen desinformatie via internet en televisie kunt krijgen is het lastig geworden. De echte informatie staat in elk geval nooit op het internet. Dat kan namelijk niet. Ik zou wel willen, maar het kan niet.

Moet van persoon tot persoon.

Internet is een vinding van de duisternis. Het Licht kan dus nooit op het internet te vinden zijn.
  donderdag 26 maart 2020 @ 05:34:13 #3
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192279036
Hoezo echt?
Dat al die doden verzonnen zijn?
Of zijn ze op een andere manier doodgegaan?
Wat bedoel je?
pi_192279081
Wat
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_192279528
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 05:34 schreef Lunatiek het volgende:
Hoezo echt?
Dat al die doden verzonnen zijn?
Of zijn ze op een andere manier doodgegaan?
Wat bedoel je?
Mensen van 88?
  donderdag 26 maart 2020 @ 12:19:38 #6
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192283459
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 07:54 schreef hoechst het volgende:

[..]

Mensen van 88?
Die hebben als symptoom kramp in hun rechterarm. Dat is geen corona.
pi_192287158
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2020 05:34 schreef Lunatiek het volgende:
Hoezo echt?
Dat al die doden verzonnen zijn?
Of zijn ze op een andere manier doodgegaan?
Wat bedoel je?
Nee de doden zullen wss wel echt zijn, maar even een voorbeeld aangezien het een mondiaal probleem is zouden er ook mondiale maatregelen moeten zijn toch? Tot dusverre verschillen de maatregelen per land.
gr gr
pi_192287209
quote:
15s.gif Op donderdag 26 maart 2020 05:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Ik ook.

Doordat je nu alleen desinformatie via internet en televisie kunt krijgen is het lastig geworden. De echte informatie staat in elk geval nooit op het internet. Dat kan namelijk niet. Ik zou wel willen, maar het kan niet.

Moet van persoon tot persoon.

Internet is een vinding van de duisternis. Het Licht kan dus nooit op het internet te vinden zijn.
Klopt ergens hadden die gereformeerde gelijk met de uitspraak : "tv is het werktuig van de duivel" en internet is het nieuwe medium he ;)
gr gr
  donderdag 26 maart 2020 @ 15:47:16 #9
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_192287297
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:42 schreef Children_of_the_corn het volgende:

[..]

Klopt ergens hadden die gereformeerde gelijk met de uitspraak : "tv is het werktuig van de duivel" en internet is het nieuwe medium he ;)
Apart dat men nu juist probeert internet te pushen, thuisonderwijs via internet, alles via internet, geen fysieke winkels, alleen pinnen - lekker te traceren - niets meer met echt geld, alles via smartphone (de '666' zoals beschreven in de Openbaring van Johannes).
Corona komt de machthebbers wel heel erg goed uit om hun 'zombificiering van de samenleving'-plannen versneld en zonder tegenspraak ten uitvoer te brengen.

Zonder het getal van het beest niet kunnen kopen en verkopen. Dat lijkt toch wel verdacht veel op de smartphone. Openbaring van Johannes.

Echte Christenen zouden smartphones en digitaal betalen - inclusief pinnen dus - moeten weigeren, naast televisie en internet (ik weet het ik ben een zondaar ;( ). Waarom hoor ik bijvoorbeeld de PKN hier nooit over, waarom hoor ik Kees van der Staaij hier niet over? Waar zijn de echte Christenen gebleven?
Ook in de Qu'ran staan soortgelijke teksten.
  donderdag 26 maart 2020 @ 19:27:32 #10
490444 Children_of_the_corn
I am death incarnate
pi_192291335
quote:
15s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Apart dat men nu juist probeert internet te pushen, thuisonderwijs via internet, alles via internet, geen fysieke winkels, alleen pinnen - lekker te traceren - niets meer met echt geld, alles via smartphone (de '666' zoals beschreven in de Openbaring van Johannes).
Corona komt de machthebbers wel heel erg goed uit om hun 'zombificiering van de samenleving'-plannen versneld en zonder tegenspraak ten uitvoer te brengen.

Zonder het getal van het beest niet kunnen kopen en verkopen. Dat lijkt toch wel verdacht veel op de smartphone. Openbaring van Johannes.

Echte Christenen zouden smartphones en digitaal betalen - inclusief pinnen dus - moeten weigeren, naast televisie en internet (ik weet het ik ben een zondaar ;( ). Waarom hoor ik bijvoorbeeld de PKN hier nooit over, waarom hoor ik Kees van der Staaij hier niet over? Waar zijn de echte Christenen gebleven?
Ook in de Qu'ran staan soortgelijke teksten.
Ving net op bij het nieuws dat ze nu genoeg IC plekken zouden hebben, dan vraag ik mij af hoe kunnen ze dat weten aangezien het virus overal loert :?
gr gr
  donderdag 26 maart 2020 @ 23:35:59 #11
490444 Children_of_the_corn
I am death incarnate
pi_192296478
quote:
15s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:47 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Apart dat men nu juist probeert internet te pushen, thuisonderwijs via internet, alles via internet, geen fysieke winkels, alleen pinnen - lekker te traceren - niets meer met echt geld, alles via smartphone (de '666' zoals beschreven in de Openbaring van Johannes).
Corona komt de machthebbers wel heel erg goed uit om hun 'zombificiering van de samenleving'-plannen versneld en zonder tegenspraak ten uitvoer te brengen.

Zonder het getal van het beest niet kunnen kopen en verkopen. Dat lijkt toch wel verdacht veel op de smartphone. Openbaring van Johannes.

Echte Christenen zouden smartphones en digitaal betalen - inclusief pinnen dus - moeten weigeren, naast televisie en internet (ik weet het ik ben een zondaar ;( ). Waarom hoor ik bijvoorbeeld de PKN hier nooit over, waarom hoor ik Kees van der Staaij hier niet over? Waar zijn de echte Christenen gebleven?
Ook in de Qu'ran staan soortgelijke teksten.
En ja klopt je kunt tegenwoordig ook nauwelijks nog prepaid beltegoed kopen etc, zodat alles vast te controleren, anyway nu schijnt dat prins Charles corona heeft geloof er geen snars van....
gr gr
  vrijdag 27 maart 2020 @ 00:32:54 #12
490444 Children_of_the_corn
I am death incarnate
pi_192296862
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 03:17 schreef Children_of_the_corn het volgende:
Hoe echt is het Corona virus, ik heb sterk het gevoel dat er bepaalde informatie word achtergehouden.....
Even een toevoeging neem nu landen als India, Brazillie, daar lopen ze echt nog achter op het gebied van Hygiene, en er is al corona aanwezig daarnaast zijn veel steden daar druk bevolkt hoe kan het dat daar dan nog maar 10 doden zijn gemeld?
gr gr
  vrijdag 27 maart 2020 @ 00:43:23 #13
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_192296912
Doemdenkers hier ;) Misschien is het wel een reset. Veranderingen hebben positieve en negatieve gevolgen, als je daar al in gelooft. Het heeft iig gevolgen.

Corona is iig ook rondom de zon. De zon staat voor al het leven op aarde en de natuur is "keihard" of gewoon zoals het gaat. Heb ik verdriet als het mij treft of mijn dierbaren? Uiteraard, maar alsnog hoort het bij het leven.

Voor mij is dit virus zoals het is, de natuur heeft dikke schijt. Tenzij het los is gelaten (maar dat is BNW) :)
pi_192296924
quote:
15s.gif Op donderdag 26 maart 2020 05:19 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Internet is een vinding van de duisternis. Het Licht kan dus nooit op het internet te vinden zijn.
Licht IS het internet, het grootste gedeelte in ieder geval. :D
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
pi_192298724
https://viraal.video/2020(...)B1Uxue3BgHD2JwbMC2XM

Dit is wellicht interessant om te kijken. Een compleet andere en heftige kijk op het corona virus dan wat we dagelijks te zien krijgen.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 09:10:07 #16
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192298830
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:40 schreef Children_of_the_corn het volgende:

[..]

Nee de doden zullen wss wel echt zijn, maar even een voorbeeld aangezien het een mondiaal probleem is zouden er ook mondiale maatregelen moeten zijn toch? Tot dusverre verschillen de maatregelen per land.
Wie zou die mondiale maatregelen moeten opleggen?

Het verschilt ook per land wegens verschillen per land in bijvoorbeeld IC capaciteit of gehoorzaamheid van de burgers.
pi_192298848
Ben je te dom om te schijten ofzo
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 09:13:11 #18
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192298880
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 00:32 schreef Children_of_the_corn het volgende:

[..]

Even een toevoeging neem nu landen als India, Brazillie, daar lopen ze echt nog achter op het gebied van Hygiene, en er is al corona aanwezig daarnaast zijn veel steden daar druk bevolkt hoe kan het dat daar dan nog maar 10 doden zijn gemeld?
Omdat niemand die sloppenwijken ingaat om te tellen of te testen. Beleid is daar ook niet naar.
In Nederland zijn er ook veel meer coronadoden dan officieel wordt gemeld, want als je niet getest bent kom je niet in het lijstje. En wij testen hier veel te weinig.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 09:15:28 #19
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192298903
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 09:03 schreef Fofo het volgende:
https://viraal.video/2020(...)B1Uxue3BgHD2JwbMC2XM

Dit is wellicht interessant om te kijken. Een compleet andere en heftige kijk op het corona virus dan wat we dagelijks te zien krijgen.
En in het kort: wat is het motief?
pi_192299169
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 09:15 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

En in het kort: wat is het motief?
Volgens de video's, en dan verwoord ik het heel kort, onder andere crowd control dmv vaccinatie. Ik geloof er niet in maar ik vind het interessant om dingen op meerdere manieren te bekijken. Ik vind de video's extreem.
  vrijdag 27 maart 2020 @ 09:44:45 #21
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_192299207
Dat er elite lui besmet raken (Prins Charles) en dit virus met name ouderen raakt (die in die kringen ook weer vaak degenen zijn die aan de touwtjes trekken) maakt het voor mij lastig hier een dergelijk complot in te zien.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  vrijdag 27 maart 2020 @ 09:46:22 #22
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192299222
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 09:41 schreef Fofo het volgende:

[..]

Volgens de video's, en dan verwoord ik het heel kort, onder andere crowd control dmv vaccinatie. Ik geloof er niet in maar ik vind het interessant om dingen op meerdere manieren te bekijken. Ik vind de video's extreem.
Het is nogal simplistisch in dat soort video's. Wat wil je met crowd control bereiken? Kun je dat niet doen op een manier waarbij de economie in tact blijft en er minder doden vallen, zodat het meer effect heeft?
pi_192310459
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 09:46 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Het is nogal simplistisch in dat soort video's. Wat wil je met crowd control bereiken? Kun je dat niet doen op een manier waarbij de economie in tact blijft en er minder doden vallen, zodat het meer effect heeft?
Simplistisch of niet. Het is in elkaar gezet door iemand die al heel lang dit soort dingen meld. En ik geloof wel dat er een kern van waarheid in zit. Soms hoeft het niet moeilijk te zijn. Soms is de boodschap gewoon simpel. Zo simpel dat het eigenlijk belachelijk klinkt. Toch is het gezond kritisch na te denken over alles wat de mainstream media ons in de schoot werpt.

Een vraag voor jou (mocht deze vraag voor jou gelden). Geloof jij alles wat de mainstream media jou voorschotelt?
  vrijdag 27 maart 2020 @ 21:53:50 #24
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_192310922
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 21:27 schreef Fofo het volgende:

[..]

Simplistisch of niet. Het is in elkaar gezet door iemand die al heel lang dit soort dingen meld. En ik geloof wel dat er een kern van waarheid in zit. Soms hoeft het niet moeilijk te zijn. Soms is de boodschap gewoon simpel. Zo simpel dat het eigenlijk belachelijk klinkt. Toch is het gezond kritisch na te denken over alles wat de mainstream media ons in de schoot werpt.

Een vraag voor jou (mocht deze vraag voor jou gelden). Geloof jij alles wat de mainstream media jou voorschotelt?
Nee, ik geloof niet alles (zie topic over rivm), maar dit soort samenzweringstheorieėn geloof ik niet. Gewoon omdat het te moeilijk en kostbaar is om uit te voeren (en geheim te houden) in relatie tot het uiteindelijke doel. Met andere woorden: wat heb je er uiteindelijk aan, aan "crowd control"?
pi_192311075
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 15:40 schreef Children_of_the_corn het volgende:

[..]
maar even een voorbeeld aangezien het een mondiaal probleem is zouden er ook mondiale maatregelen moeten zijn toch?
Waarom zou dat moeten?
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')