quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:28 schreef UitStraling het volgende:
Meestal trekken vrouwen leuke kleertjes aan als ik langs flierezwier hoor.
No Gerbils Were Harmed in the Making of This Cup of Tea!quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja toch wel beetje getraumatiseerd nu
Goed advies. Het is nu onderdeel van de beraadslaging.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Niet te dichtbij hoor![]()
[ afbeelding ]
ik zie nu van die flitsen waarin uistraling zon gerbiltje aan zijn staart in een kop heet water diptquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
No Gerbils Were Harmed in the Making of This Cup of Tea!
trustequote:Op woensdag 25 maart 2020 22:32 schreef essnhills het volgende:
Oke, half 11
Nieuw topic geopend
Advies gegeven
Ik ga te bed
Slaap lekker![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:32 schreef essnhills het volgende:
Oke, half 11
Nieuw topic geopend
Advies gegeven
Ik ga te bed
Slaap lekker![]()
![]()
Gerbil in een thee-eiquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie nu van die flitsen waarin uistraling zon gerbiltje aan zijn staart in een kop heet water dipt
Denk je dat ik een monster ben?quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik zie nu van die flitsen waarin uistraling zon gerbiltje aan zijn staart in een kop heet water dipt
ik het het wel zekerquote:Op woensdag 25 maart 2020 22:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denk je dat ik een monster ben?
Ik frot ze eerst wel in zo'n thee-ei, paar keer oefenen hoe ik ze erin krijg gefrot, verheug me nu al op dat geluid
Nee, die beroepen zijn niet populair.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:37 schreef UitStraling het volgende:
Burgemeester, hebben we eigenlijk ook al een slager, poelier en een visser?
Moeten we toch regelen want ik wil voorkomen dat iedereen dagelijks bitterbals kinderboerderij plundert.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, die beroepen zijn niet populair.
*Noteert.quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:40 schreef FranticDJ het volgende:
Ik kan worst maken... En allerhande charcuterie
Dus ik ben wel eh.. schipper/slager/Charon
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |