abonnement Unibet Coolblue
pi_192267058
Vanaf mijn 25ste heb ik last van slaapverlamming en ik heb er al veel over opgezocht. Ik snap dat de geluiden die ik hoor en de beelden die ik zie hallucinaties zijn, maar ik lees overal dat de hartkloppingen die je voelt ook niet echt zijn.

Dat kan ik me dus ECHT niet voorstellen! Ik ben op zo'n moment in een staat van half bewustzijn en weet ook dat ik het heb. Ik ben nu ook niet meer bang, ik zeg tegen mezelf: er is niemand in je kamer, laat het maar gewoon gebeuren en je kan je zometeen bewegen, even geduld. Maar die hartkloppingen die voelen toch wel heel echt. Mijn hart gaat echt tekeer en ik zweet ook. Zou het kunnen zijn dat die wel echt zijn? Of zijn dat ook puur hallucinaties? Hoe kan dat dan?
pi_192267208
Ik heb ooit een cursus gehad over epilepsie, en herinner mij nog dat het gebruikelijk is dat je soort 'val' maakt op het moment van wakker zijn naar slapen gaat. Soms is die heel heftig en soms merk je hem amper (althans, ik denk dat iedereen dit wel herkent). Ik heb het soms ook en heb je het idee dat je dood gaat in die val. Hartklopping kan dan ook gebeuren ja.

Misschien als je je verveelt kan je je daar verder in verdiepen, het is allemaal niet erg.

Dat je tegen je zelf zegt 'er is niemand in je kamer' zou ik dan weer niet te hard zeggen. Vaak zit er nog wel een geest in je kamer.
  woensdag 25 maart 2020 @ 14:14:46 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_192267429
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:57 schreef Sushilover het volgende:
Vanaf mijn 25ste heb ik last van slaapverlamming en ik heb er al veel over opgezocht. Ik snap dat de geluiden die ik hoor en de beelden die ik zie hallucinaties zijn, maar ik lees overal dat de hartkloppingen die je voelt ook niet echt zijn.

Dat kan ik me dus ECHT niet voorstellen! Ik ben op zo'n moment in een staat van half bewustzijn en weet ook dat ik het heb. Ik ben nu ook niet meer bang, ik zeg tegen mezelf: er is niemand in je kamer, laat het maar gewoon gebeuren en je kan je zometeen bewegen, even geduld. Maar die hartkloppingen die voelen toch wel heel echt. Mijn hart gaat echt tekeer en ik zweet ook. Zou het kunnen zijn dat die wel echt zijn? Of zijn dat ook puur hallucinaties? Hoe kan dat dan?
Tja, ik heb ze ook. Laatst nog, kijk mijn PoHi.

Wat helpt is geloof... in genade.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_192268294
Misschien een smartwatch proberen. Die registreert je hartslag dus kun je het naderhand opzoeken.
If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 25 maart 2020 @ 14:59:42 #5
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_192268315
Ik heb jaren last gehad van slaapverlamming, heb er destijds veel over gezocht ,maar ik wist niet eens hoe ik het moest noemen, of dat het ook echt een naam had ,dat zoiets überhaupt bestond. :@
In mijn geval werd ik (dacht ik) wakker en kon ik niet bewegen,maar ook niet meer praten, Ik kon geen enkel geluid meer uitbrengen. Alsof mijn kaak op slot zat .
Ik hoorde geen stemmen ,of zag ook geen andere dingen maar ik raakte volledig in paniek ,probeerde te schreeuwen ,moest huilen , maar ook dat lukte niet, er kwam gewoon geen geluid uit.
Het heeft wel een hele tijd geduurd voordat ik besefte dat ik niet bang hoefde te zijn,en dat lukte me ook wel Een beetje zoals jij ook tegen jezelf zei : 'laat het gebeuren en wees er niet bang voor ,het gaat zo weer over'
Ik heb er nu geen last meer van gelukkig. Maar weet nog goed hoe beangstigend die periode voelde waarin dat vaak gebeurde /voorkwam.
Ik denk dat die hartkloppingen ook te maken hebben met de paniek en de angst die je op dat moment ervaart/voelt?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_192278096
Ik heb het ook gehad. Als kind was ik wel erg bang ervoor, daarna niet meer. Ik voelde een soort bries/magnetische krachten naar me toe komen en weer weggaan. Je bent helemaal verlamd. Wat ik wel merkte is dat wanneer je bang bent, dat het vaker gebeurt, dan wanneer je niet bang bent.
Het voelde alsof het een onzichtbaar spook/geest was. Ik wilde tevergeefs een paar stoten zwaaien, lukte niet want verlamd :) , in mijn gedachten heb ik het wel k.o. geslagen :s)
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
Ik ben geen robot.
niet bang voor ban
I stand with (the) Netherlands. w/
pi_192278101
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:57 schreef Sushilover het volgende:
Vanaf mijn 25ste heb ik last van slaapverlamming en ik heb er al veel over opgezocht. Ik snap dat de geluiden die ik hoor en de beelden die ik zie hallucinaties zijn, maar ik lees overal dat de hartkloppingen die je voelt ook niet echt zijn.

Dat kan ik me dus ECHT niet voorstellen! Ik ben op zo'n moment in een staat van half bewustzijn en weet ook dat ik het heb. Ik ben nu ook niet meer bang, ik zeg tegen mezelf: er is niemand in je kamer, laat het maar gewoon gebeuren en je kan je zometeen bewegen, even geduld. Maar die hartkloppingen die voelen toch wel heel echt. Mijn hart gaat echt tekeer en ik zweet ook. Zou het kunnen zijn dat die wel echt zijn? Of zijn dat ook puur hallucinaties? Hoe kan dat dan?
Hartslagmeter kopen, en je weet het.
pi_192278131
Ik heb dit wel een aantal keer gehad maar als ik mezelf wakker wilde maken lukte dat altijd wel.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 26 maart 2020 @ 00:05:44 #9
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_192278231
Blijft altijd toch even creepy. Heb geleerd mijn ogen niet meer te openen en rustig te blijven ondanks een gevoel van doodsangst. Voordeel is dat ik die 'schaduwman'dus ook niet meer zie :)
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_192282391
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2020 13:57 schreef Sushilover het volgende:
Vanaf mijn 25ste heb ik last van slaapverlamming en ik heb er al veel over opgezocht. Ik snap dat de geluiden die ik hoor en de beelden die ik zie hallucinaties zijn, maar ik lees overal dat de hartkloppingen die je voelt ook niet echt zijn.

Dat kan ik me dus ECHT niet voorstellen! Ik ben op zo'n moment in een staat van half bewustzijn en weet ook dat ik het heb. Ik ben nu ook niet meer bang, ik zeg tegen mezelf: er is niemand in je kamer, laat het maar gewoon gebeuren en je kan je zometeen bewegen, even geduld. Maar die hartkloppingen die voelen toch wel heel echt. Mijn hart gaat echt tekeer en ik zweet ook. Zou het kunnen zijn dat die wel echt zijn? Of zijn dat ook puur hallucinaties? Hoe kan dat dan?
Die hartkloppingen kunnen wel echt zijn en dat zweet ook. Maar dan nog hoef je geen zorgen te maken en gewoon rustig te blijven.
Wat ik had gedaan is met mijn geloof bezig houden en toen is het opgelost! ^O^
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 26 maart 2020 @ 12:42:30 #11
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_192283799
Geloof :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_192296675
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 11:21 schreef Twintig het volgende:

[..]

Die hartkloppingen kunnen wel echt zijn en dat zweet ook. Maar dan nog hoef je geen zorgen te maken en gewoon rustig te blijven.
Wat ik had gedaan is met mijn geloof bezig houden en toen is het opgelost! ^O^
Je geloof waarin? Ik geloof niet in God oid dus dat gaat 'm absoluut niet worden..
pi_192303356


[ Bericht 100% gewijzigd door Twintig op 27-03-2020 14:52:00 (Dubbelpost) ]
pi_192303362
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2020 00:02 schreef Sushilover het volgende:

[..]

Je geloof waarin? Ik geloof niet in God oid dus dat gaat 'm absoluut niet worden..
Ok :s)
pi_192303376
Dubbelpost
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')