abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 maart 2020 @ 10:25:56 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192263005
:') :') :')

quote:
Feestganger ’coronaparty’ besmet met coronavirus



Een jong-volwassen deelnemer van een van de beruchte Amerikaanse ’coronavirus feestjes’ blijkt nu besmet te zijn met Covid-19. De feestgangers kwamen ondanks het social distancing beleid samen.

De gouverneur van de staat Kentucky is woedend. „Hier word ik echt gek van. Ze dachten onoverwinnelijk te zijn, maar we moeten echt beter zijn dan dit”, zegt Andy Beshear tegen CNN.

Het is nog niet duidelijk of ook andere aanwezigen van het feestje het virus hebben opgelopen.
Snelle stijging

Inmiddels is het aantal besmettingen in het land opgelopen tot ruim 55.000. Minstens 800 Amerikanen zijn overleden als gevolg van het coronavirus. In de staat waar het coronafeestje plaatsvond zijn 163 geteste mensen besmet.

https://www.telegraaf.nl/(...)smet-met-coronavirus
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192263081
Tsja, wat verwacht je dan :?
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_192263103
Dat soort mensen gun je toch een maand opname op de IC en een ontslag uit het ziekenhuis met een rekening waar hij de rest van zijn leven aan mag afbetalen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_192263115
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dat soort mensen gun je toch een maand opname op de IC en een ontslag uit het ziekenhuis met een rekening waar hij de rest van zijn leven aan mag afbetalen.
Hij woont in Amerika, dus die kans is aanwezig.
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 maart 2020 @ 10:31:24 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192263124
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:30 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Dat soort mensen gun je toch een maand opname op de IC en een ontslag uit het ziekenhuis met een rekening waar hij de rest van zijn leven aan mag afbetalen.
Laten we het hopen ja.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 25 maart 2020 @ 10:32:47 #6
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_192263158
Half amerika gaat uitsterven :')
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_192263197
Hahaha.

Ik werd ook gelijk even gewezen op deze:
https://www.telegraaf.nl/(...)tlikker-heeft-corona

Ik voel de neiging om iets over karma te roepen, alleen heeft deze paljas niet alleen zichzelf ermee -O-
pi_192263209
En toiletpotten likken kan blijkbaar ook al niet meer.

https://www.telegraaf.nl/(...)tlikker-heeft-corona

[ Bericht 0% gewijzigd door Idisrom op 25-03-2020 10:44:23 ]
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 25 maart 2020 @ 10:37:13 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192263281
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2020 10:34 schreef itchycoo het volgende:
Hahaha.

Ik werd ook gelijk even gewezen op deze:
https://www.telegraaf.nl/(...)tlikker-heeft-corona

Ik voel de neiging om iets over karma te roepen, alleen heeft deze paljas niet alleen zichzelf ermee -O-
Tering :') Wat een domme mensen heb je toch ook :{ :{ :{ :{
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  User die overal opduikt 2022 woensdag 25 maart 2020 @ 10:37:27 #10
186611 Haags
pi_192263288
Man man man
Zonder wrijving geen glans
pi_192263478
Kunnen we als maatschappij dat soort volk dat expres de risico's opzoekt niet gewoon met naam en toenaam bekend maken zodat iedereen die idioten de rest van hun leven als paria kan behandelen. Gvd.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  PR/Manusje van alles woensdag 25 maart 2020 @ 10:45:10 #12
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_192263481
Doe mee aan de coronachallenge!1111!111223einzzwei!1
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_192263712
Karma! Hopelijk sterft deze persoon.
U MAD?
pi_192271572
Ach, dit komt ook wel erg goed uit voor de communicatie. Maar je bent inderdaad achterlijk bezig als je dat soort feestjes gaat houden.

Ook op Fok! kom ik nog veel mensen tegen die het allemaal wat overdreven vinden. Kunnen we niet een stukje Flevoland of zo reserveren voor die lui? Lowlands terrein of zo bijvoorbeeld

Uiteraard zonder medische zorg maar wel het verbod het terrein de eerste twee weken te verlaten.
pi_192272012
Heerlijk als de natuur haar werk doet _O_
No amount of money ever bought a second of time.
pi_192272216
quote:
99s.gif Op woensdag 25 maart 2020 18:14 schreef qajariaq het volgende:
Ook op Fok! kom ik nog veel mensen tegen die het allemaal wat overdreven vinden. Kunnen we niet een stukje Flevoland of zo reserveren voor die lui? Lowlands terrein of zo bijvoorbeeld

Uiteraard zonder medische zorg maar wel het verbod het terrein de eerste twee weken te verlaten.
Rottumeroog of Rottumerplaat. Kunnen ze ook niet makkelijk weg.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 26 maart 2020 @ 09:42:12 #17
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_192280799
In België ook van dat kutvolk.....

quote:
“Bij de jongeren die nu in intensieve bedden liggen, zijn er verschillende die betrokken waren bij de lockdownparty’s”



“We bereiken sommige groepen nog onvoldoende met onze communicatie, zoals de jongeren.” Dat heeft professor Marc Van Ranst woensdagavond gezegd in ‘De Afspraak’. De viroloog zei ook dat bij de jongeren die vandaag op de diensten intensieve zorgen liggen en beademd worden, een aantal jongeren liggen die hebben deelgenomen aan de fameuze lockdownparty’s van vrijdag 13 maart, net voor middernacht, toen de strenge maatregelen van kracht werden.

België krijgt lof toegezwaaid, onder meer in The Financial Times, voor de communicatie naar het brede publiek toe door onze virologen. Toen Van Ranst daarmee geconfronteerd werd in ‘De Afspraak’, antwoordde hij meteen dat je nooit te veel kan communiceren.

Nog niet genoeg bereikt
“Je kunt daarmee nooit overshooten”, aldus Van Ranst, en hij verbond er meteen de vaststelling aan dat bepaalde groepen nog niet genoeg bereikt worden. “Jongeren vormen zo een groep”, aldus Van Ranst. “Aan hen moeten we nog veel uitleggen.”

Van Ranst zei te rekenen op ‘influencers’ om die groep te bereiken, “want wij worden door hen niet beschouwd als betrouwbaar of als een voorbeeld.”

Afschrikwekkend
De communicatie naar de jongeren mag volgens hem ook wat “afschrikwekkend” zijn. “Bij de jongeren die nu in de intensieve bedden liggen en kunstmatig beademd worden, zijn er een aantal bij die zeer nabij betrokken waren bij de lockdownparty’s”, zei Van Ranst. “Dat mag geweten worden.”

Volgens de viroloog van de KU Leuven moet aan de jongeren duidelijk gemaakt worden: “Dit is geen computerspel. Hier gaan mensen echt dood.”

https://www.hln.be/nieuws(...)ownparty-s~a7ca1743/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_192281061
Dus niet alleen ouderen en mensen met een slechte lichamelijke gezondheid komen aan de beademing te hangen. Geestelijk wat minder ontwikkelde mensen dus ook. Dit zijn van die asoos die nog nooit een cent opgeleverd hebben, alleen maar gekost en nu dus de capaciteit innemen van mensen die hun hele leven al netjes belasting betaald hebben.
pi_192281152
quote:
99s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:01 schreef qajariaq het volgende:
Dus niet alleen ouderen en mensen met een slechte lichamelijke gezondheid komen aan de beademing te hangen. Geestelijk wat minder ontwikkelde mensen dus ook. Dit zijn van die asoos die nog nooit een cent opgeleverd hebben, alleen maar gekost en nu dus de capaciteit innemen van mensen die hun hele leven al netjes belasting betaald hebben.
Laat die onderbuik de vrije loop.
pi_192281472
quote:
99s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:01 schreef qajariaq het volgende:
Dus niet alleen ouderen en mensen met een slechte lichamelijke gezondheid komen aan de beademing te hangen. Geestelijk wat minder ontwikkelde mensen dus ook. Dit zijn van die asoos die nog nooit een cent opgeleverd hebben, alleen maar gekost en nu dus de capaciteit innemen van mensen die hun hele leven al netjes belasting betaald hebben.
Zoals Trump?
pi_192282135
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2020 10:05 schreef Adames het volgende:

[..]

Laat die onderbuik de vrije loop.
Ja, eindelijk eens flink repliek op al die berichten dat ouderen alleen maar profiteren van de maatschappij en dat die rustig kunnen verrekken. #sarcasme.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')