Dat gaat wel lukken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:31 schreef Coco. het volgende:
Hopelijk blijft @:Zipportal deze week banvrij
Oeiquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hier is wel een nieuwe note uit![]()
![]()
Weer een compleet debiele note.
Een keurige reactie op een live persconferentie. Ik had alleen God genoemd.
NOTED
CORRED
@:tjacka
Uitstekend. Ben nog aan het opstarten.quote:
Ik moest alles ophalen met mijn landelijke examens. Dan ben je mooi de lul.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:31 schreef PicoMMP het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)et-onderwijs/examens
[..]
Gebeurd![]()
![]()
![]()
![]()
@:ggmm @:onlogisch @:maxi-mus @:lenny_leonard @:fetx
Zelfs bij rijksoverheid.nl zitten mongolen.
Zit nu in de eerste van de dag.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:35 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Uitstekend. Ben nog aan het opstarten.
Net al wat telefonische meetings gehad. Op hoeveel sta jij al?
Ik heb een Litmanen shirt.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:36 schreef DonRaja het volgende:
@:lange_lans als je echt 'fu strati' wil klinken: het is osso
[ afbeelding ]
Draag je die ooit?quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb een Litmanen shirt.
@:lenny_leonard vindt dit leuk
Mwa. Twijfel om hem te verkopen via marktplaatsquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Draag je die ooit?
Ik vraag dit voor een vriend.
@:lange_lans
Ik ookquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:35 schreef Caland het volgende:
Ik heb zelfs een note gekregen voor de tussenstand van Tilburg-Breda @:lenny_leonard![]()
Wat een wanbeleid.
Nee, veel beter juistquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Erg minder geworden sinds ik daar weg ben hè?
Omdat het skere tijden zijn?quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mwa. Twijfel om hem te verkopen via marktplaats
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@El-Stinho
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:39 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, veel beter juist.
Maar ik deed de slotpost, topic ging op slot. Gaan ze die verwijderen (en nog wat andere posts) waardoor ik geen nieuw topic aan kon maken.
Lolquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee. Ik heb hem gekocht voor 15 euro via China. Misschien gaat iemand er in trappen.quote:
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:el-stinho
♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]Zelfs Stijn is geen fan van Kyran.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:el-stinhoWhat can change the nature of a man?
Ze hadden mij moeten bedanken!!quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:40 schreef Coco. het volgende:
En dan alle moderators bedanken voor hun geweldige inzet op COR.
Lachwekkend.
Zoals de likkende negert altijd aan befbekje/muskusboktor verbonden zal zijn, is deze gif voor mij voor altijd verbonden aan Stijn.quote:
Preciesquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:47 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zoals de likkende negert altijd aan befbekje/muskusboktor verbonden zal zijn, is deze gif voor mij voor altijd verbonden aan Stijn.
Wat doe je daar dan ook?quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:47 schreef Tjacka het volgende:
We worden belachelijk gemaakt in de onz SC.
Wat boeit dat, ik kom daar nooit.quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:47 schreef Tjacka het volgende:
We worden belachelijk gemaakt in de onz SC.
Had wel specifieker gemogen. Maja, de grote bazen hebben geen oog voor talent.quote:
Dat was echt liefquote:Op woensdag 25 maart 2020 10:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb je ooit een compliment gegeven in COR Feedback.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
als het allemaal voorbij is gaan we ons afvragen of dat alles was waarvoor we economisch 15 jaar voor zijn terug geworpen
quote:Op woensdag 25 maart 2020 10:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat. TrumpGOAT heeft het als enige bij het rechte eind.
Economie moet gewoon draaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |